Miallinen lapsi on härkä tai kaksonen?

  • Viestiketjun aloittaja hih
  • Ensimmäinen viesti
tupla
Vanhempien kokemuksia ei ole, mutta meitä on kaksi kaksosta minä ja veljeni. Olemme luonteiltamme melko erilaisia, minulla on melkein joka asiasta vähintään kaksi mielipidettä eli tällainen jakomielitautinen, mutta pääsääntöisesti rauhallinen. Veli on aika vauhdikas ja jopa levoton. Tunnen erään naisen, joka on syntynyt veljeni kanssa samana päivänä (ja vuonna) ja ovat kyllä luonteiltaan hyvin samankaltaisia.
 
tupla
piti lisäämäni, että veli on todella sosiaalinen. Minä olen enemmänkin erakko, vaikkakin työminääni pidetään oikein sähikäisenä ja übersosiaalisena, iloisena ja ihmisrakkaana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Meidän tyttö on syntynyt 21.5 eli noiden merkkien rajalla. Sosiaalinen ja vauhdikas tapaus on.
Meillä tyttö syntynyt samana päivänä. Eli odotettiin härkää (la viikkoa aikaisemmin), mutta oli niin itsepäinen jotta päätti kaksosena syntyä :D
Hyvinkin on itsepäinen luonne. Hänessä on selkeästi kaksi persoonaa. Kamala känkkäränkkä ja pikku prinsessa. Vaikeuksia päättäväisyyden kanssa. Kuten mummollansa, joka on myös kaksonen.
Tytön ystävä on syntynyt 20.5, eli on härkä. Ja siinä vasta itsepäinen tapaus :D
 
kaalimato
Meillä härkätyttö 4 vuotias. Omat puolensa pitää ja jääräpäisyyttä löytyy. Voisin sanoa että selviää elämässä. Jos jotain päättää niin sen pitää todella tiukasti. Toisaalta ja posiviisena puolena löytyy hoivaava puoli. Melko iloinen tapaus ja elämästä nauttiva prinsessa. Ruoka tosiaan maistuu.
 
Meillä on molemmat. Härkä on vilkas, energinen, iloinen, herkkä, super sosiaalinen, rakastaa metsätöitä ja eläimiä. Hyvä on myös syömään.

Kaksonen on todella temperamenttinen, helposti herneen nenuunsa vetävä, kova mölyämään (yrittää komentaa/hallita asioita äänellään), suhteellisen rauhallinen, hellyydenkipeä, hieman ujo ja minä itse tyyppi. Likka rakastaa eläimiä ja syö hyvin useimmiten.
 
Kaksonen
Meillä tyttö on Kaksos-merkkiä ja hyvin sosiaalinen, musikaalinen, eläinrakas ja voimakastahtoinen ! Tykkää kovasti kirjoista, osaa jo aika hyvin lukeakin, vaikka ikää on vasta noin 4,5 vuotta ! Syömiset takkuavat, jos ei ole nälkä tai sitä omaa herkkuruokaa..
 
Kaksonen
Ihana kevät-kesä-lapsi tulossa sulle! :heart: Härät ovat iloisia mutta itsepäisiä, sisukkaita. Kaksosetkin ovat iloisia, välillä liiankin ;), eivät niin kauhean pitkäjännitteisiä mutta onnekkaita, eivätkä masentuneisuuteen taipuvaisia ollenkaan.
 
Kaksonen II
Täällä yksi kaksonen ilmoittautuu. Aika moni näistä luonnehdinnoista täällä pitää paikkaansa! Itse olen ajoittain erakko, ajoittain ylisosiaalinen. Yleensä luonnehditaan iloiseksi ihmiseksi. Kotioloissa voin kyllä olla kauhea mörököllikin, hankala ihminen varmaan :D. Lapsena olin koulussa hiljainen, ilmaisin tunteita musiikilla ja kuvataiteella. En viihtynyt isoissa porukoissa, enkä nytkään. Teininä olin kaksinaamainen ja kiero, mikä ilmeni ikävänä petollisuutena poikia kohtaan :(. Osasin päästellä valkoisia valheita ja muuta vilppiä, mutta ystäviä en pettänyt koskaan. Tosiystäviä kaksosilla ei taida paljon olla, mutta niille joita on, ollaankin sit lojaaleja.

Eli aika mielenkiintoisen pakkauksen saat, jos lapsi on kaksonen :D
 
aika pitkälti kirjoitan itse kaksosena nuo mitä olette kaksosesta kirjoittaneet ja aika pitkälti ne osuu myös poitsuun joka on myös kaksonen tosin seuraavana päivänä jos olisi syntynyt niin olisi ollut rapu.
Ja mikä vielä lisäksi niin se pätee myös koiraani.

