Miehen krapulakäyttäytyminen

Miten miehenne käyttäytyy krapulassa? Nukkuuko, osallistuuko päivän hommiin vai mitä? Annatteko krapuloida rauhassa vai passitatteko tavallisiin päivän hommiin? Meillä nukkuis vaikka koko päivän ja on erittäin haluton osallistumaan mihinkään...mut siis vaan olotilan puolesta. Mua aina ketuttaa kun mä(vaika olis krapula) joudun tehä kaikki normaalihommat kuitenkin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 00:09 CarnevalGirl kirjoitti:
Miten miehenne käyttäytyy krapulassa? Nukkuuko, osallistuuko päivän hommiin vai mitä? Annatteko krapuloida rauhassa vai passitatteko tavallisiin päivän hommiin? Meillä nukkuis vaikka koko päivän ja on erittäin haluton osallistumaan mihinkään...mut siis vaan olotilan puolesta. Mua aina ketuttaa kun mä(vaika olis krapula) joudun tehä kaikki normaalihommat kuitenkin.
Nukkuu piiitkään, kuorsaa :/ Ei herää mihinkään, ei vaikka talo sortuis. Annan nukkua, avaan makkarin ulko-oven, jotta se haju häipyis. En passita hommiin, valitan aiheesta sitten seuraavan päivän. Tai siis siitä, että mä olen saanut taas yksin tehdä kaiken... Vaikka mulla olis ns.krapula, se ei heikennä millään lailla meidän tilannetta. Hommat hoituu vaikka ilman nukkumista. Mä en voi kestää, kun mies on krapulassa. Ääni möreenä; juu ihan vaan pari viskiä :whistle:

Taivaan kiitos harvassa ovat nuo kerrat :saint:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 00:09 CarnevalGirl kirjoitti:
Miten miehenne käyttäytyy krapulassa? Nukkuuko, osallistuuko päivän hommiin vai mitä? Annatteko krapuloida rauhassa vai passitatteko tavallisiin päivän hommiin? Meillä nukkuis vaikka koko päivän ja on erittäin haluton osallistumaan mihinkään...mut siis vaan olotilan puolesta. Mua aina ketuttaa kun mä(vaika olis krapula) joudun tehä kaikki normaalihommat kuitenkin.
täällä hieman sama "vaiva" eli ukko makoilis kyl krapuloissa koko päivän ellei sitä potki punkan pohjalta ylös ja jos itellä sattuu jostain kumman syystä olemaan hieman heikko olotila niin silti normaali askareet joutuu tekemään :kieh: Sama homma jos kipeenä nin ukko kuoleman sairas jos nokka hiukan valskaa ja jos ite kipeenä vaik kuumetta 42c niin silti pakko hoitaa rutiinit :kieh:
 
Meillä ja makais ja nukkuis koko päivän :headwall: ja sitte kun nousee ylös nii menee sohvalle makailemaa :headwall: sit alkaa "tuu kulta tähän sohvalle mun vieree vähäks aikaa" " laitetaan kohta sitä ruokaa,mennää kohta ulos,laitetaa kohta ne pyykit....jne" kaikki on vaan KOHTA ja se kohta on todella piiiitkä aika.Eli ei saa mitää aikaseks ja möksähtää ku mä yritän kuitenki tehä eellä mainittuja hommia... :headwall: ja sitte haluu pizzaa,jäätelöö ja limpparii aina perussetti.
ja haisee pahalta ku menee "kohta" suihkuu ja lopulta mulla menee hermo ja pakkaan lapset mukaa ja lähtää vaikka mummolaa ja että mua veetuttaa koska huomenna on eessä taas tällänen sunnuntai \|O :headwall:

