Merkkilaukkuja!

-
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
En tieda noteeratko taman 'merkkilaukkuna' mutta minusta Michael Kors laukut ovat todella kivoja. Linkkia olen liian laiska etsimaan mutta etkohan itsekin loyda... =)
Michael Korsin laukut on tosi kivoja mut ainaki kaikki mitä mulla on on ollu reippaasti yli ton 200? :( jos se nyt siis oli ehdoton katto..?

DKNY:tä saa stockalta myös ja sillä on kans tosi kivoja laukkuja ja hyvän kokosen saat jo tolla 200. :)
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:
Alkuperäinen kirjoittaja t:
Lennä Bangkokiin.. saat merkkilaukkuja.. halavalla ja tienaat lomankin samalla ;)
Oot sä kyllä vitsikäs.
Mitäs vitsiä siinä on? Ite tein juuri niin ;)
Lensit toiselle puolelle maailmaa ostamaan sweatshopissa valmistetun feikkilaukun?
Kyllä siellä ne aidotkin on halvempia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:
Alkuperäinen kirjoittaja t:
Lennä Bangkokiin.. saat merkkilaukkuja.. halavalla ja tienaat lomankin samalla ;)
Oot sä kyllä vitsikäs.
Mitäs vitsiä siinä on? Ite tein juuri niin ;)
Lensit toiselle puolelle maailmaa ostamaan sweatshopissa valmistetun feikkilaukun?
Kyllä siellä ne aidotkin on halvempia.
Tää on kyllä hauska, ihmiset ajattelee että itämaissa ei ole ihmisiä jotka ostavat AITOJA tuotteita... ei Kiinassakaan ole kuin miljardi ihmistä niitä ostamassa, montakos suomessa olikaan?
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:
Alkuperäinen kirjoittaja t:
Lennä Bangkokiin.. saat merkkilaukkuja.. halavalla ja tienaat lomankin samalla ;)
Oot sä kyllä vitsikäs.
Mitäs vitsiä siinä on? Ite tein juuri niin ;)
Lensit toiselle puolelle maailmaa ostamaan sweatshopissa valmistetun feikkilaukun?
Kyllä siellä ne aidotkin on halvempia.
Tää on kyllä hauska, ihmiset ajattelee että itämaissa ei ole ihmisiä jotka ostavat AITOJA tuotteita... ei Kiinassakaan ole kuin miljardi ihmistä niitä ostamassa, montakos suomessa olikaan?
Onhan se... :) Tuntuu ihmisiltä unohtuvan et sieltä Aasiasta tulee valtaosa; niin kopiot ku aidotki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
FINLAND
GRIFFIN & CO / METTE MARIA
+35 89 75 00 23
mette@griffin.fi

Noin.. sieltä voit udella niitä Friisin laukkujas.
Kannattaa opetella ilmaisemaan itseään vähän paremmin. Mutta kiitos tosta! :) Onneks on myös palsta ja ystävällisiä ihmisiä joilta voi kysellä, eipä se nyt ole mikään pakko Friis & Companya olla :D
 
Viivi
Ja mun on pakko kysyä että miksi pitää olla merkkilaukku?

Tai siis tarkoitan että ihan tarkoituksella merkkilaukku, kun eikö kaikki osta laukkunsa vaan kun kohtaa sen oikean? Mä ainakin voin ostaa 1 euron laukun kirppikseltä jos se on mun mielestä kaunis, tai sitten Mulberryn laukun 850 eurolla, jos se on mun mielestä kaunis ja hintansa väärti. Että en ihan ymmärrä nyt :D Siis sitä että on pakko löytää halpa merkkilaukku :D

Miksei vaan osta laukkua mistä tykkää? ja mikä on oikeasti tosi kaunis? Ja viis siitä merkistä... ellei se nyt sitten satu olemaan se Mulberry tai Chanel :D
 
Viivi
Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Mulla on vaan se tylsää Vuittonin speedy 35 monogram canvas. En oo käyttänyt vaan pariin vuoteen koko säkkiä joten mietin josko laittasin myyntiin :)
Voi vitsit, tuo on ihana laukku! Menee vaan hinta hiukan yli budjetin..:D
Musta nuo monogrammilaukut Vuittonilta oikein HUUTAA olevansa feikkejä =)

Johtuu siis yksinomaan siitä että nuita näkee noin joka kolmannella teinillä. Ja siitä, että sillä teinillä on H&M:n takki, Onlyn farkut, Dinskon kengät niin tietää, että se on feikki, 85% varmuudella ;)

Siksi jos mä nään Vuittonin kadulla keikkumassa kenen tahansa olkapäällä niin tsekkaan muunkin vaatetuksen. Ja eka ajatus on että kyseessä on feikki... Eikä sillä ole muuta väliä kuin että en ymmärrä miksi pitää olla merkkilaukku vain sen merkin takia :D Jos et ole valmis maksamaan laukustasi 1000 euroa, niin silloin sinun ei pitäisi maksaa siitä edes sitä 10 euroa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:
Ja mun on pakko kysyä että miksi pitää olla merkkilaukku?

Tai siis tarkoitan että ihan tarkoituksella merkkilaukku, kun eikö kaikki osta laukkunsa vaan kun kohtaa sen oikean? Mä ainakin voin ostaa 1 euron laukun kirppikseltä jos se on mun mielestä kaunis, tai sitten Mulberryn laukun 850 eurolla, jos se on mun mielestä kaunis ja hintansa väärti. Että en ihan ymmärrä nyt :D Siis sitä että on pakko löytää halpa merkkilaukku :D

Miksei vaan osta laukkua mistä tykkää? ja mikä on oikeasti tosi kaunis? Ja viis siitä merkistä... ellei se nyt sitten satu olemaan se Mulberry tai Chanel :D
Ainakin toivottavasti laukku on vähän pitkäikäisempi kuin ne henkkamaukalta ostamani viidentoista euron laukut. Nyt on kerrankin varaa vähän parempaan laukkuun, mutta silti en halua tuhlata yhteen laukkuun ulkomaanmatkan verran rahaa :) Ja nuo edellä linkitetyt laukut ovat kauniita mielestäni, vaikka moni ei taida tuota Friisiä merkkilaukuks hyväksyäkään.
 
Eeva
Michael Michael Kors saatavailla syksy/talvi 2010 Tampereella Cotton nimisestä uudesta vaateliikkeestä Finlaysonin alueella! Avajaiset 5. elokuuta. Muita Cottonin merkkejä ovat Marc by Marc Jacobs, by Malene Birger, vanessabruno, Minna Parikka kengät, Splendid
Aaah ihanuuksia.
 

Yhteistyössä