Mieki ku muutkin! Kumpi tulossa?

jännitys
Meille myös tyttöä veikattiin ultrassa vkolla 22 ja mä olin näkevinäni häpyhuulet ennen kuin oltiin ees kysytty, silti en oo uskaltanut ajatella mitenkään varmaksi, mut muutaman vkon päästä se sit selviää!!!:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja jännitys:
Meille myös tyttöä veikattiin ultrassa vkolla 22 ja mä olin näkevinäni häpyhuulet ennen kuin oltiin ees kysytty, silti en oo uskaltanut ajatella mitenkään varmaksi, mut muutaman vkon päästä se sit selviää!!!:D
On kyllä jännittävää :D Esikoisesta tiedettiin silloin varmaksi (punktio) mutta tämän kanssa nyt jännitetään sitten... tosin huomenna nähdään pikkuinen ultrassa rv 31+2.
 
jännitys
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Alkuperäinen kirjoittaja jännitys:
Meille myös tyttöä veikattiin ultrassa vkolla 22 ja mä olin näkevinäni häpyhuulet ennen kuin oltiin ees kysytty, silti en oo uskaltanut ajatella mitenkään varmaksi, mut muutaman vkon päästä se sit selviää!!!:D
On kyllä jännittävää :D Esikoisesta tiedettiin silloin varmaksi (punktio) mutta tämän kanssa nyt jännitetään sitten... tosin huomenna nähdään pikkuinen ultrassa rv 31+2.
Me ei pojasta ees kysytty mut oli niin varma poika-olo ettei tosikaan, tässä ei oo ollu oikeen kumpaakaan ja teki mieli mennä asia varmistaan mut ei olla menty ja eipä tässä taida enää mitään ultriakaan tulla (ei oo tässä odtuksessa tehty painoarvio-ultraakaan) joten jännitys on loppun asti, oon vaan niiiiin malttamaton!!:D
No niin, tehän saatte varmaan huomenna asialle vielä varmistusta sitten. <3
 

Yhteistyössä