mie,ilmeisesti, olen outo hyyppäri, jolla kasvaa kolmas raaja otsasta..tai jotain..

kun muutama, samassa ryhmässä opiskeleva henkilö kahtoo, niinku hullua tai jotain, kun aamuisin sanon "hei!" kun samaan linja-autoon noustaan.. :/ en sitten tiä, onko vika minussa, mutta mulla on ihan sellanen käsitys, että jos samassa porukassa opiskelaan, että tuo "hei!", olis vähintäänkin normaalia.. :/
 
Juuh, oot outo ja hyypparikin vielä kaikenlisäks.
Bussiin noustaan nyrpeenä, kävellään ripeästi ja hiljaa vain eteen katsoen mahdollisimman taakse, ikkunan viereen eli yksin.
Koskaan, siis ei todellakaan koskaan puhuta kenellekkään mitään.


:D
 
Niinhän sitä luulis.

Mun mies haki koko viime vuoden poikaa eskarista JOKA päivä klo 12.30 ja yksi äiti haki lapsensa myös JOKA päivä samaan aikaan.
Mies tervehti aina, nainen ei kuulemma kertaakaan vastannut tai edes katsonut päin :eek:

Sulla ja mun miehellä lienee samantyyppinen kasvain otsassa :D

Ei vaan- oikeesti mä en pysty ymmärtämään moista moukkamaisuutta!
 
Kata
Siis oikeesti koko viime eskarivuoden hain ja vein poikaa eskariin ja yksi äiti toi tyttöänsä samaan aikaan. Aamuisin sanoin huomenta ja iltapäivällä hei, niin tämä akka ei voinu vastata. Kyllä mua riso, on sitten niin junttia käytöstä. loppuvuodesta sitten lakkasin tervehtimästä. Eli täällä kolmas käsivarsikaveri.
 
mam
Täällä kans yks jol kai sit on kolmas raaja otsassa. Meillä leikkipuistossa muutama mamma jotka ei tervehdi vaikka niille sanoo hei.
No onneks ei oo kai sit oo periintyvä sairaus, ku mun pojalle ja miehelle noi mammat kul moikkailee ja saattaa jutellakin! ;)
 
Mä satuin yhtaikaa postilaatikolle postinjakajan kanssa.... olisittepa nähneet hänen ilmeen kun sanoin kiitokset kun nappasin meidän postinivaskan mukaan. :whistle: :LOL: Sama kuin olisin paukauttanut sanomalehdellä päähän, taisi raukka säikähtää.... :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kata:
Siis oikeesti koko viime eskarivuoden hain ja vein poikaa eskariin ja yksi äiti toi tyttöänsä samaan aikaan. Aamuisin sanoin huomenta ja iltapäivällä hei, niin tämä akka ei voinu vastata. Kyllä mua riso, on sitten niin junttia käytöstä. loppuvuodesta sitten lakkasin tervehtimästä. Eli täällä kolmas käsivarsikaveri.
Mä oisin varmaan sanonu aina vaan kovempaa "HEI" jos ei muka ole kuulevinaan. Ja sit kattonu miten reagoi :whistle:
 

Yhteistyössä