Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28740341:
Tuossa kommentissani näyttää puuttuvan kaksi riviä tekstiä siitä mitä kirjoitin. Kirjoitin tähän tapaan: mutta kyllähän tuossa tilanteessa itse vetäisin johtopäätökset ja ottaisin eron kun osaan jo arvata miten tuossa käy.
Katsopa itse sitä kommenttiasi, en ole kuule leikannut siitä yhtään mitään :O
 
[QUOTE="vieras";28740558]Katsopa itse sitä kommenttiasi, en ole kuule leikannut siitä yhtään mitään :O[/QUOTE]

Juu, tarkoitinkin, että kirjoitin kyllä, mutta sitä kappaletta ei näy olevan siinä kommentissa. Syytän iPhonea :D
 
,,,
itse olin aikoinani hyvin samanlaisessa tilantessa, mies jäi kiinni pettämisestä ja elämäntilanteemme oli tuolloin lisäksi hyvin hankala (vauva juuri syntynyt). Heitin miehen samantien ulos ovesta ilman suurempia keskusteluja, ja mies myös itse halusi lähteä tämän toisen luokse. Sanoi, että oli rakastunut. No, kului 3kk ja mies halusi palata takaisin, "rakkaus" oli loppunut ja toinen nainen jäi itkemään perään (oli hänelle rankkaa, joutui jäämään saikulle ym). Annoin anteeksi, koska elämäntilanteessamme oli ollut myös muita tekijöitä jota tavallaan selittivät miehen käyttäytymistä. Täytyy sanoa, että tapahtuma jopa paransi parisuhdettamme ja toisen lapsenkin olemme saaneet tapahtuman jälkeen. Joskus näinkin päin, tsemppiä Tinjalle!
 
"minä vaan"
Meillä olin minä joka läksin lenkille miettimään asioita. Mies petti minua mutta katkaisi välit lissuunsa kokonaan ja halusi pitää minut ja perheensä. Kun kärähti sai muuttaa samantien mökille pariksi viikkoa että pystyin asiaa käsittelemään. Kävin siellä juttelemassa ja hän sai tulla kotiin joinakin iltoina olemaan lasten kanssa kun minä läksin kävelemään pitkin kylän katuja. En kestänyt silmissäni koko miestä. Siitä se sitten lähti rullaamaan. Yhdessä ollaan edelleen. Minä siis kannatan tuota pientä "eroa" kumpikin saa miettiä mitä todella haluaa ja onko valmis eroamaan vai pystyykö kenties jatkamaan liittoa.Kyllä minäkin mietin eroa ihan tosissaan vaikka mies osoitti syvää katumusta. Mutta oli vaikeeta,ja edelleen on toisinaan. Tosin jos mies ois yhtään puhunu kaipaavansa tätä lissua niin tod.näk.ero ois ollu edessä.
 
jepsjepsjeps
No jos se mies ja "lissu" päätyvätkin yhteen, niin pian saa äijä maistaa omaa lääkettään! Pian 26-vuotias huomaa, ettei hänellä ja nelikymppisellä olekaan niin paljon yhteistä ja Lissu vaihtaa ap:n miehen 10-vuotta nuorempaan.
 
"vieras"
No jos se mies ja "lissu" päätyvätkin yhteen, niin pian saa äijä maistaa omaa lääkettään! Pian 26-vuotias huomaa, ettei hänellä ja nelikymppisellä olekaan niin paljon yhteistä ja Lissu vaihtaa ap:n miehen 10-vuotta nuorempaan.
Ihan mahdollista tai myös se, että tämä mies kyllästyy myös tähän lissuun jossain vaiheessa ja tämä lissu saa kokea saman kohtalon kuin tinja. Kaikille tulee kyllästymis ja ihastumisvaiheita, mutta tulisi miettiä, että miten se omakin vaimo/mies oli aluksi niin ihana. Niitä omia huonoja puolia ei näytetä alussa ja osa saattaa paljastua vasta vuosien päästä. Se kyllästyminen tulee todennäköisesti joka tapauksessa jossain vaiheessa suhdetta, tai vähintään sellainen suhteen laimeentuminen. Jotkut eivät osaa elää ilman sitä "alkuhuumaa" ja tarvitsee aina uuden kun se lakkaa ja luulevat, että eivät vaan ole onnellisia ja että kumppani on väärä.
 
