Miehen nukkuminen -.-

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten muilla joilla mies ei käy tällä hetkellä töissä menee nukkumis kuviot ? Meillä mies nukkuu joka pvä 11-12 :/ Itse hoidan lapsemme ja koitan saada toista ylös... Tuntuu ettei kunnioita enää ollenkaan meidän perhettä.
 
Miten muilla joilla mies ei käy tällä hetkellä töissä menee nukkumis kuviot ? Meillä mies nukkuu joka pvä 11-12 :/ Itse hoidan lapsemme ja koitan saada toista ylös... Tuntuu ettei kunnioita enää ollenkaan meidän perhettä.
Jos mies nukkuu päivittäin 12 tuntia, niin kannattaiskohan teidän selvittää mikä on vialla?
Jos vaikka ohjaisit hänet työpaikkalääkärille?
 
vierailija
Miten muilla joilla mies ei käy tällä hetkellä töissä menee nukkumis kuviot ? Meillä mies nukkuu joka pvä 11-12 :/ Itse hoidan lapsemme ja koitan saada toista ylös... Tuntuu ettei kunnioita enää ollenkaan meidän perhettä.
Nukkuu päivällä klo 11-12 välisen ajan, nukkuu klo 11-12 asti joka päivä tai nukkuu 11-12h unia. Vaihtoehtoja on mitä tarkoitetaan. Ehkä kuitenkin nukkuu päivällä 11-12 asti? Miten myöhään iltaisin valvoo?
 
vierailija
Miten muilla joilla mies ei käy tällä hetkellä töissä menee nukkumis kuviot ? Meillä mies nukkuu joka pvä 11-12 :/ Itse hoidan lapsemme ja koitan saada toista ylös... Tuntuu ettei kunnioita enää ollenkaan meidän perhettä.
Meillä on ihan samanlaista!
On työttömänä niinkuin minäkin mutta valvoo myöhään ja nukkuu myöhään. Lapsemme on kyllä jo iso koululainen mutta yrittää sitä määräillä vaikka ei ole koskaan siitä välittänyt!
 
vierailija
Miten muilla joilla mies ei käy tällä hetkellä töissä menee nukkumis kuviot ? Meillä mies nukkuu joka pvä 11-12 :/ Itse hoidan lapsemme ja koitan saada toista ylös... Tuntuu ettei kunnioita enää ollenkaan meidän perhettä.
siis menee myöhään nukkumaan 1-2 aikaan ja herää vasta 11-12 aikaan...
Tässä on oiva esimerkki paskasta suomenkielentaidosta. :D Yhden sanan puuttuminen muuttaa koko asiayhteyden. Se puuttuva sana on asti. Siis nukkuu joka päivä klo 11-12 asti. Jos tuo sana puuttuu, se muuttaa tarkoituksen siksi, että mies nukkuu tuon kellonaikojen välisen ajan. Pilkut puuttuu, yhdyssanat on väärin.... huoh! Ei voi kun päätä pudistella, kun teidän nykynuorten kielitaitoa ihastelee.
 

Yhteistyössä