Miehellä liikaa salaisuuksia!

Otsikko sen kertoo... Miehelläni on mielestäni liikaa asioita joita hän minulta salaa. Itse haluasin että kaikesta voitaisiin puhua ja asiat jakaa yhdessä. Tottakai tietty yksityisyys pitää jokaisella ihmisellä olla, en tarkoita että jokaista ajatustaan olisi ääneen sanottava =)
Mieheni lompakko ja puhelin ovat AINA hänen taskussaan ja mukana, jopa suihkussa. Pitää huolen siitä ettei tule sellaista tilannetta että jotenkin pääsisin edes kädessäni pitämään jompaa kumpaa. Lompsa aina farkkujen takataskussa ja joskus ohimennen kun puristelen pyllystä niin ihan härnätäkseni olen sitä yrittänyt ottaa sieltä taskusta pois. Mies heti ihan hermona ja joskus meinannut suuttuaki.
En ymmärrä tuollaista käytöstä ellei ole jotain salattavaa!
Ei mulle ole mikään ongelma jättää vaikka kännykkää pöydälle kun käyn suihkussa tai jotain...
Ja jos mies oman kännykkänsä uskaltaisi jättää joskus minun lähettyville ja ei käyttäytyisi näin niin enhän minä nyt alkaisi het nuuskimaan että mitä viestiä on lähetetty ja kenelle soiteltu koska silloin ei olisi syytä epäillä mitään! Nytpä tuntuu olevan. Ja sitten kun näistä sanon jotain niin aina se menee siihen että "tämä on ihan normaalia" "ei muakaan kiinnosta sun henk. kohtaset tavarat" "aina sinä liiottelet"...
Tympäsee!

Niin ja sitte tämäkin vielä... Meillä on sellanen lipasto, jossa kolme isoa laatikkoa, ylin lukossa. Se on miehen kotoa tuotu (muutettiin talvella yhteen) ja tiesin jo aiemmin että hän pitää sitä lukossa.
Nyt kun asutaan yhdessä ja ollaan asuttu jo jonkun aikaa, en edelleenkään ole nähnyt mitä tuo laatikko sisältää. Jonku kerran oon kysyny ja aina sama homma; Mies hermostuu ja sanoo "No ei siellä oo ku jotain vanhoja laskuja ja pari kuvaa armeija-ajoilta, en käsitä miten sellaset voi kiinnostaa sua noin paljo" ja sitten äkkiä vaihtuu puheenaihe tai ei sano mitään.
Ärsyttää suunnattomasti tuollanen! Tämä on kuitenkin meidän yhteinen koti enkä minäkään pidä mitään päiväkirjoja tms. vaikka kuinka ois henkilökohtaisia papereita tai tavaroita niin missään lukkojen takana! Koko ajan on sellanen tunne etä multa salataan jotain... Koska miehellä on kuitenkin kaikki vanhat laskut ja paperit ja valokuvat eri paikoissa ni en käsitä mikä näissä nyt ois niin ihmeellistä etä ne pitää olla minulta piilossa.

Onko muilla kokemuksia tällasesta järjettömästä salailusta rakkainta ihmistä kohtaan? Kertokaa pliis ja myös ne joiden puoisot mahdollisesti olis tällasen lopettanu..

P.S. Esimerkkejä tästä miehen salailusta olis enemmänki, mutta eiköhän näistäki saa jo jonkinlaisen käsityksen että mitä tarkotan
=)
 
mun exä kanssa varo aina etten vaan koskekkaan hänben puhelimeen...taskussa piti aina äänettömälläkin... kerran sitten kun oli yöllä latautumassa suljettuna avasin sen(0000 koodi,arvasin ettei ollut jaksanut vaihtaa) niin yllättäen sieltä löyty jotain viestejä "tuutkos meille sitten saunomaan" jne... herätin sitten miehen ja ihmettelin,oli kuulemma kaverinsa tekstaillu hänen puhelimesta jonkun eukon kanssa ku omasta saldo loppu...huhhuh... eipä siinä muuten mutta tuommoiset salailut minua kohtaan ja luottamuksen puute ja sadat muut asiat siinä suhteessä ajovat minut itseni toisen miehen syliin....
 
