Miehet on sikoja

  • Viestiketjun aloittaja Eronnut
  • Ensimmäinen viesti
Eronnut
Olen itse eronnut ja sen jälkeen katsastellut paljon miesvalikoimaa oman miehen löytymisen toivossa. Mutta siis olen järkyttynyt siitä, että miten monet miehet pettävät naisiaan! Niin monet on sanoneet että vaimo ja lapset on kotona, mutta mennään hotelliin, ei se haittaa. Siis täh!? Tottakai se haittaa, ainaki mua! En mä halua kenenkään liittoja pilata, rikkokoot jonkun muun kans kun minun! Tosi moni mies on kertonut, että vaimo ei osaa edes epäillä mokomaa.

Työmatkat ja poikien iltamat on niitä parhaimpia, varsinkin pikkujoulukautena pettäviä miehiä tapaa tosi paljon. Se ei vaan anna kovin hyvää mieltä, kun tajuaa että itsekin voi olla joku päivä se petettävä. Mun entinen mies ei tietääkseni pettänyt, mutta kuka oikeesti voi olla 100% varma?
 
Minäkin luulin aina ettei ex mua pettänyt. Sitten yhteisten tuttujen kautta kuulin miten käyttäytyy uudessa suhteessaan ja totesin ettei ehkä sittenkään ollut niin suloinen ja ihana se meidänkään liitto.
Nyt asenne on se, että itse en petä ja puolisooni luotan kunnes toisin todistetaan.
 
eronnut (alkuperäinen)
Mietin vielä että eihän tietenkään voi yleistää että kaikki olisivat samanlaisia. Naiset tekee ihan samaa. Mutta jotenkin tuntuu että se on nykyään niin helppoa se pettäminen. Onneksi kuitenkin on vielä uskollisia ihmisiä olemassa :)
 
Kjg
Sikoja, siinä missä naisetkin, itse (nainen) petin eksääni kymmeniä kertoja neljä vuotisen suhteen viimeisenä vuotena ennen kuin tajusin erota ja laittaa tunne-elämäni järjestykseen..
 

Yhteistyössä