Mieleenpainuvin hetki tällä palstalla?

  • Viestiketjun aloittaja Elisabeth
  • Ensimmäinen viesti
.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Muistaako kukaan muu sitä ketjua, missä vaimo oli ihan tuskassa kun mies pani puun reikiä?? Vaimohan tukki sen miehensä lempi reiän ja mies suuttui, mutta löysi lopulta uuden rei´än :D
Mitä ihmettä??? :LOL:
Kertokaa ihmeessä lisää jos joku muistaa :LOL:
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Jostain syystä tämä kun oli joku petturimiehensä ja kaverinsa kuvannut siellä paskaisessa pannuhuoneessa...
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1460363
tuo oli trolli. Kuva oli kopioitu iltasanomista
Eikös kuva ollut palstalla ennen Iltasanomia? :xmas:
Oli. Joku vinkkas iltsikalle tuosta triidistä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Muistaako kukaan muu sitä ketjua, missä vaimo oli ihan tuskassa kun mies pani puun reikiä?? Vaimohan tukki sen miehensä lempi reiän ja mies suuttui, mutta löysi lopulta uuden rei´än :D
Mitä ihmettä??? :LOL:
Kertokaa ihmeessä lisää jos joku muistaa :LOL:
Hei nyt linkkiä tähän ketjuun!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Muistaako kukaan muu sitä ketjua, missä vaimo oli ihan tuskassa kun mies pani puun reikiä?? Vaimohan tukki sen miehensä lempi reiän ja mies suuttui, mutta löysi lopulta uuden rei´än :D
Juu, se koivus oleva reikä oli vuorattu jollain nahalla tai turkiksella.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Muistaako kukaan muu sitä ketjua, missä vaimo oli ihan tuskassa kun mies pani puun reikiä?? Vaimohan tukki sen miehensä lempi reiän ja mies suuttui, mutta löysi lopulta uuden rei´än :D
Juu, se koivus oleva reikä oli vuorattu jollain nahalla tai turkiksella.
:eek: :LOL:
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Muistaako kukaan muu sitä ketjua, missä vaimo oli ihan tuskassa kun mies pani puun reikiä?? Vaimohan tukki sen miehensä lempi reiän ja mies suuttui, mutta löysi lopulta uuden rei´än :D
Juu, se koivus oleva reikä oli vuorattu jollain nahalla tai turkiksella.
:eek: :LOL:
Eikö mistään saa linkkiä tähän ketjuun? :D

 
Ap
Kerron omani tässä välissä.
Olen pyörinyt tällä palstalla melko vähän aikaa teihin verrattuna jotka olette vuosia täällä olleet ja tiedätte kaikki toisenne. Tämä tapaus on kuitenkin jäänyt elävästi minun mieleeni.

Tulin palstalle hetken tauon jälkeen, tein sitten aloituksen (aihetta en enää muista), ajauduin poppaliinan kanssa sanaharkkaan ja ensin tietenkin luulin että hän on eri mieltä kanssani aloituksesta, mutta hän alkoikin yhtäkkiä väittää minua entiseksi miehekseen joka pyörii täällä kiusaamassa häntä. Yritin siinä ensin selitellä mutta annoin olla kun ei auttanut.
Jotain haukkumasanoja siinä sain osakseni. Ajattelin että antaa sen minun aloitukseni olla ja kirjoitin sitten johonkin toiseen ketjuun, mutta hän hyökkäsi sielläkin kimppuuni. Se oli kyllä sellainen tapaus että olin ihan :eek: :eek: :eek: Meni hetki ennen kuin palstailin seuraavan kerran, ja vieläkin varon joutumasta kyseisen ihmisen kanssa samaan ketjuun.
 

Yhteistyössä