Miehen kyynelistä

Mun mies on sellanen aito "köriläs ja äijä" (ei siis pätkääkään naisellinen, ei käytä mitään koruja tms.), mutta yllättävää kyllä, tosi herkkä tietyissä tilanteissa. Olen nähnyt hänen silmissään kyyneleitä, kun kolme lastamme on syntynyt, olen tehnyt positiivisen raskaustestin, kun on tapahtunut jotain dramaattista lähipiirissä ja muutaman kerran, kun ollaan puhuttu "henkeviä". En pidä sitä mitenkään outona ilmiönä ja suhtaudun miehen kyyneliin siinä missä naisenkin. Ihanaa, kun on tunteellinen mies "kovasta" ulkokuoresta huolimatta (vaikka eipä tuo nyt niin hirmu kovan näkönen olekaan). :)
 
äeppä-73
Jokaisen lapsemme syntymä on saanut miehenikin kyyneliin.
Minusta on on hieno asia jos mieskin pystyy joskus itkemään, ei nyt vuolaana vollottamaan, mutta kyynel silmäkulmassa on tosi liikuttavaa.
Niin ja toinen hetki jolloin muistan nähneeni kyyneleen mieheni silmäkulmassa, oli kun hän omaan tapaansa epäselvästi kosi minua.
En oo tehny siitä mitään numeroa, jos tippa on linssissä, pieni ele riittää lohdutukseen. Miehet eivät ehkä halua että ko. tilanne huomioidaan dramaattisesti tms.
 
äeppä-73
Jokaisen lapsemme syntymä on saanut miehenikin kyyneliin.
Minusta on on hieno asia jos mieskin pystyy joskus itkemään, ei nyt vuolaana vollottamaan, mutta kyynel silmäkulmassa on tosi liikuttavaa.
Niin ja toinen hetki jolloin muistan nähneeni kyyneleen mieheni silmäkulmassa, oli kun hän omaan tapaansa epäselvästi kosi minua.
En oo tehny siitä mitään numeroa, jos tippa on linssissä, pieni ele riittää lohdutukseen. Miehet eivät ehkä halua että ko. tilanne huomioidaan dramaattisesti tms.
 

Yhteistyössä