Mielipiteitänne kaipailisin...

Päässäni pyörii suuria kysymyksiä, johon en ite oikein osaa antaa vastauksia.

Alkoholisti-isäni kuoli vajaa 4 v sitten ja hänen pienelle "mummon mökille" ei ole tehty mitään sen jälkeen. Siellä on huonekalut ym vieläkin paikalla. Vaatteet ainoastaan on viety pois.

Olen tässä tuumaillut, että jos siitä alkais tehdä pikkuhiljaa kesäpaikkaa. Aina tulee maristua, kun ei pääse mökille kun ei semmoista omista, ja nythän sellanen ois ollut jo kauan ulottuvilla, ainoastaan, että pitäisi tehdä jonkin sorttista remonttia, mutta ei sekään paha rasti ole. Se nyt ei ole minkään järven läheisyydessä, mutta muutaman kilometrin päässä on uimapaikkoja.

Olen miettinyt sellasia kysymyksiä, että maalaisinko kaikkien 2 huoneen seinät + keittiö vaan antaisinko ne kauheen väriset maalit olla, ainoastaan pesisin seinät ym.
heitänkö isän huonekalut pois, ja hommaan sinne uusia esim kierrätyskeskuksista ja kirppareilta. Entä isän koristeet ym.
Tavallaan ois mukava, että sen tekisi itsensä näköiseksi, mutta tämä on viimeinen muisto mistä isästä jäi. Emme asuneet siellä isän kanssa 20 vuoteen ja käynnit tuvalla oli kahden käden laskuissa.

Mun on jotenkin vaikee päättää, että mitä tekisin...
Osaako kukaan antaa hyviä neuvoja...

Ainoa jonka tiedän ilman neuvoa on, että kaikki lattiamatot uusitaan.

Kiitos...
 

Yhteistyössä