"vieras"
[QUOTE="minävain";28740938]Miten niin ei voi olla yhteistä? Mä olen 23 ja mieheni 36 ja meilllä on paljon yhteistä.[/QUOTE]

Katsotaan 30-40 vuoden päästä paljon yhteistä on :D
 
"minävain"
[QUOTE="vieras";28740973]Katsotaan 30-40 vuoden päästä paljon yhteistä on :D[/QUOTE]

nii no sitähän ei voi koskaan tietää, mutta ei sitä voi tietää vaikka ikäeroa ois 2 vuotta onko 30 vuoden päästä mitään yhteistä!
 
"vieras"
[QUOTE="minävain";28740995]nii no sitähän ei voi koskaan tietää, mutta ei sitä voi tietää vaikka ikäeroa ois 2 vuotta onko 30 vuoden päästä mitään yhteistä![/QUOTE]

No 40 vuoden päästä miehelläsi on toinen jalka haudassa. Itselläsi vielä parikymmentä vuotta aikaa elää elämääsi.
 
äly hoi
[QUOTE="minävain";28740995]nii no sitähän ei voi koskaan tietää, mutta ei sitä voi tietää vaikka ikäeroa ois 2 vuotta onko 30 vuoden päästä mitään yhteistä![/QUOTE]

Et ilmeisesti juurikaan arvosta todennäköisyyksiä?
 
Vaikeaa
Mulla on niin paha olla kun luen tätä! Ehkä otan liian henkilökohtaisesti, mutta myötäelän vahvasti mukana! Itselleni ei ole tällaista koskaan tapahtunut ja olemme kihlattuni kanssa olleet nyt kolme vuotta yhdessä, ei lapsia. KYSYMYS onkin: muuttuvatko kaikki miehet lopulta tällaisiksi? Ne kaikkein kilteimmät ja vähemmän pettäjätyylisetkin miehet? Onko oikeasti meidän naisten elämä yhtä pettymystä lopulta näiden kaksilahkeisten kanssa?
 
"minävain"
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi;28741004:
Et ilmeisesti juurikaan arvosta todennäköisyyksiä?
Miksi tässä suhteessa arvostaisin, kun nyt menee todella hyvin? Sen takiahan kannattaakin jättää elämä elämättä koska todennäköisesti meillä ei mun miehen kanssa synkkaa 30-40 vuoden päästä. :D
 
"minävain"
[QUOTE="vieras";28741003]No 40 vuoden päästä miehelläsi on toinen jalka haudassa. Itselläsi vielä parikymmentä vuotta aikaa elää elämääsi.[/QUOTE]

Niin? Ja pointtisi on? Niinkun tohon toiseen kommenttiin kirjotinkin että miksi jättää jotain näin hyvää kokematta sen takia kun 40 vuoden päästä jokin asia voi olla huonommin.
 
äly hoi
[QUOTE="minävain";28741020]Miksi tässä suhteessa arvostaisin, kun nyt menee todella hyvin? Sen takiahan kannattaakin jättää elämä elämättä koska todennäköisesti meillä ei mun miehen kanssa synkkaa 30-40 vuoden päästä. :D[/QUOTE]

Oletko kuullut sanonnan, jonka mukaan on myöhäistä pyllistää, kun pökäle on jo housuissa?
 
