miehen mielestä mä olen itsekäs

  • Viestiketjun aloittaja tekis mieli lähtee
  • Ensimmäinen viesti
tekis mieli lähtee
ja kuitenkaan se ei osannu perustella millälailla oon itsekäs vaan mun pitäis se itse tietää.. no en todellakaan tiedä.. Viimeiset 7-vuotta mun elämästä on menny siihen että mä hoidan lapsia ja kotia 100%. Ei siinä oo mitään mahdollisuutta ajatella itseään. Mä en kerkeä hoitaa itseäni, mulla ei oo yhtään harrastuksia, en käy missään ilman lapsia... ja mä oon itsekäs... :/
 
"Hmm"
Olet sinä itsekäs.

Suomessa jokaisella on oikeus päättää omista asioistaan ja tehdä niin, että on itsellä hyvä olla.
Parisuhteessa otetaan huomioon molempien osapuolien hyvinvointi.

Joten olet ihan itse jumiutunut kotiin lasten kanssa. 7 vuotta kotona, koska olet halunnut.
Tai onko miehesi väkisin halunnut tehdä lapsia tahtosi vastaisesti.
Onko miehesi pakottanut sinut olemaan 7 vuotta kotona. Ei ole antanut laittaa lapsia päiväkotiin ja sinun mennä töihin.
Väkisin on ollut pakko tehdä pieniä lapsia putkeen.
Jos olet pakotettu tuohon, niin sitten saat valittaa.

Mutta jos ihan omasta tahdostasi olet itse itsesi tuohon jamaan ajanut, niin on todella itsekästä kitistä omasta virheestään toiselle
 
ap.
mitä???

Missä sanotaan etten käy töissä?
kuka sanoo että meillä on pieniä lapsia putkeen? Meillä on kaksi lasta. 8-vuotias ja 3-vuotias.

Ihania nää typerät vastaukset missä oletetaan asioita.
 
Joo ei kannata paljoa painoarvoa antaa näille ei edes nimimerkin takaa- annetuille vastauksille. Niissä voi aina sanoa sellaisia asioita mitä kukaan ei oikeasti kehtaisi sanoa toiselle ihmiselle päin naamaa.

Mutta siis pointtina jutussa on se että miehesi on siis ilmaissut jonkinlaista tyytymättömyyttä sinuun tai suhteeseenne mutta ei suostu erittelemään mistä on kysymys. Yleensähän nämä "kyllä sun pitäis tietää" - selitykset on ns naisten ase. Mielestäni nyt pitäisi vaan pistää kova kovaa vastaan ja sanoa että olen pahoillani jos olen jotenkin loukannut mutta en ymmärrä mitä tarkoitat, en voi muuttaa käytöstäni jollen tiedä miltä sinusta tuntuu, nyt keskustellaan. Ei parisuhteessa voi sanoa että nyt vituttaa ja sun pitäis tietää miksi, se ei vain ole reilua, eikä se ole totta. En tunne yhtäkään ajatustenlukijaa, enkä usko että tunnet sinäkään. Tsemppiä.
 
"vieras"
kuka sanoo että meillä on pieniä lapsia putkeen? Meillä on kaksi lasta. 8-vuotias ja 3-vuotias.

Ihania nää typerät vastaukset missä oletetaan asioita.
Sain saman kuvan viestistäsi kuin aiempi vastaaja, sillä kerroithan, että olet hoitanut kotia ja lapsia 100 % viimeiset 7 vuotta ja ettet käy missään ilman lapsia etkä maininnut työssä käynnistä mitään.

Mutta tarkennuksesi jälkeen on käsittämätöntä, että miehesi haukkuu sinua itsekkääksi. Mistä on kyse? Mitä mies oikein ajattelee ja mitä hän odottaa sinulta?
 
vieras*
Alkuperäinen kirjoittaja tekis mieli lähtee;25944866:
ja kuitenkaan se ei osannu perustella millälailla oon itsekäs vaan mun pitäis se itse tietää.. no en todellakaan tiedä.. Viimeiset 7-vuotta mun elämästä on menny siihen että mä hoidan lapsia ja kotia 100%. Ei siinä oo mitään mahdollisuutta ajatella itseään. Mä en kerkeä hoitaa itseäni, mulla ei oo yhtään harrastuksia, en käy missään ilman lapsia... ja mä oon itsekäs... :/
Ilman muuta myönnät miehellesi olleesi itsekäs ja omineesi lapset itsellesi, jonka jälkeen parannat tapasi ja annat myös miehen hoitaa lapsia =)
 

Yhteistyössä