Miehen ja naisen ikäeroista

  • Viestiketjun aloittaja hukassa
  • Ensimmäinen viesti
hukassa
Minkälaisia (isoja) ikäeroja teillä miestenne kanssa? Kuinka suhde toimii, onko vaikutusta iällä?


Mulla tainnu käydä niin että on tullu ihastuttua10-15vuotta vanhempaan mieheen, ja tunne molemminpuolinen..
 
tr
mä olin 23 ja mies 33 ku tutustuttiin.nyt ollaan oltu 10v.yhdessä ja toinen lapsi tulossa.luulen että iällä oli alussa vaikutusta koska mulla oli sellanen kuva et 23v.miehet liian lapsellisia mulle
 
J
Minulla ja miehelläni on ikäeroa 14 vuotta. Aloimme seurustelemaan, kun olin 20-vuotias. Onhan meillä on suhteellisen paljon "kriisejä" johtuen elämän eri käsityksistämme, mutta aina olemme niistä selvinneet. Olin melko kakara, kun aloimme seurustelemaan. Nyt suhde toimii erinomaisesti, koska olen vähän "kasvanut". Esikoinenkin on tulossa. :) Ei se ikäero ole mielestäni kuin numero.
 
Mies on mua kaks vuotta nuorempi, hyvin on mennyt :D En oo huomannu et ikäerosta ois mitään haitta/hyötyä suhteelle, tosin joskus tuntuu et mies on mua paljo vanhempi, eli mua vissiin välillä "lapsettaa" :LOL: Lisäksi mies on tosi ihana lasten kans...
 
ups
Mies on mua n. 12½ v. vanhempi ..olin 16 ku tavattiin ja siitä sitte lähti ..7½ vuotta nyt yhdessä oltu, naimisiin menty ja esikoinen tuolla vetää päikkäreitä ..näin meillä :)
Ei oo mitään ongelmia ollu jotka nyt ois liittyny tuohon ikäeroon ..joskus kieltämättä miettii et mites sitte kun mies ylittäny jo 60 ikävuoden ja mulla päällä joku 50 villitys :D
Ei kai..hyvin menee :)
 

Yhteistyössä