"minävain"
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi;28741041:
Oletko kuullut sanonnan, jonka mukaan on myöhäistä pyllistää, kun pökäle on jo housuissa?
Kyllä olen. :D Voi luoja, enpä olis enää uskonu että törmään tälläsiin ihmisiin. Noh onnea vain, toivottavasti sun elämä kukoistaa 40 vuoden päästä; olethan sinne asti jo elämäsi varmasti suunnitellut?! :D
 
kiiamaria
[QUOTE="vieras";28741003]No 40 vuoden päästä miehelläsi on toinen jalka haudassa. Itselläsi vielä parikymmentä vuotta aikaa elää elämääsi.[/QUOTE]

Sä et voi olla tosissasi. Olethan aikuinen ihminen?
 
"vieras"
Mulla on niin paha olla kun luen tätä! Ehkä otan liian henkilökohtaisesti, mutta myötäelän vahvasti mukana! Itselleni ei ole tällaista koskaan tapahtunut ja olemme kihlattuni kanssa olleet nyt kolme vuotta yhdessä, ei lapsia. KYSYMYS onkin: muuttuvatko kaikki miehet lopulta tällaisiksi? Ne kaikkein kilteimmät ja vähemmän pettäjätyylisetkin miehet? Onko oikeasti meidän naisten elämä yhtä pettymystä lopulta näiden kaksilahkeisten kanssa?
Minista kyse on tuntemattoman, viehättävän ihmisen osoittamasta kiinnostuksesta ja huomiosta. Jos kotona saa toiselta seksuaalista huomiota, arvostusta ja kehuja ja parisuhteessa yritetään löytää kipinää, niin ihastukset eivät mene toiminnan tasolle. Siis se huomio. On tärkeää tuntea itsensä kiinnostavaksi, seksikkääksi ja viehättäväksi. Jos ei sitä kotoa saa, niin se tunne on kuin huumetta. Toiselle voi yrittää huomiota antaa vaikka ei ihan täysillä siihen uskoisi. On käsittämätöntä, että huomion antaminen antaa sinulle itsellesi paljon enemmän. Siis saat kun annat. Oikeasti.
 
"vieras"
Mulla on niin paha olla kun luen tätä! Ehkä otan liian henkilökohtaisesti, mutta myötäelän vahvasti mukana! Itselleni ei ole tällaista koskaan tapahtunut ja olemme kihlattuni kanssa olleet nyt kolme vuotta yhdessä, ei lapsia. KYSYMYS onkin: muuttuvatko kaikki miehet lopulta tällaisiksi? Ne kaikkein kilteimmät ja vähemmän pettäjätyylisetkin miehet? Onko oikeasti meidän naisten elämä yhtä pettymystä lopulta näiden kaksilahkeisten kanssa?
No voisin väittää, että jos olet ottanut kiltin ja mahd. vähän pettäjätyylisen miehen, mies ei tule pettämään. Jos on taas menevä, todella sosiaalinen, tuntee paljon ihmisiä, on sellainen jokaisen kanssa juttuun tuleva ja varsinkin jos alkoholi maistuu hyvin, niin sillon ei voi koskaan tietää. On oikeasti kunnon miehiä, mutta moni nainen haluaa vähän sellaisen "rentun", jonka kanssa elämä on täynnä jännitystä. Sivuuttaa täysin nämä miehet, joista oikeasti olisi miehiksi. Itse otin tälläisen rentut, vähän omalaatuisen rentun ja alamäkiä on ollut.
 
"vieraana"
Ensinnäkin Tinja tsemppiä sinulle mitä ikinä päätätkin!

Teille jotka valitatte että Tinja antaa miehen päättää, niin pakkohan sen miehenkin on jotain päättää, ei siinä valitettavasti paljon Tinjan päätökset halusta yrittää vielä jatkaa auta jos mies päättää valita lissun.

Pahaa pelkään että lissun luo taisi kurvata :(
 
"vieras"
[QUOTE="vieraana";28741227]Ensinnäkin Tinja tsemppiä sinulle mitä ikinä päätätkin!

Teille jotka valitatte että Tinja antaa miehen päättää, niin pakkohan sen miehenkin on jotain päättää, ei siinä valitettavasti paljon Tinjan päätökset halusta yrittää vielä jatkaa auta jos mies päättää valita lissun.

