Miehet eivät kiinnostu miinusta enää millään. Johtuuko tämä vain siitä, että olen 40v?

  • Viestiketjun aloittaja "Maria"
  • Ensimmäinen viesti
Hmmmm
Taviksia ei lähesty kukaan. Mä en tiedä onko suomalaisilla miehillä liian suuret luulot itsestään? Mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän vientiä.
Joskus vaan ihmettelen sitä, kun tavismiehet ihan tosissaan iskee viimeisen päälle olevia kaunottaria ja olettavat että he ovat samaa tasoa.
 
.......
Miehillä on usein liian suuret luulot itsestään. Ihan perusnättejäkään naisia ei samalla tavalla isketä, vaan kauneimmat saa niitä iskuyrityksiä eniten.
Jos miesten pitäisi etsiä nainen, jonka arvioisivat olevan samalla tasolla itsensä kanssa, niin uskon, että suurin osa miehistä yliarvioi itsensä.
 
Mies29v
Kaikilla miehillä ei ole samanlainen naismaku. Itse treenaan ja urheilen useita kertoja viikossa, mutta en kuitenkaan pidä naisilla kovin treenatusta vartalosta. Ennemmin sellainen tietynlainen pehmeys vetoaa. En nyt puhu mistää erittäin ylipainoisista, mutta usein mun mieleen on eniten sellainen kroppa, jossa on hiukan ylimääräistä ja isot rinnat. Pidän pitkistä hiuksista ja etenkin vaaleista. Tyylikkäät mekot ovat naisilla jees. Ennemmin siis sellainen klassinen "tiger of sweden" tyyli siis vetoaa, kuin joku horohame.
Ulkonäkö ei silti ole niin tärkeää, kuin mitä naiset olettavat. Melkein enemmän arvosta hyvää yleissivistystä, koulutusta ja hyvää tilannehuumoria.
 
"juna"
Kaikilla miehillä ei ole samanlainen naismaku. Itse treenaan ja urheilen useita kertoja viikossa, mutta en kuitenkaan pidä naisilla kovin treenatusta vartalosta. Ennemmin sellainen tietynlainen pehmeys vetoaa. En nyt puhu mistää erittäin ylipainoisista, mutta usein mun mieleen on eniten sellainen kroppa, jossa on hiukan ylimääräistä ja isot rinnat. Pidän pitkistä hiuksista ja etenkin vaaleista. Tyylikkäät mekot ovat naisilla jees. Ennemmin siis sellainen klassinen "tiger of sweden" tyyli siis vetoaa, kuin joku horohame.
Ulkonäkö ei silti ole niin tärkeää, kuin mitä naiset olettavat. Melkein enemmän arvosta hyvää yleissivistystä, koulutusta ja hyvää tilannehuumoria.
Totta. Pehmeyttä ei sovi unohtaa, liika voima, henkinen tai fyysinen, ei kiihota.

Erikoinen ero, että venäläisillä treffisivuilla aika moni nuori nainen kertoo kuuntelevansa klassista, mutta suomalaisilla treffisivuilla ei juuri kukaan. Tuntuukin, että naiset pitävät enemmän viihteestä. Ja sivistyskin on harvoilla meikäläisellä kirjallisuutta tai muuta pehmeää vaan useimmilla miehisempää juristia, lääkäriä, insinööriä ja vastaavaa.
 
Useat tutkimukset puoltavat sitä, että vaaleat hiukset ja isot rinnat kiinnostavat miehiä. Kai sillä siis on joku biologinen selitys.
Vaikka itselläni urheilu on osittain myös ammatti, niin mukaan ei kiinnosta erityisemmin kauhean timmi vartalo. Vaikka ei sen enempää kiinnosta mikään valtava vyötärölöllökään. Pieni ylipaino on oikeastaan aika jees, ellei kaikki ole kasaantunut vain vyötärölle.

Mitä tuohon pukeutumiseen tulee, niin naisellisuus on tottakai aina valttia. Ennemmin hame kuin housut. En nyt tosiaan tunne noita naisten vaatetermejä, mutta elegantti tyylikkyys naisen ikään sopivalla tavalla on paras.
 
............
Miehillä on usein liian suuret luulot itsestään. Ihan perusnättejäkään naisia ei samalla tavalla isketä, vaan kauneimmat saa niitä iskuyrityksiä eniten.
Jos miesten pitäisi etsiä nainen, jonka arvioisivat olevan samalla tasolla itsensä kanssa, niin uskon, että suurin osa miehistä yliarvioi itsensä.
Väittäisin että naisilla on vielä usein todella isompi harhaluulo omasta markkina-arvostaan.. Se kun ei yksinkertaisesti tarkoita yhtään mitään jos täyden 10 äijä panee sua satunnaisesti, kun taas vastaavasti normaaleilla miehillä 10 naisen nussiminen tarkoittaa poikkeuksetta sitä että nainen on kiinnostunut.
 