Täällä mies käyttätyy samalla tavalla ja tätä on jatkunut jo 3v josta 2,5v asuttu yhdesä! Asiasta on tapeltu niiiin paljon ja rakentavastikkin olen yrittänyt kertoa miltä se toisen salamyhkäisyys tuntuu ja näyttää, mutta täysin tuloksetta!!! Nyt kun meillä on yhteinen lapsikin on asia alkanut painaa toden teolla meidän välejä, mutta mä en käsitä mitä enää voi tehdä? Mies on jäänyt kiinni naisten kanssa tekstailusta ja tapailusta muutaman kerran eikä se yhtään paranna tilannetta!!! Tunnen vaan itseni niin typeräksi ja aina mietin lähteäkkö vai jäädä ja tähän asti olen aina jäänyt mutta nyt toden teolla olen alkanut pohtimaan lähtemistä :( Tosin nyt yhteinen lapsi jarruttaa päätöstä.
 
Meillä kanssa esiintyy tuota puhelin ja lompakko juttua. Välillä olen ajatellut olenko vainoharhainen, koska mitään muuta aihetta millekkään epäilyille ei ole. Mies on paljon kotona meidän kanssa ym.
Mitä sitten epäilen, en tiedä sitä itsekkään..
Tuntuu vain oudolta kun mies kantaa puhelinta koko ajan taskussa, yöt puhelin on kiinni, eikä hän koskaan puhu mun kuullen kenenkään kanssa. (paitsi äitinsä) Kaikki viestitkin mitä hän lähettää/saa tapahtuu minun poissaollessa.
Joskus sain puhelimen käsiini ja syynäsin sen, siellä oli viestejä tullut naispuolisilta ystäviltä, asia olisi ollut ok, mutta kaikki viestit olivat tulleet sellaisena iltana ja kellon aikana kun olin yötöissä. Kysyessäni asiaa, kuittasi asian vain että 3kpl naisystäviä sattuivat vain ottamaan yhteyttä, samana iltana poissaollessani.
Nykyään mies poistaa kaikki puhelu ja viestitiedot, on muka tapa.. miksi tekee näin jos ei salattavaa?
Ymmärrän kyllä että jotkut poistavat viestit saman tien mutta että KAIKKI puhelutiedotkin..

En ole koskaan aikaisemmin käyttäytynyt ja epäillyt toista osapuolta näin. Itsestäni tuntuu pahalta syynätä toisen puhelinta, en itsekkään tykkäisi jos joku omaa puhelintani "penkoisi" Minulla kuitenkaan ei ole salattavaa, joten näin ollen ei itselläni ole tarvetta piilotella puhelintani..
 
Mun eksä oli ihan samanlainen. Ei asuttu yhessä (nukku mun luona suurimman osan öistä) loput omassa kotonaan. Lopulta kävi selväksi että sen yhdenkin päivän viikossa jonka oli "kotona omia juttujaan tekemässä" olikin miltei aina jonkun toisen naisen luona. Pitkään epäilin jotain mutta oli niin hyvä ja kova valehtelemaan että aikansa otti ennen kuin jäi kiinni... yksikään hänen "toisistakaan tyttöystävistä" ei ollut älynnyt mitään...

Puhelin kulki visusti mukana suihkuun, samoin lomakko. Kännykkään oli mm. pelikavereiden (miehien) nimillä väärennetty seksikavereiden nimiä (ettei jäisi kiinni). Vei aina mielellää koiraani lenkille yksin että sain levätä (soittikin silloin aina muijilleen takas) kännykkä aina äänettömällä yms... Ehti pettää mua yli 10 naisen kanssa ennen kuin jäi kiinni... Minä aina epäilin niin kaverit ja sen kaverit sano et kuvittelen.. OLIN AINA OIKEASSA!! pitkään epäilin et olen vainoharhainen mut en koskaan ollut...

Onneksi menin salaa tutkimaan sen kännykän ja laatikot... ei olis tullut kenenkään muun kohdalla kuin tämän ihmisen kohdalla munkaan mieleen... ja tollaiset miehet ei koskaan muutu... nytkin se on yhdessä sellaisen naisen kanssa joka oli kuvioissa samaan aikaan ku oli mun kanssa ja se nainen ei luultavasti edes tiedä et se on koskaan seurustellut mun kanssa (3 vuotta)

Onneksi olin fiksumpi. Ja se päivä kun pääsin siitä eroon ja jätin sen paras päivä hääpäivän synnytyksen ja valmistumispäivän jälkeen. En kertaakaan oo katunut. Nyt mulla on maailman ihanin mies, täydellinen perhe rehellisyys arvostus ja kunnioitus mitään ei puutu. Onneksi maailmassa on ihania miehiä (tosin kun ympärilleen katselee niin hyvin harvassa)
 
