Miehen raiskaaminen

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"mies"
[QUOTE="vieras";27426740]Seksuaalista väkivaltaa voi tehdä, mutta jos raiskauksella tarkoitetaan sukupuoliyhteyttä, niin silloin ei voi. Tai ehkä jos velton pippelin pyörittää kauttaaltaan vaikka ilmastointiteipillä, niin että siitä saa kovan.. kai se vois teoriassa onnistua. Aika vaikeeks menee joka tapauksessa...[/QUOTE]

Eihän se, että pippelin saa kovaksi, tarkoita sitä, että raiskausta ei tapahtuisi. Eihän naisen raiskaamisessakaan pimpin teoreettinen kostuminen tarkoita, että naista ei raiskattaisi. Raiskaus on ainakin yhtä paljon henkistä väkivaltaa eli kajoamista toiseen ilman toisen halua.
 
wer
[QUOTE="Vieras";27426034]Voiko teidän mielestä nainen raiskata miehen? Siis sillai normaalilla yhdynnällä, pakottamalla ja siten että nai miehen nousevaa kalua vasten miehen tahtoa ja sit mies laukeaakin. Raiskaus?[/QUOTE]

Miehen voi raiskata.

Päiväunien puolelle menee kyllä jo vaatimus (raiskattavan) laukeamisesta.
 
voi raiskata
In reality, males can respond physically to stimulation (get an erection) even in traumatic or painful sexual situations. Therapists who work with sexual offenders know that one way a perpetrator can maintain secrecy is to label the child's sexual response as an indication of his willingness to participate. "You liked it, you wanted it," they'll say. Many survivors feel guilt and shame because they experienced physical arousal while being abused. Physical (and visual or auditory) stimulation is likely to happen in a sexual situation. It does not mean that the child wanted the experience or understood what it meant at the time.

http://www.malesurvivor.org/myths.html

Sama koskee myös aikuisia miehiä.
 
???
Toimiiko tämä ihan kaikissa tilanteissa?

Exälläni oli ihan mieletön lentopelko, ja kerran sitten pitkällä lennolla kone joutui rajuun turbulenssiin. Itse olin ihan innoissani, tykkään niistä :D
Mutta mies oli ihan kalmankalpea ja kylmä hiki puski pintaan. Ja elin oli kovempi kuin koskaan!! Eikä todellakaan laskenut kuin vasta kun turbulenssi oli ohi ja olin häntä rauhoitellut sekä sanoin, että käsin ;)

Joku ihme kuolemanpelko iski, ja sen takia tuo hurja seisokki??
Siis runkkasit sitä lentokoneessa????
 
[QUOTE="vieras";27430871]Sun mielipide missä tahansa seksiin liittyvissä asioissa on yhtä turha kuin tissit härällä.[/QUOTE]

Hyi Hitto. Raiskaus EI ole seksiä. Sano nyt vielä, ettei ketjuun saa kirjoittaa, jos ei ole kokemusta raiskaamisesta.
 
Viimeksi muokattu:
"möksä"
Kai se jotenkin on mahdollista.
Vaikka kuvittelis kyllä että kalu kutistuis viimeistään siinä vaiheessa kun nainen oikeasti alkaa väkisin makaamaan miehen kanssa.

Itse olen huomannut että aika helposti alan yöllä hipelöimään sitä kovaa kankea, vaikka mies ei ehkä ollenkaan haluais, hänhän nukkuu. Sitten välillä kun hän havahtuu unesta, niin heti olen hänen kimpussaan. Kyllähän hän tietysti voisi komentaa minut lopettamaan jos oikeasti haluaisi, mutta kai hänkin siitä "raiskauksesta" jollain tavalla tykkää :rolleyes:
Minusta se vain on yli-ihanaa kun ensin on siinä puol tuntia kiimoissani jahkaillut että herätänkö vai enkö :D
Pitäskö teidän joskus jutella, et mikä tollasessa tilanteessa on on ja mikä ei. Jollet sä erityisesti saa jotain niksejä raiskausfantasioistasi. Eiköhän parisuhteessa tuollainen voi olla ihan yhteisesti hyväksyttyä, kyllä mit ainakin saa herättää, jos mieli tekee. Mutta jos kumppanin halukkuudesta on epävarma, niin kysy nyt hyvä ihminen.
 