Moniosaaja
Mikäli haluat massiivisen määrän huomiota, kannattaa harkita anaalinvalkaisua. Siitä urkenee varmasti suosio, joka hakee vertaistaan.

Kun olet kyseisen toimenpiteen saanut hoidettua, niin menet vaikka ravintolaan ja kierrät kertomassa mahdollisimman monelle vaikka näin:
"Hei! Minulla on anaalivalkaistu. Se loistaa pimeässä kuin myrskylyhty."

Eiköhän tuo ongelmasi tuolla hoidu. Tsemppiä!
 
"xxx"
Mulla on parisuhdemarkkinoilla sujunut parhaiten aina silloin kun olen ollut rento ja aidosti nauttinut elämästäni. Eli jos esim. ravaat baareissa vailla aitoa halua pitää hauskaa vain etsimässä miestä - se näkyy olemuksessasi, etkä saavuta tavoitetta.

Keskity niihin asioihin joista nautit ja joita haluat tehdä - ainakin itse uskoisin, että se kumppani löytyy helpommin sillä tavalla. Tietty kannattaa samaan aikaan käydä esim. nettitreffeillä, mutta satunaisen baarivonkaamisen ainakin itse unohtaisin jos ainut syy siihen on kumppanin etsiminen ja viihdyt paremmin esim. kuntosalilla ja kotisohvalla.

Itse aikanaan 30+ iässä luovuin toivosta ja päätin alkaa rakentaa elämääni pikkuhiljaa sellaiseksi kun haluan sen olevan pidemmällä tähtäimellä "kun sitä kumppania ei löytynyt". Tosiasiassa en kerinnyt tekemään paljon mitään, kun vakavissaan kiinnostunutta herraseuraa pörräsi ympärillä enemmänkin.
 
"ellu"
Joko asenteesi on jollain lailla torjuva tai sua on vaikea lähestyä.Muita syitä voi olla liian tyylikäs pukeutuminen eli tiukka jakkupuku ja nutturakampaus tms.kokeilepa tiukkoja housuja,vähän löysempää yläosaa,joka ei peitä takapuolta ja pörröisiä hiuksia.Lisäksi kannattaa olla rento ja hymyillä.Siis pitää oikeasti hauskaa eikä vain epätoivoisena odottaa,että joku iskisi.Yleensä ne ihmiset huomataan,jotka hymyilee ja joilla on hauskaa.Ei tarvi olla mikään missi vaan riittää kun huolehtii itsestään.
 
"Martta"
Olen 37v. ja huomannut saman. Ennen kaiken ikäiset miehet huomioi, mutta nykyään saa rauhassa kävellä kadulla. Musta on tullut huomaamaton. En ole edes kauhean rupsahtanut, mutta jotain oleellista on selvästi muuttunut.

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014092518694701_lz.shtml
 
"Martta"
Alla Iltalehden linkin teksti.

Tutkimus: Mies haluaa aina 25-vuotiasta - oli itsellä mittarissa mitä hyvänsä

Åbo Akademin psykologian oppiaineen tutkijoiden tekemän tutkimuksen mukaan naisten toiveet toteutuvat paremmin kuin miesten. Tutkijoiden mukaan tämä selittyy muun muassa sillä, että naiset ovat miehiä valikoivampia seksuaalisessa käyttäytymisessään. Yli 12 000 henkilön tutkimuksesta selvisi, että naiset ovat keskimäärin kiinnostuneita itsensä kanssa suhteellisen samanikäisistä tai hieman vanhemmista miehistä. Tulos on sama kaikenikäisten naisten osalta.

Miehillä puolestaan on taipumus olla seksuaalisesti kiinnostuneita noin 25-vuotiaista naisista. Ihanneikä on sama sekä tätä nuoremmilla että vanhemmilla miehillä. Tutkijoiden mukaan syynä tähän on se, että tämän ikäinen nainen on kaikkein hedelmällisimmässä iässä.

Tutkimus keskittyi heteroseksuaaliseen mielenkiintoon.
 
"akka"
Mä täytän seuraavaksi 52 ja vientiä piisais enemmän kun kestäis. Elän kuitenkin parisuhteessa eikä kiinnosta muut kuin oma mies.
Kiinnostuksen puute ei siis johdu iästäsi.
 
niiiih
[QUOTE="akka";30469125]Mä täytän seuraavaksi 52 ja vientiä piisais enemmän kun kestäis. Elän kuitenkin parisuhteessa eikä kiinnosta muut kuin oma mies.
Kiinnostuksen puute ei siis johdu iästäsi.[/QUOTE]

Seiskakymppiset ukot kuolaavat sun perään :p
 

Yhteistyössä