Miehet sikoja?

Olen lukenut jonkin verran raskaana ollessani sekä tätä, että suomi24 foorumia. Tuntuu siltä että yleinen mielipide on, että 'kyllä ne miehet jättää', 'parisuhde TULEE kariutumaan muutaman vuoden jälkeen', 'mies ei ikinä tarkoita mitään hyvää mitä sanoo' jne jne jne.

Minä ainakin erittäin onnellinen olen ollut miehen kanssa. Tämä uusi tilanteeni hieman pulmallinen mutta jos se unohdetaan, emme ole ikinä riitely putkeen tms. joutuneet, väliaikainen erommekin sovittiin fiksuissa merkeissä. Tunnen saavani rakkautta, haluan antaa sitä ja perhoset vatsassa toki haalenneet, mutteivat millään tasolla kadonneet. Vieläkin jos erossa pitkään, tunnen kutkutusta kun näen hänet. Ja yhteiseloa on ollut ensin se viitisen vuotta, sitten tauko ja nyt jatkuu.

Sanokaa nyt joku etten ole ainoa onnellinen tasapainoisessa suhteessa elänyt/elävä. Vähän iloa tänne nettiinkin. :)
 
joo... no lasteni isä jota olen auttanut ihan helvetisti henkisesti ja taloudellisesti, pisti juuri viikko sitten välit poikki kun joutuu maksamaan elatusmaksua lapsistaan. Asuttu siis kok ajan eri osoitteissa. Meillä on yhteishuoltajuus mutta minä maksan koko lasten elatuksen hänen taloudellisen tilanteensa vuoksi. nyt ei enä rahkeet riittänyt, sillä lopputuloksella että hyvin hyvin rakas ihminen katkaisi välit rahan takia. hmm.. miehet on sikoja.
 

Yhteistyössä