Mies kertoi eka kerrastaan. Minua v¤#ttaa, kun se on tapahtunut sillä tontilla

  • Viestiketjun aloittaja saatanan tollo
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Tämä on uskomattomin ketju aikoihin. Mä olin aluksi varma, että tämä on provo ja nyt olen jotenkin surullinen, kun tuntuu, että onkin ehkä totta. Uskomatonta, että tuommoisia ihmisiä oikeesti on ja joku voi oikeesti elää noin. En ole kertaakaan miettinyt mieheni kanssa sängyssä tuommoisia ap:n mainitsemia asioita (onko jonkun muunkin naisen jalat olleet tässä kohdassa mieheni vartaloa) ja jos oikeesti mietit noin niin se on musta tosi säälittävää.

Ihmiset on tosiaan aika erilaisia. Itse olisin voinut olla exista mustis joskus nuorena tosi pahastikin. Tuo vaatteen poltto ja tontin havaistyminen ovat kuitenkin mielestani tosi pelottavalla tavalla ajateltuja asioita. Jos esim. mieheni olisi tuollainen en varmasti jaksaisi kauan elaa elamaa jossa vaaditaan jattamaan menneisyys taakseen. Ja kun olen itse jo varmaan paljonkin vanhempi kuin ap , luulen etta kyse on nuoruuden ehdottomuudesta ja itsetunnon kehittymiskaaresta...
Itseasiassa en ole kovin nuori enää. Vähintäänkin keski-ikäinen ja olemme jo vanha aviopari, mutta tuo otsikossa oleva juttu selvisi, kun humalassa juteltiin kaikenlaista ja kysyin suoraan hänen ekasta kerrastaan.
 
Kyllä mä nyt suosittelen, että laitatte sen mökin myyntiin. Eihän siellä mitenkään voi olla, kun samalla tontilla (jonka joku mikälie kaavoitsuviranomainen on joskus määritellyt ja karttaan piirtänyt viivan), on mies ekan kerran panna nylkytellyt menemään.

Mutta eipä hätää. Vielä ei ole lama pahimmillaan, voit saada hyvät kipukorvaukset.
Porvoo (siellähän tuo mökki ilmiselvästikin sijaitsee) on arvokasta seutua mökkien hintoja ajatellen, ja jos vielä on rantatontti, niin irtoaahan siitä kivasti pätäkkää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jestas sentään:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja siis :
tuhositko kaikki omat vaatteesi, kirjeesi, valokuvasi kun menitte yhteen?
Jos mieheni olisi halunnut sitä, niin olisin tuhonnut.
Jos mä en olisi kelvannut miehelleni menneisyydelläni ja vanhoine tavaroillani, niin olisi kyllä mies mennyt vaihtoon. Omaisuuteni olen tienannut itse tekemällä töitä ja niistä en todellakaan olisi luopunut ilmaiseksi yhdenkään miehen takia.

Ja siinä tapauksessa olisi tuo autokin pitänyt polttaa, kun on tullut exää siellä jyystettyä. :)
Auto on vaihdettu jo moneen kertaan, mitä sitä polttamaan.



Ap , et taida olla uusperhetyyppia. Ajattelin vaan etta jos miehella olisi lapsia ed. suhteesta niin tuskin olisivat teille tervetulleita.
Ne varmaan olisi annettu adoptioon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jestas sentään:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja siis :
tuhositko kaikki omat vaatteesi, kirjeesi, valokuvasi kun menitte yhteen?
Jos mieheni olisi halunnut sitä, niin olisin tuhonnut.
Jos mä en olisi kelvannut miehelleni menneisyydelläni ja vanhoine tavaroillani, niin olisi kyllä mies mennyt vaihtoon. Omaisuuteni olen tienannut itse tekemällä töitä ja niistä en todellakaan olisi luopunut ilmaiseksi yhdenkään miehen takia.

Ja siinä tapauksessa olisi tuo autokin pitänyt polttaa, kun on tullut exää siellä jyystettyä. :)
Auto on vaihdettu jo moneen kertaan, mitä sitä polttamaan.