Sain sitte tietää että mies on soitellu seksilinjoille.. :( Ilmeisesti tämä puhelimen piilottelu sitte liittyy siihen. Ei ois kertonu asiasta mulle ellen ois esittäny että ei mua haittaa ja olin muka kamalan kiinostunu ja hyväksyin asian.. Onneks osaan näytellä tämän verran.. Lupas nyt sitte lopettaa sen. Mutta ihan niinku ei vituttais ku tiiän nyt että tätä on tapahtunu koko meidän suhteen ajan, alusta asti! Miten joku voi kuvitella ettei se loukkaa toista! Minusta tuo tuntuu ihan pettämiseltä. Saa nähdä mitä tässä vielä paljastuu..
 
Kuinka moni nainen voi rehellisesti sanoa, ettei hänellä ole mitään salaisuuksia! Asioita jotka olisivat vain naisen omia juttuja, asioita joista miehen ei kuulu tietää!?
Siis ihan oikeesti naiset!! Kaikilla on asioita sukupuoleen mitenkään liittymättä joista ei kumppanille kerrota. Vaikka kyseessä olisikin viaton tai "viaton" asia.
 
Ukkomiehen kommentti ol mielestäni taas niin "hohhoijakkaa" tyyppinen et siihe ei jaksa sen kummemmin ees reagoida :D Kas ku mulla ei kyl ole mitää salattavaa mieheltäni ja mul on päiväkirjojakin ja LUOTTAMUSTA et se ei niitä lue, ja ne on menneisyyttä ni sillä ei niistä mitään sanomista edes ois (koska se tuskin haluis lukee mun entisistä kumppaneistani). Mut muutoin mul ei kyl mitään ole salattavana ja jos oon oudon viestin saanu joltai vanhalta tutulta ni niistäki oon het kertonu.

Ja mun mielest kyl asiat jotka ei oo viattomia, ni niitä ei kyl kuuluis olla! Et Ukkosmiehel itellä taitaa olla jotain likasta peliä meneillään muun, kuin oman eukkonsa kanssa ja siks tuommosia kommentteja latelee.
 
pyrstötähti
et kai sä nyt ihan tyhminä meitä pidä? On vain yks syy miksi pitää pitää kännykkä ja loovat ja lompsat lukkojen takana ja raahata ne suihkuun, miehellä on jotain meneillään toisen naisen kanssa. Pitkähkö elämänkokemus ja tiheä ystäväverkosto ovat tämän minulle opettaneet. Se että käytät hipsuissa sanaa viaton on hyvä esimerkki siitä, että haluat uskotella itsellesikin että esim. sinun naisellasi on samanlaista salattavaa kuin itselläsi. Ei ihmisen tarvitse kaikkea kertoa eikä menneisyyttäänkään penkoa,pahaa mieltä sekin aiheuttaa mutta jos nykyelämässä ollaan yhdessä ja silti pitää tehdä jotain sellaista mitä ei voi kumppanilleen paljastaa niin kyseessä on ihan paskahousu-ukko, sorry vaan :LOL: Omaa huonoa omaatuntoasi yrität parannella kun haluat uskoa että kaikki naiset toimivat samoin. Kasva ukkomies aikuiseksi äläkä odota koko ajan että josko sitä jotain parempaa vielä kuitenkin tulisi nurkan takaa vastaan, tuskin on otettavissa kohdallasi.piste.
 
Itselläni paljon kokemusta puhelimen salailusta! on jäänyt kiinni exänsä kanssa yhteydenpidosta useamman kerran ja joka kerta syy on minun, kun olen mennyt hänen puhelinta tonkimaan. Hänkään ei niin kuulema tee, ja pah!!se ei ole paha asia, että selän takana yhteydessä on ollut. Puhelin öisin kiinni, piilossa, suihkun aikana piilossa, muuten koko ajan taskussa tai ihan vieressä väärin päin ja äänettömällä... meillä salailuun liittyy myös hänen autonsa, joka on HÄNEN ja sillä ei ole muiden ajaminen!! monesti jäänyt kiinni exänsä luona kyläilystä kavereideni kautta ja kysyessäni tätä vastaus on, että v...tu että jaksetaan kytätä!! siis taaskin syy jossain muussa kun itsessä!! Olen uhannut erota ja teen eroa parhaimmillaan henkisesti. Kuitenkin hidastaa lapsen tulo näinä viikkoina... uskon kuitenkin että mitään ei ole enää tehtävissä!!
 
