Miehen uusi tuttavuus, mitä ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Harha"
  • Ensimmäinen viesti
"Harha"
Auttakaa ystävät hyvät. Olen ihan sekaisin ajatusteni kanssa enkä oikeastaan tiedä mitä ajatella.
Puolisoni on alkanut "sattumalta törmäillä" erääseen naispuoliseen työkaveriinsa. Hän on kertonut minulle joka kerta, kun ovat tavanneet ja sanonut jo muutamaankin otteeseen, että nainen ei ole edes ollenkaan kiinnostunut miehistä. (Kävin katsomassa naisen profiilin facebookista ja sen mukaan kyllä on bi).

Ihan vain sattumalta ovat nyt tavanneet noin pari kertaa viikossa ohimennen vahingossa, vaikka nainen asuukin aivan eri paikalla minne miehellä ei pitäisi olla menoja. Kerran olivat siis törmänneet naisen asuinkulmilla ja sen jälkeen milloin missäkin. En ole tätä naista tavannut ja mies vakuuttaa että syytä huoleen ei ole. En haluaisi uskoa, että heidän välillään on jotakin ja luotan mieheeni, mutta epäilen ettei nainen ihan vahingossa "tärmäile". Yleensä ovat siis nähneet naisen aloitteesta ja nainen soittaa miehelleni. Mieheni sanoo ettei edes kovin hyvin tunne tätä naista, kun on vasta hiljattain aloittanut heillä töissä, mutta mielestäni ei ole normaalia lyöttäytyä jatkuvasti ukkomiehen seuraan.
Tätä on nyt jatkunut reilun kuukauden ja kerran nainen oli mieheni kyydissä ajelemassa kun soitin niin mies oli todella vaivautuneen kuuloinen, silloin kysyin mieheltäni mikä on homman nimi, mutta he olivat vain kuulema muuten vain törmänneet ja nainen hypännyt kyytiin. Kuitenkin tuo puhelukäytös jäi painamaan takaraivoon, että miksi oli niin vaivautunut ja miksi nainen niin usein vahingossa sattuu paikalle, ei kuitenkaan koskaan ole soittanut minun ollessa paikalla, niin en tiedä miten käyttäytyy miestäni kohtaan. (Hänellä puhelimessa äänet niin kovalla, että puhelut kuuluvat hyvin jos on samassa tilassa ja autossa aina puhelut kaiuttimessa)

En haluaisi olla vainoharhainen tai kieltää miestäni ystävystymästä tämän naisen kanssa, mutta joku tässä nyt vaivaa mieltäni pahan kerran. Miehelläni on paljon naispuoleisia huviäkin ystäviä jotka käyvät myös meillä ja kenenkään muun kanssa tällaista kummaa tunnetta ei ole ja hän saa heidän kanssaan mennä miten haluaa minun siihen sen enempää puuttumatta.
 
"Harha"
Niin, ei varmaan kertoisi ollenkaan jos olisi syytä epäillä jotain. Mies on yleensä aina todella rehellinen kaikesta, varsinaista pertämistä en ainakaan usko tapahtuneen tai tapahtuvan, mutta ehkä kotain ihastusta korkeintaan. Jotenkin on vain ollut sellainen outo tunne tästä, mitä ei aiemmin ole ollut. En osaa selittää edes. Täytyypä kehoittaa kutsumaan nainen kylään, se oli hyvä ehdotus. Haluan kuitenkin tietää kenen kanssa pyörii.
 
jupalis
Uskon, että aavistuksissasi on jotain perää. Mulla oli tilanne, että yks tuttu perheellinen nainen herätti epäilyksiä. Hän tuli käymään meillä, jos en ollut kotona mutta mies oli. Hän tykkäsi jutella mieheni kanssa ja tuntui, että hän arvosti miestäni ja hänen mielipiteitään mutta minua ja minun mielipiteitä hän piti täysin arvotttomina. Mieheni tuntui olevan siitä jotenkin otettu. Omaa miestään nainen ei arvostanut. En tiedä, yrittikö hän jotain mieheni suhteen. Myöhemmin miehelleni selvisi, että nainen ole mitenkään uskollista sorttia ja seksikumppaneita on ollut useita.

