mieheni ei pääse yli minun virheistäni

  • Viestiketjun aloittaja ent.teini
  • Ensimmäinen viesti
ent.teini
olemme olleet yhdessä monta vuotta, mutta mieheni ei millään pääse yli minun nuoruuden virheistä (poikaystävistä , sekstailuista yms. ) vaan usein kaljapäissään alkaa puhumaan niistä. mitä voin tehdä tai sanoa että mun entinen elämä jäisi pois kummittelemasta tästä nykyisestä elämästä?
se on jo aika rasittavuuden rajoilla!
 
sanot vaan, että Nyt saa luvan riittää!kyseessähän on ENEN TEITÄ tapahtuneista asioista, joten tikulla perseeseen sitä, joka vanhoja muistelee!!

vai onko niin, että miehen omassa menneisyydessä ei ole mitään nuoruudenvirheitä?kai hänelläkin on ollut elämää ennen sinua? vai onko miehesi ollut äidin hameen alla piiloileva tossukka, joka pääsi ensimmäistä kertaa tytön kanssa ulos, kun sinut tapasi?

minä äänestäisin jaloillani, jos mies on niin pikkusieluinen, ettei voi unohtaa asioita, jotka ovat tapahtuneet ennen häntä, ja jotka näin ollen eivät ensinnäkään kuulu hänelle tai eivät kosketa häntä mitenkään,piste.
 
vieras
Ota asia puheeksi selvin päin. Kysy, että mitä mieltä hän nyt selvin päin on. Hän tietää tietyt asiat, joten onko vai eikö hän ole valmis jättämään ne asiat lopullisesti taakseen.

Eikö hänellä ole ollut tyttöystäviä ennen sua?

Itse en kyllä moisista asioista ole edes puhunut miehelleni, ei hänen niistä minun mielestäni edes tarvi tietää. Enkä haluaisi hänen seksielämästään ennen minua tietää myöskään.
 
Kyy
Aikaa se vaatii ja vakuuttelua sulta, ettet kaipaa sitä elämää enää. Haluat vain miehesi. Näin maillä päästiin yli mun menneisyydestä kun se oli ollut aktiivisempi kuin mieheni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Aikaa se vaatii ja vakuuttelua sulta, ettet kaipaa sitä elämää enää. Haluat vain miehesi. Näin maillä päästiin yli mun menneisyydestä kun se oli ollut aktiivisempi kuin mieheni.
eikös olekkin metkaa, että vieläkin on niin, että mitä enemmän miehellä on kaatoja menneisyydessä sitä isompana/parempana miehenä hän itseään pitää, mutta nainen on heti huora ja ties mitä, jos hänellä on menneisyyttä..etenkin jos sitä sattuu olemaan enemmään kuin miehellä :D
 
ap
mieheni oli mopo-poika, eli ei ollut tyttöjä oikeastaan ennen minua, pari tyttöystävää kyllä.
asumme pienellä paikkakunnalla jossa sana kiertää ja huhulla on SUURET sivet, eli minusta puhuttiin asioita jotka eivät olleet todellakaan edes totta, ja mieheni oli tietty niellyt kaikki, koska ei tuntenut minua vielä ja kertojana olivat omat kaverit, ja taitaa edelleenkin miettiä ovatko asiat totta vai eivät.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja iitintiltu:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Aikaa se vaatii ja vakuuttelua sulta, ettet kaipaa sitä elämää enää. Haluat vain miehesi. Näin maillä päästiin yli mun menneisyydestä kun se oli ollut aktiivisempi kuin mieheni.
eikös olekkin metkaa, että vieläkin on niin, että mitä enemmän miehellä on kaatoja menneisyydessä sitä isompana/parempana miehenä hän itseään pitää, mutta nainen on heti huora ja ties mitä, jos hänellä on menneisyyttä..etenkin jos sitä sattuu olemaan enemmään kuin miehellä :D
tosiaan metkaa :/
olen ollut huora ja ties mitä vaikka tosiaan miehiä ei ole sängyssä pyörinyt kuin 3 ennen miestäni vaikka tiedän kavereita kenellä ei riitä edes molempien käsien sormet laskemaan niitä miehiä, mutta he ovat niitä cooleja miesten "kavereita" kun itse olin se hiljainen hissukka

 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja iitintiltu:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Aikaa se vaatii ja vakuuttelua sulta, ettet kaipaa sitä elämää enää. Haluat vain miehesi. Näin maillä päästiin yli mun menneisyydestä kun se oli ollut aktiivisempi kuin mieheni.
eikös olekkin metkaa, että vieläkin on niin, että mitä enemmän miehellä on kaatoja menneisyydessä sitä isompana/parempana miehenä hän itseään pitää, mutta nainen on heti huora ja ties mitä, jos hänellä on menneisyyttä..etenkin jos sitä sattuu olemaan enemmään kuin miehellä :D
Moni voi noinkin ajatella. Oma mies ei ole koskaan minua huorana pitänyt, lähinnä vain epäillyt riittääkö hän minulle, sillä olen ollut hyvinkin kokeilun haluinen ja avoin seksille. Eli kokemusta löytyy, mutta itseni mielestä kuitenkin vielä ihan normaalin rajoissa.
 
muistuta itselles ja miehelkles ettet olisi sinä jos olisit tehnyt jotain toisin. kaikki mitä teemme vaikuttaa siihen mitä olemme.
ja mieshän pitää sinusta juuri noin.
jos menneisyys olisi erilainen, olisitko tuollainen kuin olet? olisitko ylipäätän miehesi kanssa ja onnellinen?

itsellä suuria mokia ja oneksi mies ja minä molemmat olemme antaneete mulle anteeksi ja todenneet että ilman niitä en olisi se ketä nyt olen
 
vieras
Toistan: teidän täytyy SELVIN PÄIN keskustella tämä asia ja sopia, että tähän ei enää palata milloinkaan. Joko hän hyväksyy asian tai on hyväksymättä, mutta sun ei tarvi moista sontaa enää kuunnella.

Toinen asia on, että jos hän on rasittava kännissä, niin teidän pitää keskustella SELVIN PÄIN myös siitä, millainen hän on juovuksissa.

Sun on kerrottava tiukasti, että et hyväksy sitä, että hän aina juovuksissa katsoo oikeudekseen alkaa vihjailla ikävällä tavalla sun (aivan normaalista!) menneisyydestä.
 

Yhteistyössä