Miehen kysymys: Miksei naiset käy vatsankiristys leikkauksissa?

  • Viestiketjun aloittaja MarkoO
  • Ensimmäinen viesti
MarkoO
Mä k-u-o-l-i-s-i-n jos saisin seksiä vain n. 40 kertaa vuodessa ja sitten vielä jäisi osasta nautintokin saamatta kun ei vaan seisoisi.

Joo, ei mulla sitten muuta. "Ihan kivalta" kuulostaa sun seksielämä.
Jos neljästäkymmenestä naisesta vain n. 4 kanssa on ongelmia, niin mielestäni vika ei ole silloin minussa, vaan niissä neljässä petturissa.

Ja hei, olen töissä käyvä mies, ja joka viikonloppu en jaksa niistä pettureista arpomaan hyvää seuraa.
 
"random"
Ja taas se on miehen vika. Johan sanoin että jos nainen on timmi ja uhkea, ongelmaa ei ole. Voisitte vain mennä sinne leikkaukseen, tekisitte palveluksen kaikille itsetietoisille miehille.
Joo ymmärretäänhän me, että ne potenssiongelmat voi olla tosi ikäviä. :( Mutta hei, ei se haittaa, ja koolla ei oo väliä, ja... Tai mitä tässä suotta valehtelemaan.

Koeta nyt vaan elää sen ikävän tosiasian kans että et saa naista, ja jos saisitkin, ei sit seiso. Aina ei voi onnistaa. :D
 
MarkoO
Onhan tuolla tosissaan vastanneitakin ja miksi jaksaa edes läpällä jankata tyypin kanssa joka vain provoilee? Ap saa vaan kicksejä siitä että edes joku huomioi, edes jotenkin. Runkkaa varmaan samalla.
Täällä ne neljä petturiakin varmaan hengailee, tietävätpähän sitten että voisivat vähän miettiä mitä laatu-uroksia yrittävät. On se minullekkin noloa kun ei seiso, vaikkei se minun vika olekkaan!
 
Millipidetär
Kysymykseesi vastaus on että koska se on kallis, kivulias leikkaus, luonto nyt on vaan tarkoittanut että osalla naisista raskaus näkyy vartalossa, suurin osa miehistä suoriutuu seksistä ongelmitta eikä välita tälläisestä ulkonäöllisestä "virheestä" Kuten joku ehdotti, kannattaa varmaan kysyä tota äitiysasiaa jo iskelmisvaiheessa niin ei tule ikäviä ylläreitä ja nainen joudu houkuttelemaan sun "jättimelaas" sokeripalan kanssa esiin tai lähettää kotiin vielä kasvamaan ennenkuin ryhtyy aikuisten leikkeihin.
 
Blue
Jos neljästäkymmenestä naisesta vain n. 4 kanssa on ongelmia, niin mielestäni vika ei ole silloin minussa, vaan niissä neljässä petturissa.

Ja hei, olen töissä käyvä mies, ja joka viikonloppu en jaksa niistä pettureista arpomaan hyvää seuraa.
Eli sulla siis onkin vaikeuksia niiden timmien naisten kanssa. Ja erektion kanssa. ja niiden löllövatsaisten kanssa. Ja pettureiden kanssa. Yhtäkkiä mun ongelmat onkin pieniä. Mä sentään saan takuuvarmaa (ja -kovaa) seksiä säännöllisesti, ilman arpomista. Jaksuhaleja sulle!
 
MarkoO
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär;29847223:
Kysymykseesi vastaus on että koska se on kallis, kivulias leikkaus, luonto nyt on vaan tarkoittanut että osalla naisista raskaus näkyy vartalossa, suurin osa miehistä suoriutuu seksistä ongelmitta eikä välita tälläisestä ulkonäöllisestä "virheestä" Kuten joku ehdotti, kannattaa varmaan kysyä tota äitiysasiaa jo iskelmisvaiheessa niin ei tule ikäviä ylläreitä ja nainen joudu houkuttelemaan sun "jättimelaas" sokeripalan kanssa esiin tai lähettää kotiin vielä kasvamaan ennenkuin ryhtyy aikuisten leikkeihin.
Kallis ja kivulias. Niin on se naisen elämä niin kauheeta kun joutuu synnyttämään ja mies maksaa kaiken. Vali vali ja seli seli. Miehen vika kun naisilla on taas niin kamalaa.