Sinuna ainakin sanoisin miehelle, että tilanne vaikuttaa sinusta oudolle ja että kannattaa pitää varansa. Mun mies ei uskonut minua, kun sanoin, että tässä on nyt jotain outoa. Oli liian helppo laittaa epäilyni mustasukkaisuuden piikkiin.
 
mitäs jos
Asian laita onkin niin että miehesi ei ole naisesta kiinnostunut,ainakaan vielä mutta tämä nainen yrittää liehitellä miestäsi jatkuvilla tapaamisilla-hän siis piirittää miestäsi.....?
 
Tuo että mies on "rehellinen" törmäilyistään, ei poista sitä että heillä voi olla sutinaa..
Exä kertoi myöskin tyttösestä kaikenlaista rehellisesti, mutta suhdehan heille tuli.
Kehottaisin myöskin kutsumaan nainen kylään, huomaat kyllä onko ilmassa kiinnostusta.
 
"Harha"
Oli pakko tulla jatkamaan. Pyysin tuolloin miestäni näyttämään tekstarit naisen kanssa. Mies poisti ne ja sanoi, ettei ole viestitellyt. Nyt mies on kuitenkin ollut todella säikky jos satun paikalle, kun hänellä on puhelon kädessä ja pn ollut todella outo ja etäinen. Tarkistin tili- ja puhelutiedot. Viestejä on joka päivä, aina sellaiseen aikaan että olen jo nukkumassa tai jossain muualla. Vilkkaimpina öinä monia kymmeniä, yli puolen tunnin puheluita ja muutaman kerran on tankannut autoa naisen kotikulmilla vaikka sanoo minulle käyneensä siellä vain sen kerran jolloin soitin ja josta tämä koko homma alkoi. Haluaisin luottaa, mutta tämä näyttää ny melko huonolle. En toedä miten ottaa asia puheeksi, en halua olla mikään kyttääjä ja mies syytti jo viimeksi vainoharhaiseksi. Mitä ihmettä täsä nyt pitäisi tehdä, miten otan asian puheeksi? Tulen hulluksi jos haudon tätä yksin.
 
"Harha"
Niin ja lisätään vielä, että pyysin kutsumaan naisen kylään kuten ehdotitte, ei kuulema aio tulla, syytä en tähän saanut. Yhden viestin näytti, siinä ei ollut mitään. Muita viestejä ei ollut. Sen jälkeen ei ole maininnutkaan koko naista koka tuntui oudolta, kun ennen kertoi törmäilyistä.
 
....
Selvä peli, sutinaa on ja tunteita, ei kavereiden kanssa kukaan noin tiiviisti pidä yhteyttä. Eipä tuossa nyt auta muu nostaa kissa pöydälle, kerrot vaikka suoraan epäilyistäsi ja nakkaat puhelutiedot miehen eteen ja vaadit selitystä.
 
Ottaako miehesi puhelimen mukaan vessaan/suihkuun? Onko puhelin pöydällä ns. nurinpäin jolloin ei näe keneltä viesti tulee? Tottakai mies syyttää sinua vainoharhaiseksi: hän ei halua jäädä kiinni ja yrittää päästä jopa tilanteeseen jossa sinä olisit anteeksipyytelijä.

Jos haluat saada varmuuden asiaan, voit toki selvittää sen monella tavalla. Yleensä ne konstit vain on sellaisia, että niistä jää kiinni enemmin tai myöhemmin.. Eli melkein sama erota miehestä ilman temppuiluja, koska et pysty hänen luottamaan.
 
"Eee"
Kyllä mä ottaisin asian suoraan puheeksi. Tosin samantyylisiä ketjuja usein lukeneena monessa perheessä petetyllä tuntuu olevan joku todistustaakka, jota en ymmärrä. Sinä tiedät, että mies pettää, vaikka itse kieltäisi sen, ja teet päätöksesi sen pohjalta.
 