Pahaa pelkään että lissun luo taisi kurvata :([/QUOTE]

Veikkaan näiden tarkoittaneen tuota "päättämistä" sillä, että mies saa oikeasti opetuksensa ja kärsii. Eikä vaan sanoa miehelle "jää tai lähde, minä rakastan sinua ja haluan sinun jäävän". Kun miehen pitäisi olla se, joka anoo naista, ettei hänen tarvitsisi lähteä. Mieshän tosiaan muuten luulisi, että se pettäminen oli ihan ok asia ja toistaa sen, jos he suhteeseen jäävät.

Jos olisin Tinja, sanoisin miehelle, että haluan erota, ja mies saa sitten yrittää anella takaisin, jos näin tahtoo. Jos ei tahdo, niin thats it, Tinjalla pysyy ylpeys itseään kohtaan eikä ole häviäjä., vaikka tässä mistään kilpailusta ole kyse. Miehen vaan tulisi mielestäni saada opetus eikä niin, että hän saa valita, mitä tekee, ensin kun käyttäytyy todella törkeästi molempia naisia kohtaan.
 
"Merri"
[QUOTE="minävain";28740938]Miten niin ei voi olla yhteistä? Mä olen 23 ja mieheni 36 ja meilllä on paljon yhteistä.[/QUOTE]
Ei tuo minusta ole ollenkaan paha ikäero. Tsemppiä teille.
 
"henni"
Mulla on niin paha olla kun luen tätä! Ehkä otan liian henkilökohtaisesti, mutta myötäelän vahvasti mukana! Itselleni ei ole tällaista koskaan tapahtunut ja olemme kihlattuni kanssa olleet nyt kolme vuotta yhdessä, ei lapsia. KYSYMYS onkin: muuttuvatko kaikki miehet lopulta tällaisiksi? Ne kaikkein kilteimmät ja vähemmän pettäjätyylisetkin miehet? Onko oikeasti meidän naisten elämä yhtä pettymystä lopulta näiden kaksilahkeisten kanssa?

Mulla on ihan samanlainen fiilis... tullu niin paha mieli toisen puolesta. Ja tämä ketju kummittelee koko ajan mielessä. Tullu oma ensimmäinen poikaystävä mieleen joka rakastui yhdessä yössä uuteen... ja toisaalta nykyinen aviomieheni joka tapailu vaiheessa keksi alkaa nuoleskelee toisen muijan kanssa baarissa jossa siis olimme yhdessä. Ja nyt melki seksittömän raskauden ja synnytyksen jälkeen 8kk ekan seksiin, niin mieheni suuteli erilailla, emmekä ole kertaakaan harrastaneet seksiä sillein tietyllä tavalla jolla aina touhusimme ennen raskautta...
Nyt tietty mietin onko mies matkatyössä ollessaan ulkomailla eksynyt vääriin sänkyihin..vai haluaako vain muutosta?

Ja sen tämä ketju on tehnyt, että alan itsekin miettimään, että jos tämä pettäminen sit on niin miesten luonteeseen kuuluvaa, niin kyllähän tässä pitää ite olla aika idiootti kun tekee miehelle ruokaa valmiiksi kun tulee reissusta, fantastisen nukkua univelkansa pois, tekee aamukahvit valmiiksi ja voileivän toimistopäiville mukaan.
Että missä hemmetissä mun mökki, viinit, kynttilät, shampanjat ja mökkisaunat.


AP:LLE en voi muuta toivottaa kuin voimia tähän tilanteeseen.
Ota etäisyyttä. Anna itsellesi aikaa. Parempi hetki yksin kuin huonossa parisuhteessa. Aika näyttää miten teillä niin kuin meille muillekin käy.
Ja vaikka se ehkä tuntuukin mahdottomalta ajatukselta, niin myös sinä voit vielä rakastua uudestaan
 

Yhteistyössä