Mie haluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun akvaarion.

Mut en saa. Miehen mielestä mie kuulema "haalin kaikki säälittävät otukset tänne ja kohta asutaan ite pihalla". Meilä on koira, mies halus sen ja taivutteli minut että suostun sen tänne ottamaan. Plus 6 kissaa. Joista kaks pentua lähtee uusiin koteihin ko ikää on tarpeeksi. Jää taas ne kolme ja puolikas jotka täälä on ollu jo pitkään. Mut eiii... Hyyti ei voi saaha pikkusta kalamaljaa jossa ui muutama fisu, kaverilta oisin saanu ostaa. Ko talo muuttuu viidakoksi jos vielä hommaan säälittäviä kodittomia ötököitä tänne. :headwall::headwall:
 
"an-nikki"
Mikäs vika viidakossa? :) Se pikkuinen kalamalja on ihan oikeasti raivostuttava pitää kunnossa ja puhtaana. Mulla oli aikoinaan aluksi 100l allas, josta siirryin 500l akvaarioon. Tässä asiassa koolla on väliä ja isompi on parempi :)
 
[QUOTE="an-nikki";23240564]Mikäs vika viidakossa? :) Se pikkuinen kalamalja on ihan oikeasti raivostuttava pitää kunnossa ja puhtaana. Mulla oli aikoinaan aluksi 100l allas, josta siirryin 500l akvaarioon. Tässä asiassa koolla on väliä ja isompi on parempi :)[/QUOTE]

No minua ei häiritte se että sen kans on töitä, puhtaanapito jne. Kyllä mie sellaset jaksan.... Tuolla se ukko jupisee että ko työkaverit joskus kyssyy mitä eläimiä löytyy ja hän luettelee sata erilaista eläinlajia eikä muista puolienkaan nimiä ees... :xmas:
 
"an-nikki"
No minua ei häiritte se että sen kans on töitä, puhtaanapito jne. Kyllä mie sellaset jaksan.... Tuolla se ukko jupisee että ko työkaverit joskus kyssyy mitä eläimiä löytyy ja hän luettelee sata erilaista eläinlajia eikä muista puolienkaan nimiä ees... :xmas:
Ihana :) Joskus kauan sitten juteltiin tuttujen kanssa kotieläimistä. Sanoin mulla olevan kaksi kissaa ja yks toinen sanoi omistavansa useamman lemmikin. Viimein yksi nuorimies sanoi hissukseen, että "no meillä on kotona muutama kymmenen lehmää, varmaan 7 kissaa, kolme koiraa kanoja jne..." Tuli taas kaupunkilaiselle elämään perspektiiviä :D
 
[QUOTE="an-nikki";23240706]Ihana :) Joskus kauan sitten juteltiin tuttujen kanssa kotieläimistä. Sanoin mulla olevan kaksi kissaa ja yks toinen sanoi omistavansa useamman lemmikin. Viimein yksi nuorimies sanoi hissukseen, että "no meillä on kotona muutama kymmenen lehmää, varmaan 7 kissaa, kolme koiraa kanoja jne..." Tuli taas kaupunkilaiselle elämään perspektiiviä :D[/QUOTE]

Meillä ei onneksi miestä lehmät häiritte, ne on sentäs nätisti navetassa eikä kuljeksi ympäri taloa :D
 
"vieras"
Pieni kalamalja on eläinrääkkäyslaitos, sellaisessa ei pysy bakteerikanta tasaisena. Jos haluat akvaarion, jossa kalatkin viihtyvät niin sen pitää olla yli 100- litrainen, mieluummin isompi.
 
[QUOTE="vieras";23240747]Pieni kalamalja on eläinrääkkäyslaitos, sellaisessa ei pysy bakteerikanta tasaisena. Jos haluat akvaarion, jossa kalatkin viihtyvät niin sen pitää olla yli 100- litrainen, mieluummin isompi.[/QUOTE]

Juu, ei se mikkään pieni ole, kuten jo tuossa kirjotinki, niin yritän vaan puhua pikkusesta kalamaljasta että mies suostuis huoliin sen tänne. Sitte ko se huomaa että rontattaan yli 400litrasta kalamaljaa olkkariin, on liian myöhästä :D
 
"nemi"
Mulla sama juttu.. Haluan akvaarion ja pian!!
Mies ei kylläkään pistä hanttiin joten enköhän sen saa kun kerään ensin rahat.
Harmittaa vietävästi kun vuosi sitten möin 350 litrasen pois kun oli "pakko".
Rakentaminen ja kaikki muut päälle..
Nyt haluan minimissään 500, parempi olisi joku 700 litraa :)
 

Yhteistyössä