messenger ei toimi

se vaan lataa ja lataa jos yritän kirjautua. Ja taisin kyl ladata vaan sen uuden... vanhaa ei näy :D pitäskö se ettii tuolta ja poistaa? Tosin ny tää ei aukase enää ohjauspaneeliakaan :D Ja se uusi ol vaa se joku uusin windows live msn.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
mitäs se järjestelmän palauttaminen tekee? Eikös se muuta muitakin asetuksia sit?
Ei muuta, se palauttaa järjestelmän viimesimpään toimivaan tilaansa.. Ja siis googletat sen jälkeen windows live messenger 8.5, se on se vanha minkä yritit päivittää uuteen, sen saa vielä joiltain sivuilta ja se on paljon helpompi käyttönen kun se uus mese
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
mitäs se järjestelmän palauttaminen tekee? Eikös se muuta muitakin asetuksia sit?
Ei muuta, se palauttaa järjestelmän viimesimpään toimivaan tilaansa.. Ja siis googletat sen jälkeen windows live messenger 8.5, se on se vanha minkä yritit päivittää uuteen, sen saa vielä joiltain sivuilta ja se on paljon helpompi käyttönen kun se uus mese
mut miks mese sit lähettää s-postiin viestin, et tulis päivittää ja asentaa se uus et vois käyttöä jatkaa? (en oo siks aiemmin ladannu ku mun mielest toi aiempi toimi iha hyvin)
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
mitäs se järjestelmän palauttaminen tekee? Eikös se muuta muitakin asetuksia sit?
Ei muuta, se palauttaa järjestelmän viimesimpään toimivaan tilaansa.. Ja siis googletat sen jälkeen windows live messenger 8.5, se on se vanha minkä yritit päivittää uuteen, sen saa vielä joiltain sivuilta ja se on paljon helpompi käyttönen kun se uus mese
mut miks mese sit lähettää s-postiin viestin, et tulis päivittää ja asentaa se uus et vois käyttöä jatkaa? (en oo siks aiemmin ladannu ku mun mielest toi aiempi toimi iha hyvin)
Koska se on tyhmä.. Mulla teki ihan samaa ja sit se uus sekotti koko koneen. Mut jos asennat sen vanhemman version uudestaan, niin ei pitäis enää valittaa :) Mulla ainakin loppu valittaminen, tosin se sano aina että on uusin versio ladattavissa, mutta ei pakottanu lataamaan :)

 
Ammattilainen
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Vanhaa ei tarvi poistaa kun asentaa uuden, koska se on vaan päivitys.. Suosittelen järjestelmän palauttamista ja sitten lataat sen messenger 8.5 niin toimii taas
Niin JOS on päivitys, mut (vanha) windows messenger ja msn messenger ovat eri ohjelmia. ps. uusin toimii ainakin mulla ihan moitteetta. mulla siis xp ja windows live messenger versio 2009.
 

Yhteistyössä