Onneksi ongelma on ratkenut siirtymällä nuorempaan, harva 20-vuotias synnyttänyt kun on.
 
MarkoO
[QUOTE="tinkeli";29847235]Ratkaisu nro 2: Selibaatti.[/QUOTE]

Selibaatti ei ole vaihtoehto, miehillä kun on sellainen fysiologinen tarve tyhjentää kassit. Tiedät varmaan että täydet kassit aiheuttavat jopa kipua.

Naisilla taas kipua ei synny, joten yh:t voisivat itse olla selibaatissa ja olla yrittämättä itsetuntoaan minun seurassani.
 
MarkoO
Onhan, kun et niitä saa. Lue aloituksesi uudelleen: hirmu usein törmäät vaan niin löllövatsaisiin. Eli jotain ongelmia on niiden timmien kanssa kun tarpeeksi usein eivät sinne samoihin vällyihin sun kanssa eksy.
Ei se löllövatsaisuus paljastukkaan ennen kuin päälivaatteet riisutaan ja tukihousut tulevat esille. Tänne minä kohdistan kysymyksen, jotta saisin naiset ajattelemaan vähän tarkemmin mitä tarjoavat.
 
Blue
Ei se löllövatsaisuus paljastukkaan ennen kuin päälivaatteet riisutaan ja tukihousut tulevat esille. Tänne minä kohdistan kysymyksen, jotta saisin naiset ajattelemaan vähän tarkemmin mitä tarjoavat.
Juu juu, menehän sinä nyt tutimaan sinne timmivatsaisesi viereen. Ei kun.... Sori. Minähän sinne menen.

Sinä joudut arpomaan, ilta toisensa jälkeen ja jälkeen ja jälkeen....
 
Provohan tämä varmaan on, mutta silti...

Kaikilla synnyttäneillä ei vatsa roiku, mutta ehkä varmuuden vuoksi sun kannattaisi tavata sellaisia naisia jotka eivät ole synnyttäneet.
Tuotat ihan turhaa mielipahaa äideille.:|
Jotkut saattaa todella ottaa itseensä.

On myös synnyttämättömiä naisia jotka bilettävät kureliivit päällä ja sieltä vakuumista saattaakin paljastua röllykkä.

Aina voi tilanteen hoitaa korrektisti, jos on herrasmies tai omaa edes jonkinlaiset käytöstavat.
 
MarkoO
Juu juu, menehän sinä nyt tutimaan sinne timmivatsaisesi viereen. Ei kun.... Sori. Minähän sinne menen.

Sinä joudut arpomaan, ilta toisensa jälkeen ja jälkeen ja jälkeen....
Minulla ei ole yhdeniltojen suhteen mikään ongelma, jatkan niitä mieluusti, Mutta nytpähän tiedätte lerppumahaset yh:t, kaikki ei teidän selityksiänne niele. Menkää leikkaukseen ja lakatkaa inisemästä. Sitä se teidän kultamussukka lässykkämiehennekin oikeasti toivoo.
 
"xxxxx"
Minulla ei ole yhdeniltojen suhteen mikään ongelma, jatkan niitä mieluusti, Mutta nytpähän tiedätte lerppumahaset yh:t, kaikki ei teidän selityksiänne niele. Menkää leikkaukseen ja lakatkaa inisemästä. Sitä se teidän kultamussukka lässykkämiehennekin oikeasti toivoo.
:D
Siis halusitko nyt että leikkaukseen menevät vapaat vai varatut mammat? Vai oliko sillä väli oliko mamma vai ei?
 
MarkoO
Naiset osaa olla kyllä tolloja, alkaa vituttamaan. Ensi kesänä teenkin matkan thaimaahan, pääsen näistä lerppuällönahkapussi-yh helvetistä! Taidan jäädä sinne, jos naiset osottautuvat hieman paremmiksi mitä täällä läskilandiassa on tarjolla.
 

Yhteistyössä