huoh,jopas ees vähän helpotti :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 00:16 Florence kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 00:09 CarnevalGirl kirjoitti:
Miten miehenne käyttäytyy krapulassa? Nukkuuko, osallistuuko päivän hommiin vai mitä? Annatteko krapuloida rauhassa vai passitatteko tavallisiin päivän hommiin? Meillä nukkuis vaikka koko päivän ja on erittäin haluton osallistumaan mihinkään...mut siis vaan olotilan puolesta. Mua aina ketuttaa kun mä(vaika olis krapula) joudun tehä kaikki normaalihommat kuitenkin.
Nukkuu piiitkään, kuorsaa :/ Ei herää mihinkään, ei vaikka talo sortuis. Annan nukkua, avaan makkarin ulko-oven, jotta se haju häipyis. En passita hommiin, valitan aiheesta sitten seuraavan päivän. Tai siis siitä, että mä olen saanut taas yksin tehdä kaiken... Vaikka mulla olis ns.krapula, se ei heikennä millään lailla meidän tilannetta. Hommat hoituu vaikka ilman nukkumista. Mä en voi kestää, kun mies on krapulassa. Ääni möreenä; juu ihan vaan pari viskiä :whistle:

Taivaan kiitos harvassa ovat nuo kerrat :saint:
Meillä kans tosi harvoin, mut tuntuu, että nekin harvat kerrat on kamalia. Äsken lähti baariin ja odotettavissa kökkö aamu. Samoin se kun tulee baarista on kamalaa. Alkaa tehä jotain voikkaria ja tavarat vaan tippuliee..pakko valvoa vaikka en jaksais.
 

Aika yleistä vissiin tää että kun mies krapulassa niin nukkuu vähintään puolillepäivin ja sittenkin kun nousee niin mitään ei saa aikaan...niin meilläkin, ja vaikka minä olisin kipee/krapulassa/pää kainalossa niin kaikki hommat ne on tehtävä kuten ennenkin :headwall:

On se hyvä, että maailmassa on naisia, muuten maapallo olis varmaan jo lakannu pyörimästä :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 00:20 pippuri kirjoitti:
Meillä ja makais ja nukkuis koko päivän :headwall: ja sitte kun nousee ylös nii menee sohvalle makailemaa :headwall: sit alkaa "tuu kulta tähän sohvalle mun vieree vähäks aikaa" " laitetaan kohta sitä ruokaa,mennää kohta ulos,laitetaa kohta ne pyykit....jne" kaikki on vaan KOHTA ja se kohta on todella piiiitkä aika.Eli ei saa mitää aikaseks ja möksähtää ku mä yritän kuitenki tehä eellä mainittuja hommia... :headwall: ja sitte haluu pizzaa,jäätelöö ja limpparii aina perussetti.
ja haisee pahalta ku menee "kohta" suihkuu ja lopulta mulla menee hermo ja pakkaan lapset mukaa ja lähtää vaikka mummolaa ja että mua veetuttaa koska huomenna on eessä taas tällänen sunnuntai \|O :headwall:

huoh,jopas ees vähän helpotti :D
Voi kuinka kuulostaa tutulta!! Meillä juuri tätä tänään "tarjolla"...onneksi oon vielä töissä, niin ehkä kahen tunnin päästä äijäois jo elävien kirjoissa :whistle:
 
nukkuu pitkään,mutta herättyään menee heti suihkuun ja syö ja on taas ihan pelikunnossa :) tosin se on krapulapäivinä niin levoton et välillä menee jo hermo siihen ja sen levottomiin juttuihin :D
 
Häirikkö
Nukkuu pitempään (ehkä puoleenpäivään), mutta sen jälkeen osallistuu ihan normaalisti kotihommiin.

Ja minä saan myös nukkua krappeni ihan rauhassa pois. Mies hoitaa kodin ja lapset silloin yksin. :D <br><br>
 
Meillä myös harvoin on mies krapulassa, ja silloin ollaan kyllä molemmat. Miehelle tulee aivan kauhet olot, ei pysty nousee sängystä koko päivänä. Mä yleensä järjestän niin ettei kotihommia pahemmin tarvi tehdä niinä päivinä, ja lapset kun tulee illemmalla kotiin niin minä olen jo ihan ok kunnossa. Mies kyllä auttaa jos vaan pystyy, eli ei tahallaan makoile koko päivää. Ja ylipäänsä meillä on niin, oltiin sitten kipeenä tai krapulassa, että se kumpi paremmin kykenee niin hoitaa sitten lapset ja kotihommat.
 

Yhteistyössä