....
[QUOTE="möksä";27431294]Pitäskö teidän joskus jutella, et mikä tollasessa tilanteessa on on ja mikä ei. Jollet sä erityisesti saa jotain niksejä raiskausfantasioistasi. Eiköhän parisuhteessa tuollainen voi olla ihan yhteisesti hyväksyttyä, kyllä mit ainakin saa herättää, jos mieli tekee. Mutta jos kumppanin halukkuudesta on epävarma, niin kysy nyt hyvä ihminen.[/QUOTE]

Ollaan juu juteltu. Oishan se outoa jos ei oltais, jotenkin kummallinen parisuhde jos ei juteltais?
 
"Vieras"
Ei nouse naisen tahdolla, mutta voi nousta vasten miehen halua. Jos mies on pelokas, ahdistettu tms. niin erektio voi olla kuitenkin mahdollinen paniikkireaktio. Ja jos mies on vastahakoinen tms, ja nainen vain hyppää satulaan ja ratsastaa loppuun niin raiskaushan se on.
Jos mies käyttäisi fysiikkaa ja heittäisi raiskaavan naisen päältää seinään niin pahoinpitelyhän se olisi...

Alkuperäinen kirjoittaja hö;27426697:
Tajusitkohan että tässä kysyttiin miten nainen voi raiskata miehen? Ei se vehje naisen tahdolla nouse eikä velton kanssa voi panna.
 
"Mies"
Jonka nainen on raiskannut. Se tapahtui silja linella kun olin 21 vuotias (se oli itseasiassa eilen;).Olin ravintolassa myöhään syömässä. Olin niin väsynyt että unohdin lukita hyttini oven. No , heräsin myöhemmin siihen että tuntematon nainen tuli hyttiini, laittoi valot päälle ja sittenoli jo kimpussani.hän runkkasi ja antoi pillua. En kokenut sitä raiskauksena, koska hän oli kaunis, hellävarainen ja nautin itsekin . mutta en sure tai sääli itseäni kun "jouduin raiskauksen uhriksi".
TOKI voi raiskata myös uhkailemalla, mutta oma tapaukseni ei ollut sellainen enkä ole ilmoittanut siitä poliisille. PS: hän jätti hyttiini yhteystietonsa ja hytin numeronsa ja "avaimensa". No päätin hyötyä siitä ja "kostin" hänelle tänään siitä viimeöisestä. Oli muuten tosi hauskaa :D
 
"Mies"
[QUOTE="Mies";28797397]Jonka nainen on raiskannut. Se tapahtui silja linella kun olin 21 vuotias (se oli itseasiassa eilen;).Olin ravintolassa myöhään syömässä. Olin niin väsynyt että unohdin lukita hyttini oven. No , heräsin myöhemmin siihen että tuntematon nainen tuli hyttiini, laittoi valot päälle ja sittenoli jo kimpussani.hän runkkasi ja antoi pillua. En kokenut sitä raiskauksena, koska hän oli kaunis, hellävarainen ja nautin itsekin . mutta en sure tai sääli itseäni kun "jouduin raiskauksen uhriksi".
TOKI voi raiskata myös uhkailemalla, mutta oma tapaukseni ei ollut sellainen enkä ole ilmoittanut siitä poliisille. PS: hän jätti hyttiini yhteystietonsa ja hytin numeronsa ja "avaimensa". No päätin hyötyä siitä ja "kostin" hänelle tänään siitä viimeöisestä. Oli muuten tosi hauskaa :D[/QUOTE]

Omalta kokemukseltani tiedän että erektio voi tulla vasten tahtoaan ( kun heräsin ja minua "raiskattiin" minulla oli jo täysi erektio vaikka vasta heräsin)
 
"MIES"
[QUOTE="Vieras";27426034]Voiko teidän mielestä nainen raiskata miehen? Siis sillai normaalilla yhdynnällä, pakottamalla ja siten että nai miehen nousevaa kalua vasten miehen tahtoa ja sit mies laukeaakin. Raiskaus?[/QUOTE]

Ei ole raiskaus tuo.

