Miehet näyttävät pitävän muodokkaammista naisista

  • Viestiketjun aloittaja Vetävän muodokas
  • Ensimmäinen viesti
Rehellisesti rehevä Riipputisu
Kattelin muutaman alustavan kommentin ja sitten viimeisen sivun ja täytyy sanoa, että jossain heilahti kuppi ja ap:n aihe melkoisesti hakoteille...
Ja jos muodoissa pysytään, niin miksi sitten monenlaisilla miehen komistuksilla on kaikkea muuta kuin anorekstikko, silikonikuvatus parempana puoliskona, vaan ihka oikea nainen kaikilla muodoillaan-trimmattuna tai ilman!
Pointti on että, jokainen taaplaa tyylillään ja ottaa mieleisensä-toinen muodokkaamman ja kenties TODELLA kunnon maatuskan ja toinen sitten timmin kuntoiluintoilijan tai jopa semmoisen, josta ei tiedä, kumpi on etupuoli ja kumpi takapuoli....Ikä, sosiaalinen asema, kaveripiiri, koulutus ja jopa suvun esimerkki tai painostus...kaikki vaikuttavat valintoihin...
 
cl
Vaikka miehet tykkäis kuinka muodokkaista tahansa niin minä en ala itseäni lihottamaan. Kuopuksen syntymän jälkeen olin vuoden ajan "ihanan rehevä" ja inhosin sitä yli kaiken. Pahimmillinkaan (onko tuo edes oikea sana) en ollut yhtä painava kuin ap mutta pituus on sama.
 
"Nyt harmaana"
Ei nyt sentään!! Läskiks menee ja reilusti!

55-65kg on maksimimäärä 170cm pitkälle...

160cm pituiselle taasen 45-55kg on passeli vaihteluväli...

Kyllä näin on!
Pikkasen oikasen nyt sun näkemystäsi tuosta painosta. Painonvartijoiden mukaan 170 cm:n naisen paino on välillä 58 kg (ehdoton alaraja) - 73 kg (yläraja). Tämä on heidän mukaan tuon pituisen naisen normaalipainojakauma. Mutta näkemyksenä kullakin.
 
  • Tykkää
Reactions: __Maarit__
[QUOTE="Nyt harmaana";29335952]Pikkasen oikasen nyt sun näkemystäsi tuosta painosta. Painonvartijoiden mukaan 170 cm:n naisen paino on välillä 58 kg (ehdoton alaraja) - 73 kg (yläraja). Tämä on heidän mukaan tuon pituisen naisen normaalipainojakauma. Mutta näkemyksenä kullakin.[/QUOTE]
Siihen nähden että Painonvartijat on lihavien klubi, suhtaudun varauksella :D
 
[QUOTE="Nyt harmaana";29335952]Pikkasen oikasen nyt sun näkemystäsi tuosta painosta. Painonvartijoiden mukaan 170 cm:n naisen paino on välillä 58 kg (ehdoton alaraja) - 73 kg (yläraja). Tämä on heidän mukaan tuon pituisen naisen normaalipainojakauma. Mutta näkemyksenä kullakin.[/QUOTE]

Tai pikemminkin siis 58kg on ehdoton yläraja!!!
Minä en kyllä 170/73 kokoiseen emakkoon suostuisi koskemaan...

Njoo tosiaankin painonvartijoiden pullakerho taas vauhdissa, eipä ihmetytä noi niitten näkemykset :)
 
"Karri"
Noin kaiken kaikkiaan, jos emännän paino on 70 kg tai yli (pituudesta riippumatta), niin alkaa kuulostaa tosi pahalta. Lyhyiden naisten (alle 160cm) paino pitäisi alkaa 4:lla tai max. hieman päälle 50 kg. 160-170 cm pituisilla paino 50+ ja yli 170-180 cm 55-65 kg.
 
[QUOTE="Karri";29336684]Palstallahan kaikki on ihan naruja, kun vertaa palstamammat vertaa omaan peilikuvaansa! Kyllä 170/73 on minunkin mielestäni melkoisen kokoinen emäntä! Vähintään 10 kg pois, mieluiten 15.[/QUOTE]

ei ole melekonen jos on lihaksia.itse pidän lihaksikkaista naisista.en pidä lihavista enkä laihoista
 

Yhteistyössä