mieheltä tauti, oon ihan kriisissä........

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
mulla ei ollut ikinä todettu mitään tauteja, ja
sitten tapasin elämäni rakkauden, nyt muutama vuosi yhdessäoloa, ja ilmenee että mulla on klamydia, tullut mieheltä joka olikin paneskellut puhtaiden testien jälkeen JA vielä pannut jotakuta kun meillä oli riidan takia tauko....

oon ollut oireettomasti sairas hänen vuoks...

nyt kauhulla ootan muita testejä, kuka tietää mitä muuta hänellä onkaan.... mulla oli kaikki puhdasta juuri kun tapasin hänet joten häneltä sitten kaikki...

hän aina leuhki mulle miten kiireinen hamesankari hän oli... ja nyt oon niin vihainen ja surullinen, että
sanon hänelle ilkeästi.... että todellakin tais olla kiireinen, nussimaan kaikki taudit itselleen ilman kumeja.....

musta tuntuu niin pahalle....
rakastan häntä. mutta ajatus taudeista etoo. ajatus hänen munastaan etoo nyt. ennen rakastin koskea hänen privaattiaan, nyt se tuntuu käytetyltä ja likaiselta...
en edes tiennyt että hän oli pannut jotakuta sen jälkeen kun me tavattiin :´(

oikeasti auttakaa......... tuun hulluks
 
vierailija
mulla ei ollut ikinä todettu mitään tauteja, ja
sitten tapasin elämäni rakkauden, nyt muutama vuosi yhdessäoloa, ja ilmenee että mulla on klamydia, tullut mieheltä joka olikin paneskellut puhtaiden testien jälkeen JA vielä pannut jotakuta kun meillä oli riidan takia tauko....

oon ollut oireettomasti sairas hänen vuoks...

nyt kauhulla ootan muita testejä, kuka tietää mitä muuta hänellä onkaan.... mulla oli kaikki puhdasta juuri kun tapasin hänet joten häneltä sitten kaikki...

hän aina leuhki mulle miten kiireinen hamesankari hän oli... ja nyt oon niin vihainen ja surullinen, että
sanon hänelle ilkeästi.... että todellakin tais olla kiireinen, nussimaan kaikki taudit itselleen ilman kumeja.....

musta tuntuu niin pahalle....
rakastan häntä. mutta ajatus taudeista etoo. ajatus hänen munastaan etoo nyt. ennen rakastin koskea hänen privaattiaan, nyt se tuntuu käytetyltä ja likaiselta...
en edes tiennyt että hän oli pannut jotakuta sen jälkeen kun me tavattiin :´(

oikeasti auttakaa......... tuun hulluks



:((((((
 
vierailija
tää tuntuu niin kauheelle....

hän sanoi että aina käytti kumia ennen... sitten kuulenkin että kumi puuttui usein ja muutenkin otti sen usein pois kun ei tuntunut hyvälle

ehkä oon hölmö... mutta nyt meidän kaunis rakastelu tuntuukin tautiselta panolta...
ja toi sattuu että hän pani toista kun jo tunnettiin...
ei vain halunnut mitään näistä aiemmin kertoo.... valehteli jos kysyin...
ei kuulemma ollut ketään muuta....ja aina ehkäsyt kunnossa
 
vierailija
tää tuntuu niin kauheelle....

hän sanoi että aina käytti kumia ennen... sitten kuulenkin että kumi puuttui usein ja muutenkin otti sen usein pois kun ei tuntunut hyvälle
ehkä oon hölmö... mutta nyt meidän kaunis rakastelu tuntuukin tautiselta panolta...
ja toi sattuu että hän pani toista kun jo tunnettiin...
ei vain halunnut mitään näistä aiemmin kertoo.... valehteli jos kysyin...
ei kuulemma ollut ketään muuta....ja aina ehkäsyt kunnossa
Niin, sinua petettiin. Ei ihme, että sattuu. Juokse, kun vielä voit.
 
vierailija
Jos ei ole vielä lapsia, niin todellakin. Lähde hamesankaria karkuun.

Toinen ikävä asia, klamydia on saattanut vaikuttaa sun munasarjoihin. Ja siis mahdollisuuteen saada biologisia lapsia.
 
vierailija
Ota kamat ja juokse. Itse sain aviomieheltäni herpeksen 5vuoden seurustelun jälkeen joista kaksi ehdittiin olla naimisissa. Tuli työreissulta kotiin ja kuinka ollakkaan mulle iski järkyttävät oireet viikon päästä. Eroon päättyi se.
 
vierailija
HYI H******! mistä noita urpoja sikiää!! yääääkkkk ei osaa käyttää edes kortsua!!!
Älä nyt hyvä nainen jää tommosta edes miettimään, tiedä vaikka kärsit ton urpon takia lapsettomuudesta kun sisäsynnytin tulehdus pistää munanjohtimet rullalle!!! Y-Ä-K
 
vierailija
No hyi että!
Eipä tuossa kuule ole mitään auttamista.

Huuda, raivoa, heitä äijän kamat ikkunasta pihalle.
Tee kuule ihan mitä haluat.
Sää todella olet löytänyt sen sian.

Tuollaisen miehen kanssa ei jatketa "yhteistä" elämää.
Yäk yäk yäk!

(eikä kannata edes alkaa miettimään miten vähän välittää susta ja sun terveydestä, tai tuletko raskaaksi vai jäätkö lapsettomaks, saatika mitä vauvaan tarttuu, on vain hän hän hän)
 

Yhteistyössä