"Harha"
En kyllä haluaisi soittaa naiselle. En halua saattaa itseäni tai miestäni naurunalaiseksi tai hölmöksi jos mitään ei olekaan ja yhteydenpito onkin viatonta. Syytön kunnes toisin todistetaan, mutta tuntuu niin pahalta, että valehteli, en kehtaa enää pyytää viestejäkään mähtäväksi ja salaa en aio puhelimeen kajota. Yleensä ei siis koskaan poista mitään viestejä, että niitä pitäisi olla puhelimessa satoja ellei ole poistanut. Olen taistellut uskallanko katdoa ne, mutta se on niin pahasti oikeudentajuani vastaan, etten pysty enkä aio. Tuolloin edelliskerralla kysyin että eikö todella yhtään viestiä, mikä tuntui kummalta, kun olivat kuitenkin törmäilleet. Sitten sanoi, että hädissään poisti etten ymmärtäisi niitä väärin, näytti siis tyhjän voestihistoriansa vasta myöhemmin, eikä heti kun pyysin. Kenenkään kaverin lanssa ei ole aiemmin ollut tällaista yhteydenpitoa, edes minun. Ja anteeksi vaikeaselkoinen teksi, oma puhelin on huollossa ja varapuhelimella koitan sepustella, aika paljon tuli kirjoitusvirheitä.
 
"Harha"
On alkanut ottaa puhelimen mukaan suihkuun, ekä se enää loju sohvalla tai pöydällä, kuten ennen. Sr on muös äänettömällä mitä ei ennen ollut. Haluaisin vain löytää selityksen, en millään voi uskoa että pettäisi. Tälle kaikelle on oltava joku järkisyy, en haluaisi nähdä piruja seinillä jos niitä ei oikeasti olekaan. Mitä muita selityksiä voisi olla?
 
"otto"
[QUOTE="Harha";30024760]On alkanut ottaa puhelimen mukaan suihkuun, ekä se enää loju sohvalla tai pöydällä, kuten ennen. Sr on muös äänettömällä mitä ei ennen ollut. Haluaisin vain löytää selityksen, en millään voi uskoa että pettäisi. Tälle kaikelle on oltava joku järkisyy, en haluaisi nähdä piruja seinillä jos niitä ei oikeasti olekaan. Mitä muita selityksiä voisi olla?[/QUOTE]

Ei mitään. Mies pettää.
 
Voi ei :(
Mä olin just luten miehesi, kun perin.
Kerroin toisesta miehestä oikeinkin avoimesti, mutta kun mieheni silmä vältti tai hän nukkui, alkoi viestittely tuon toisen kanssa.
Kävimme lounaalla usein, "törmäsimme vahingossa" kauppareissuilla vaikka asuimme eri kaupungeissa ym.

Kyllä se niin on, että miehesi pettää. Halusit uskoa tai et.
 
"vierasvieras"
Siis mistä ihmeen tili-ja puhelintiedoista tuollaiset asiat selviää?! Mä oon niin pihalla tällaisesta kyttäämisestä. Mistä sulle tuli mieleen tuollaisia alkaa edes kaivella? Tarkoitan mitä sä odotit niistä löytäväsi?
Mies voi toki pettää tai suunnitella pettävänsä, en sitä kiellä. Mutta voihan mieskin olla muuttunut vainoharhaiseksi koska SÄ olet muuttunut vainoharhaiseksi. Siitä tulee sitten paha kierre jossa molempien käytös menee vaan huonompaan suuntaan. Ehkä mies on alkanut salailla täysin puhdasta kaverisuhdetta koska se on huomannut kuinka paljon se asia sua vaivaa? Tietenkin huono tapa suhtautua asiaa mutta ihan inhimillinen.
Mitäs jos molemmat rehellisesti keskustelisitte tilanteesta? Niin kuin aikuiset. Sä kerrot että sulla on nyt tällaisia tunteita ja miehen käytös pahentaa sun epäilyjä. Tunnusta että sä olet urkkinut nämä ja nämä tiedot ja sua itseesikin harmittaa kun tällä tavoin epäilet mutta varmasti avoimella keskustelulla huolet hälvenee. Kyllä sä tiedät mitä sun pitää sanoa.
 

Yhteistyössä