Eihän se lupauksista huolimatta loppunu... Joku päivä sitte miehelle tuli pari laskua ku ei vissiin osaa pitää lupauksiaan ja on pitäny päästä soittelemaan sinne seksilinjoille.. En tietäis asiasta muuten ellen ois valoa vasten tutkinu niitä kirjekuoria, onneks näky läpi. Muuten nuo kirjeet ois avattu ja maksettu joskus kun en oo kotona ja hävitetty saman tien. Helvetti! Oon vielä jonku kerran tässä kuukauden aikana kysyny suoraan onko enää soitellu mihinkään linjoille ja aina mies on vakuuttanu että ei tietenkään kun on LUVANNUT. Ei tässä enää lupaukset näkojään paljo paina.. :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja pyrstötähti:
et kai sä nyt ihan tyhminä meitä pidä? On vain yks syy miksi pitää pitää kännykkä ja loovat ja lompsat lukkojen takana ja raahata ne suihkuun, miehellä on jotain meneillään toisen naisen kanssa. Pitkähkö elämänkokemus ja tiheä ystäväverkosto ovat tämän minulle opettaneet. Se että käytät hipsuissa sanaa viaton on hyvä esimerkki siitä, että haluat uskotella itsellesikin että esim. sinun naisellasi on samanlaista salattavaa kuin itselläsi. Ei ihmisen tarvitse kaikkea kertoa eikä menneisyyttäänkään penkoa,pahaa mieltä sekin aiheuttaa mutta jos nykyelämässä ollaan yhdessä ja silti pitää tehdä jotain sellaista mitä ei voi kumppanilleen paljastaa niin kyseessä on ihan paskahousu-ukko, sorry vaan :LOL: Omaa huonoa omaatuntoasi yrität parannella kun haluat uskoa että kaikki naiset toimivat samoin. Kasva ukkomies aikuiseksi äläkä odota koko ajan että josko sitä jotain parempaa vielä kuitenkin tulisi nurkan takaa vastaan, tuskin on otettavissa kohdallasi.piste.
Jo elämän poluilla kulkenut ja todennut että usein siihen petollisuuteen vaaditaan kaksi ihmistä , ja jos täällä todetaan että on useampia naisia jollakin ukolla pelissä yhtä aikaa niin selittäkääs kuinka silloin voi ukoissa olla suurempi syy :saint:
 
Kertokaas onko kenelläkään samaa kokemusta kuin mulla eli sain selville et mun mies tykkää myös miehistä ja en oikein tiedä miten asiaan suhtautuisin.. Se kans piilotteli kännyä ja laitto sen aina kii mut kerran sit selasin ne viestit ja olin ihan ällikällä lyöty.. Mies myönsi asian ja haluaisi kokeilla kolmen kimppaa mut mä en oo oikein asialle lämmenny.. :(
 
Tuota tuota.. Yksi pikku juttu vain. Onkohan kukaan teistä "totuuden tonkijoista" oikeasti ajatellut että toisen ihmisen kännykkään koskeminen ja viestien lukeminen ilman toisen lupaa on oikeasti Suomen laissa kriminalisoitu teko?? Kännykän tonkiminen on siis käytännössä sama asia kuin että avaatte puolisonne saamat kirjeet ja luette. Sille on toinenkin nimi: fasismi

Joo joo, naisilta aina kuulee että "kyllä mun kännyn saa ainakin tutkia kun oon niin luotettava", mutta kun se kysymys ei oikeasti ole siitä. Kyllä parisuhteessakin ihminen säilyttää yksityisyytensä ja lain turvaaman oikeuden viestiä kenelle haluaa millä välineellä haluaa luottamuksellisesti. Vaikka se puoliso soittelis kaikki päivät seksilinjoille ja juoksis huorissa ja vieraissa joka päivä, niin se ei oikeuta ketään hankkimaan sitä tietoa keinolla millä tahansa. Suomessa ois jo aika saada joku "innokas penkoja" sakoille niin säikähtäis muutki :kieh:
 
mullakin ukko kovasti salaili, mutta kyse ei ollut muista naisista. Se vain valehteli aina ja kaikesta, etenkin raha-asioista. Vasta selvisi, että meidän melkein neljän vuoden yhteiselon aikana se oli hommannut noin 5000 euroa ulosottovelkaakin. Ja pilannut minunkin luottotiedot, kun oli yhteinen vuokrasopimus. Ja paljon muuta. Onneksi jätin hänet, nyt elämä taas hymyilee... :D
 

Yhteistyössä