miehet on niin turhia.

  • Viestiketjun aloittaja kluu
  • Ensimmäinen viesti
Mä veikaan, että nämä "vanhemmat" naiset kokevat sut vaan hyvin vastenmieliseksi ja siksi ovat takakireitä. Kannattaa kattoo peiliin jos kohdalle osuu ihmisiä jotka käyttäytyvät sua kohtaan veemäisesti.
En usko sillä minun on helppo saada ystäviä ja minua pidetään mukavana. Kuitenkin tuo sosiaalinen dynamiikka ja ontologia on arveluttavaa ja silmiinpistävää. On aivan kuin naiset eivät enää haluaisi hehkua ja leikkiä vanhemmiten.

Kyllä realistinainenkin voi minulle toimia. Näinhän oli mm. runoilija Keatsilla, jos olet nähnyt Bright Star -leffan :) Turhan usein he vain ovat sulkeneet ulos runollisemman puolen itsestään liian paljon. Harmittaa tämä naisyksilöiden yksinkertaisuus kun se on noin päin. Runollisuus hallitsevana ei ole yhtä kaavamaista vaan pehmeämpää kuin realismi.
 
En usko sillä minun on helppo saada turpaani ja minua pidetään niljakkaana. Kuitenkin tuo sosiaalinen dynamiikka ja ontologia on normaalia ja ymmärrettävää. On aivan kuin en enää haluaisi hehkua ja leikkiä vanhemmiten.

Kyllä realistinainenkin voi minulle toimia. Näinhän oli mm. runoilija Keatsilla, jos olet nähnyt Bright Star -leffan :) Turhan usein he vain ovat sulkeneet ulos runollisemman puolen itsestään liian paljon. Harmittaa tämä mnun yksinkertaisuus kun se on noin päin. Runollisuus hallitsevana ei ole yhtä kaavamaista vaan pehmeämpää kuin realismi.
korjasin vähän.
 
  • Tykkää
Reactions: Puuhippa
iu
No toipuminen edistyy lukemalla lisää esimerkiksi kirjallisuutta ja runoja :)
Ja sulla jäis muutamakin naurettava pätemisen paikka väliin, jos tarkistaisit ensin, mihin puutut. :) (Käy vaikka sieltä suosikkilähteestäsi Wikipediasta kattomassa, miten toi lyhennetään. Tai Nykysuomen sanakirjan osa 5 on myös hyvä lähde. :) )

PS: Mä luen HYVÄÄ kirjallisuutta, myös runoja. Voitko varmasti sanoa samaa ittestäs? Ettet lukis niitä Harlekiineja vaan... :D
 
Ja sulla jäis muutamakin naurettava pätemisen paikka väliin, jos tarkistaisit ensin, mihin puutut. :) (Käy vaikka sieltä suosikkilähteestäsi Wikipediasta kattomassa, miten toi lyhennetään. Tai Nykysuomen sanakirjan osa 5 on myös hyvä lähde. :) )

PS: Mä luen HYVÄÄ kirjallisuutta, myös runoja. Voitko varmasti sanoa samaa ittestäs? Ettet lukis niitä Harlekiineja vaan... :D
PS EI lyhene noin kuin kirjoitat. Tosin näköjään Suomessa käytetään wikipedian mukaan "P. S." tai "PS" eikä "PS." kuten monissa muissa kielissä.

Tuntuu, että et lue hirveästi kirjallisuutta minuun nähden päätellen tekstistäsi. :(
 
Tosimies-81
Olet väärässä. Te naiset olette turhia. Maailma tulee olemaan paljon parempi paikka ilman teitä sitten, kun lapset saavat alkunsa ja kehittyvät keinokohduissa eikä teitä naisia tarvita edes lasten synnyttämiseen. Silloin tämä maailma on meidän miesten. Kun naiset katoavat maan päältä, niin me miehet juhlistamme sitä tanssimalla keskenämme alasti ja suutelemalla toisiamme.
 
tosimies on top
PS EI lyhene noin kuin kirjoitat. Tosin näköjään Suomessa käytetään wikipedian mukaan "P. S." tai "PS" eikä "PS." kuten monissa muissa kielissä.

Tuntuu, että et lue hirveästi kirjallisuutta minuun nähden päätellen tekstistäsi. :(
Siellä maskuliinisen nimimerkin takana taitaa kirjoitella todella herkkä pikku runopoika. Miehet saisivat ottaa oppia sinusta. Liian monet miehet ovat turhan maskuliinisia.
Teitä herkkiä poikia on ihan liian harvakseltaan. Olet luonteeltasi kiihottavan pikkumainen ja loukkaannut helposti. Juuri tälläistä miestä haen.
Laitan sinulle yksityisviestiä. Toivottavasti nähdään kahvin ja muun merkeissä myöhemmin.
 
Siellä maskuliinisen nimimerkin takana taitaa kirjoitella todella herkkä pikku runopoika. Miehet saisivat ottaa oppia sinusta. Liian monet miehet ovat turhan maskuliinisia.
Teitä herkkiä poikia on ihan liian harvakseltaan. Olet luonteeltasi kiihottavan pikkumainen ja loukkaannut helposti. Juuri tälläistä miestä haen.
Laitan sinulle yksityisviestiä. Toivottavasti nähdään kahvin ja muun merkeissä myöhemmin.
Kiitos ;) Joo laita ihmeessä tuleen :D
 
iu
PS EI lyhene noin kuin kirjoitat. Tosin näköjään Suomessa käytetään wikipedian mukaan "P. S." tai "PS" eikä "PS." kuten monissa muissa kielissä.

Tuntuu, että et lue hirveästi kirjallisuutta minuun nähden päätellen tekstistäsi. :(
:LOL: :LOL: :LOL: (Ei kulta pieni mee nyt läpi.)

Päättele sä nettipalstan teksteistä ihan mitä haluat. Niin mäkin teen. :) (Totuushan voi tosiaankin olla sitten jotain ihan muuta, mutta who cares.)
 

Yhteistyössä