Miehet hoi,onko teidän vehkeet oikeesti näin herkkiä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä ihan leikilläni lähestyin miehen haaruksia kylmän limupullon kanssa ni mies meni ihan pakettiin ja ilmoitti että älä koskaan tee noin hän voi lyödä. Kuulemma joskus ( en muista tapausta) Jossain saunassa vähän järvivettä tai semmosta humalapäissäni hänen vehkeilleen loiskauttanu puolivahingossa ni mies meinannu oikeesti lyödä mua.. kuulemma semmonen suoraan hermoista aivoihin juttu,onko tää noin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
annappa miehes nakata jäävettä sun "vehkeille"
No en mä silti ketään menis lyömään..
no sun miehes reagoi sillalailla kun jotain "ikävää sattuu"- Itte varmaan kiljahtaisin =)
Mitä väliä,elä mene kylmien pullojes kans toisen aarteille,ni ei tarvi nyrkkiä pelätä...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
annappa miehes nakata jäävettä sun "vehkeille"
No en mä silti ketään menis lyömään..
no sun miehes reagoi sillalailla kun jotain "ikävää sattuu"- Itte varmaan kiljahtaisin =)
Mitä väliä,elä mene kylmien pullojes kans toisen aarteille,ni ei tarvi nyrkkiä pelätä...
Joo ei siinä mutta tieto siitä että nyrkkiä vois tulla..mä haluaisi enemminkin tiedon ettei voi ikinä lyödä naistaan missään olosuhteissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
annappa miehes nakata jäävettä sun "vehkeille"
No en mä silti ketään menis lyömään..
no sun miehes reagoi sillalailla kun jotain "ikävää sattuu"- Itte varmaan kiljahtaisin =)
Mitä väliä,elä mene kylmien pullojes kans toisen aarteille,ni ei tarvi nyrkkiä pelätä...
Joo ei siinä mutta tieto siitä että nyrkkiä vois tulla..mä haluaisi enemminkin tiedon ettei voi ikinä lyödä naistaan missään olosuhteissa.
eiköhän se löis vaikka puutarhatonttua jos se sitä kylmää vettä ois nakkomassa. Miks aina vaan et naisia ei lyödä teki ne mitä tahansa. Kyllä itteään puolustaa saa,vaikka nyt tää ei ehkä oo mikään sellanen asia mis nyrkkejä tarvsi,mut joillan se on se reaktio sellanen. Elä tee kärpäsestä härkästä ja unoha koko asia. Myös se ettet menee minkään kylmän kanssa miehes sukuelimiin.
 
heh
mun mies ainakin suojelee aarrettaan tarkasti. Se nukkuukin aina selällään ja kädet munien päällä...aika koomista. Mutta ei kyllä löis jos niihin kylmää vettä heittäisin, saattais olla hengittämättä kyllä hetken :)
 
notsadist
Tuo on luonnollinen, primitiivinen reaktio. Muinoin kun ihmiset asuivat vielä luolissa, mies saattoi yöllä herätä siihen, kun karhulla oli jo hänen kiveksensä suussaan. Oli toimittava nopeasti noiden kalleuksien pelastamiseksi. Lyönti voi todellakin lähteä, ennen kuin ehtii ajatella asiaa ja estää tuo reaktio. Kivekset ovat herkät ja kauniit. Niitä voi puristella hyvin hellästi tai suukotella, mutta on vältettävä uhkaamasta niitä.
 
yh
Alkuperäinen kirjoittaja notsadist:
Tuo on luonnollinen, primitiivinen reaktio. Muinoin kun ihmiset asuivat vielä luolissa, mies saattoi yöllä herätä siihen, kun karhulla oli jo hänen kiveksensä suussaan. Oli toimittava nopeasti noiden kalleuksien pelastamiseksi. Lyönti voi todellakin lähteä, ennen kuin ehtii ajatella asiaa ja estää tuo reaktio. Kivekset ovat herkät ja kauniit. Niitä voi puristella hyvin hellästi tai suukotella, mutta on vältettävä uhkaamasta niitä.
ei pahalla, mutta mä en kyllä näe niissä mitään kaunista... :x
 
Henkilö
Jaa-a. Niin kuin sanotaan, "niin käy joskus". Äläpä hipaise salaa ja yhtäkkiä, eli älä tee muille kuin et haluaisi itsellesi tehtävän. Paitsi jos pidät yllätyksistä. En ole itse koskaan joutunut "yllätyshyökkäyksen" kohteeksi mutta olisi se varmaan ainakin aika kiusallista, vaikea sanoa miten itse reagoisin, toivottavasti en huitaisulla kumminkaan. Mutta tulee vain mieleen, jotta aika harvat ihmiset pitävät sen kaltaisista yllätyksistä. Ainakaan aluksi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Aika kauheeta jos vaikka lapsi kesken leikin tai painin osuisi vahingossa iskää palleille ja saisi nyrkistä turpaansa :(
Nooh, kai se sitten oppisi kerrasta
No tätä mäkin kelailin että tulisko lapsille kanssa sitten nyrkkiä naamaan?
 
clivia
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Aika kauheeta jos vaikka lapsi kesken leikin tai painin osuisi vahingossa iskää palleille ja saisi nyrkistä turpaansa :(
Nooh, kai se sitten oppisi kerrasta
No tätä mäkin kelailin että tulisko lapsille kanssa sitten nyrkkiä naamaan?
Lapsen kanssa telmiessä ehkä saattaa käydä mielessä että voi olla varuillaan.Aikuinen ihminen jos menee yhtäkkiä ja iskee jäisen pullon kiinni pelivehkeisiin,sitä on hieman hankalampaa ennakoida.Ainakaan ensimmäisellä kerralla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
annappa miehes nakata jäävettä sun "vehkeille"
No en mä silti ketään menis lyömään..
no sun miehes reagoi sillalailla kun jotain "ikävää sattuu"- Itte varmaan kiljahtaisin =)
Mitä väliä,elä mene kylmien pullojes kans toisen aarteille,ni ei tarvi nyrkkiä pelätä...
Joo ei siinä mutta tieto siitä että nyrkkiä vois tulla..mä haluaisi enemminkin tiedon ettei voi ikinä lyödä naistaan missään olosuhteissa.
Älä ota sen sanoja niin kirjaimellisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Aika kauheeta jos vaikka lapsi kesken leikin tai painin osuisi vahingossa iskää palleille ja saisi nyrkistä turpaansa :(
Nooh, kai se sitten oppisi kerrasta
No tätä mäkin kelailin että tulisko lapsille kanssa sitten nyrkkiä naamaan?
No tottakai tulisi jos kerran niin herkässä on eikä voi itselleen mitään..
 
nojaa-a
Mua jos kutittaa jalkapohjista, niin en todellakaan vastaa seurauksista. Olen potkassu miestä, en tarkotuksella mutta meen ihan jumiin siitä että kutitetaan joten kai sitä jokainen voi reagoida miten vaan yllättävissä tilanteissa.
 

Yhteistyössä