Mies raiskataan panemalla peppuun väkisin.
 
"vieras"
[QUOTE="Mies";28797397]Jonka nainen on raiskannut. Se tapahtui silja linella kun olin 21 vuotias (se oli itseasiassa eilen;).Olin ravintolassa myöhään syömässä. Olin niin väsynyt että unohdin lukita hyttini oven. No , heräsin myöhemmin siihen että tuntematon nainen tuli hyttiini, laittoi valot päälle ja sittenoli jo kimpussani.hän runkkasi ja antoi pillua. En kokenut sitä raiskauksena, koska hän oli kaunis, hellävarainen ja nautin itsekin . mutta en sure tai sääli itseäni kun "jouduin raiskauksen uhriksi".
TOKI voi raiskata myös uhkailemalla, mutta oma tapaukseni ei ollut sellainen enkä ole ilmoittanut siitä poliisille. PS: hän jätti hyttiini yhteystietonsa ja hytin numeronsa ja "avaimensa". No päätin hyötyä siitä ja "kostin" hänelle tänään siitä viimeöisestä. Oli muuten tosi hauskaa :D[/QUOTE]

Ja sitten sä heräsit ja veit märät kalsarit äidille pestäväksi.
 
"voi"
Olen tavannut jonkun fyysisesti voimakkaan naisen. Yhdellä oli penispumppu. Minulla muuten seissyt mutta tolla hän pumppasi eikä seisokille voinut mitään. Hän nostaa penkistä 120kg. Tää on totta ei provo.
 
Pantu on
Tiedän kokemukesta että nainen tai naiset voivat raiskata miehen. Ei tarvita mitään muuta kuin on useampi nainen koolla ja lähettyvillä on sopiva mies jonka he päättävät yhdessä raiskata. Käyvät yhdessä mieheen käsiksi, kaatavat tämän maahan.
Toiset pitelevät käsistä kiinni ja toiset jaloista ja yksi alkaa vetämään housuja päältä pois. Ja sen jälkeen alkaa hiplaamaan pippeliä. Miehelle ei tarvitse muutakuin aiheuttaa sellainen äkillinen pakokauhun tunne niin mies saa tahattoman erektion.
Nainen laittaa pystyssä tököttävään pippeliin kondomin ja alkaa panna tätä. Aikansa pantuaan vuoro vaihtuu toiselle naiselle joka pitelee sinua kiinni ja näin jatkuu kunnes kaikki naiset ovat saaneet.
Sitten lopuksi märkää pillua hierotaan kasvojasi vasten ja lähdetään kävelemään ja jätetään sinut pantuna makaan paikallesi
 
raiskauksen uhri
Huomaa ettei ihmiset ole tulleet raiskatuksi. On hieman eri asia kun neljä miestä juoksee sut kiinni, raahaa autoon ja makaa väkisin vaikka kiljut, rimpuilet ja huudat vastaan.

Puolison makaaminen silloin kun hän nukkuu vieressä sammuneena on hyväksikäyttö ei raiskaus varsinkin jos asialle naureskellaan jälkeenpäin.

Lapseen sekaantuminen on aina raiskaus koska lapsi ei psykologisella tasolla ymmärrä mitä hänelle tapahtuu.

Miestä on lähes mahdotonta raiskata koska mies on fyysisesti vahvempi ja hänellä on ymmärrys tapahtumasta. En tunne yhtäkään naista jotka ovat niin aggressiivisia että he haluavat pahoinpidellä toista ihmistä seksillä etenkään miestä. Lapsia ja eläimiä voivat pahoinpidellä. Miehen raiskaus on vaikeaa kun 65 % miehistä ei laita seksiä tuntemattoman kanssa pahakseen.

Puhukaa sitten kun nainen työntää juna-asemalla sormen miehen anaaliin väkisin tai 5-6 hengen naisporukka juoksee miehen kiinni ja raiskaa sekä pahoinpitelee hänet nurkan takana. Moniko teistä on kuullut tällaisesta? Minä en ole kuullut koskaan elämäni aikana.
 

Yhteistyössä