Ja voitte vaan kuvilella kun meille kaikille kolmelle kaksoselle sattuu olemaan se v-päivä :kieh: :kieh:
 
Kaksonen I
Alkuperäinen kirjoittaja Kaksonen II:
Itse olen ajoittain erakko, ajoittain ylisosiaalinen. Yleensä luonnehditaan iloiseksi ihmiseksi. Kotioloissa voin kyllä olla kauhea mörököllikin, hankala ihminen varmaan :D. Lapsena olin koulussa hiljainen, ilmaisin tunteita musiikilla ja kuvataiteella. En viihtynyt isoissa porukoissa, enkä nytkään. Teininä olin kaksinaamainen ja kiero, mikä ilmeni ikävänä petollisuutena poikia kohtaan :(. Osasin päästellä valkoisia valheita ja muuta vilppiä, mutta ystäviä en pettänyt koskaan. Tosiystäviä kaksosilla ei taida paljon olla, mutta niille joita on, ollaankin sit lojaaleja.
Mä olen kanssa just tommonen!! Teininä tykkäsin poikien huomiosta, ja nätti kun olin, niitä hieman julmasti niitä pyörittelinkin. :( Ja koska en koskaan "raaskinut" päättää suhdetta, jottei toiselle tulisi paha mieli (!), niin tylysti vaan jätin vastaamatta puheluihin tms. Ja rakastuin rakastumiseen, uudestaan ja uudestaan. :)

Vähän tuli nuorena hömöiltyäkin, mutta sittemmin tasapaino löytyi. :) Vaikka kaksosta pidetäänkin usein uskottomuuteen taipuvaisena, itse näkisin sen enemmänkin flirttailuun taipuvaisuutena - kaksosilla kun tuntuu kuitenkin olevan se taju moraalista, eivätkä he välttämättä toteuta kaikkea mistä puhuvat ja haaveilevat.

Kaksos-kavereita mulla ei juurikaan ole, mutta vaaoista, vesimiehistä, jousimiehistä ja oinaista ovat ne parhaat ystävät löytyneet.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimato:
Meillä härkätyttö 4 vuotias. Omat puolensa pitää ja jääräpäisyyttä löytyy. Voisin sanoa että selviää elämässä. Jos jotain päättää niin sen pitää todella tiukasti. Toisaalta ja posiviisena puolena löytyy hoivaava puoli. Melko iloinen tapaus ja elämästä nauttiva prinsessa. Ruoka tosiaan maistuu.
Voisin allekirjoittaa meidän härkä-pojan kohdalla kaiken muun,mutta ruoka ei tosiaankaan maistu. Säännölliset ruoka-ajat on kuvainnollisesti punainen vaate :/
 
Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Kaksonen on todella temperamenttinen, helposti herneen nenuunsa vetävä, kova mölyämään (yrittää komentaa/hallita asioita äänellään), suhteellisen rauhallinen, hellyydenkipeä, hieman ujo ja minä itse tyyppi. Likka rakastaa eläimiä ja syö hyvin useimmiten.

AIka samanlainen poika meillä, kaksonen siis myös. Harvoin kyllä rauhallinen, energiaa riittää kuin pienessä kylässä.
 
Kaksonen II
Alkuperäinen kirjoittaja Kaksonen I:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaksonen II:
Itse olen ajoittain erakko, ajoittain ylisosiaalinen. Yleensä luonnehditaan iloiseksi ihmiseksi. Kotioloissa voin kyllä olla kauhea mörököllikin, hankala ihminen varmaan :D. Lapsena olin koulussa hiljainen, ilmaisin tunteita musiikilla ja kuvataiteella. En viihtynyt isoissa porukoissa, enkä nytkään. Teininä olin kaksinaamainen ja kiero, mikä ilmeni ikävänä petollisuutena poikia kohtaan :(. Osasin päästellä valkoisia valheita ja muuta vilppiä, mutta ystäviä en pettänyt koskaan. Tosiystäviä kaksosilla ei taida paljon olla, mutta niille joita on, ollaankin sit lojaaleja.
Mä olen kanssa just tommonen!! Teininä tykkäsin poikien huomiosta, ja nätti kun olin, niitä hieman julmasti niitä pyörittelinkin. :( Ja koska en koskaan "raaskinut" päättää suhdetta, jottei toiselle tulisi paha mieli (!), niin tylysti vaan jätin vastaamatta puheluihin tms. Ja rakastuin rakastumiseen, uudestaan ja uudestaan. :)

Vähän tuli nuorena hömöiltyäkin, mutta sittemmin tasapaino löytyi. :) Vaikka kaksosta pidetäänkin usein uskottomuuteen taipuvaisena, itse näkisin sen enemmänkin flirttailuun taipuvaisuutena - kaksosilla kun tuntuu kuitenkin olevan se taju moraalista, eivätkä he välttämättä toteuta kaikkea mistä puhuvat ja haaveilevat.

Kaksos-kavereita mulla ei juurikaan ole, mutta vaaoista, vesimiehistä, jousimiehistä ja oinaista ovat ne parhaat ystävät löytyneet.
Just näin! Samma häär, eli teininä en ikinä tehnyt loppuja poikien kanssa "suoraan", vaan juonimalla eroon luikertelin :eek:. Muutin muka Helsinkiin jne., kun olin menossa vain käymään jne. Totta on myös tuo flirttitaipuvaisuus! Vaikka sitä näin vanhemmiten onkin "rauhaantunut", niin flirttipiirre on tullut, jos mahdollista, entistä näkyvämmäksi. Se on automaattista, eikä kovin helposti säädeltävissä :D. Mutta uskollinen olen kyllä ukolleni :).
 

Yhteistyössä