Ap , et taida olla uusperhetyyppia. Ajattelin vaan etta jos miehella olisi lapsia ed. suhteesta niin tuskin olisivat teille tervetulleita.
Ne varmaan olisi annettu adoptioon.
Poltettu mökin yhteydessä.
 
kysyn vain :)
Hyvät rouvat, te joita ei yhtään haittaa se että miehellännen on ollut ennen teitä joku muu nainen.. Ostatteko käytettyjä seksileluja? Meinaan vaan että eihän se oo sen "vakavampaa" ostaa käytetty dildo ku sekstailla miehen kans jolla on jo ennen sua ollu joku muu :D Samalla tavalla ne on vehkeet sitte ollu jonku toisen naisen sisällä sitte ennen sinua :) No joo, meni vähän aiheen vierestä mutta tuli vaan mieleen :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vain :):
Hyvät rouvat, te joita ei yhtään haittaa se että miehellännen on ollut ennen teitä joku muu nainen.. Ostatteko käytettyjä seksileluja? Meinaan vaan että eihän se oo sen "vakavampaa" ostaa käytetty dildo ku sekstailla miehen kans jolla on jo ennen sua ollu joku muu :D Samalla tavalla ne on vehkeet sitte ollu jonku toisen naisen sisällä sitte ennen sinua :) No joo, meni vähän aiheen vierestä mutta tuli vaan mieleen :)
Meillä ei kummallakaan ole ollut muita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vain :):
Hyvät rouvat, te joita ei yhtään haittaa se että miehellännen on ollut ennen teitä joku muu nainen.. Ostatteko käytettyjä seksileluja? Meinaan vaan että eihän se oo sen "vakavampaa" ostaa käytetty dildo ku sekstailla miehen kans jolla on jo ennen sua ollu joku muu :D Samalla tavalla ne on vehkeet sitte ollu jonku toisen naisen sisällä sitte ennen sinua :) No joo, meni vähän aiheen vierestä mutta tuli vaan mieleen :)
Häh? Selibaatissako sen olisi pitänyt koko elämä ennen mua elää? Ja tietysti mun kanssa, jalat ristissä :LOL:

Katos, ei ne vehkeet käytössä kulu. Olis hyvin outoa jos aikuisen ihmisen mennyt seksielämä haittais nykyistä kumppania..ainakin tälläisissa tapauksissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vain :):
Hyvät rouvat, te joita ei yhtään haittaa se että miehellännen on ollut ennen teitä joku muu nainen.. Ostatteko käytettyjä seksileluja? Meinaan vaan että eihän se oo sen "vakavampaa" ostaa käytetty dildo ku sekstailla miehen kans jolla on jo ennen sua ollu joku muu :D Samalla tavalla ne on vehkeet sitte ollu jonku toisen naisen sisällä sitte ennen sinua :) No joo, meni vähän aiheen vierestä mutta tuli vaan mieleen :)
Mä meen yhä vaan enemmän sanattomaksi. Siis pidätkö sä oikeasti miestä ja dildoa samana asiana? Mulla nyt tietysti ei ole ikinä ollut minkäänlaista dildoa, ei käytettyä eikä uutta, mutta vaikka oiskin rohkenen epäillä että pitäisin sitä hivenen eri juttuna kuin miestä... :eek:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onneksi minä ja mieheni olimme toisilleme ne ensimmäiset :) En kestäisi ajatella MUN rakasta muiden kanssa. Tällaisia yllätyksiä ei siis tule meidän liitossa olemaan..
Minäkin tiesin jo nuorena, että minulle ei sovi kovin käytetty mies, mutta en sitten jaksanut välittää siitä avioituessani, vaikka nähtävästi olisi pitänyt.

Ikinä en huolisi miestä, jolla on lapsia jonkun toisen naisen kanssa, en ikinä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja AP kulta:
Sinä et taida olla ihan ok? Siis olisiko syytä ottaa yhteyttä ihan oikeasti mielenterveystoimistoon? Ei aikuinen käyttäydy noin. Usko pois.
Ai miten??? Kyllä varmasti menneisyydestä jääneitä kamoja monikin pikkuhiljaa hävittää, eivät vaan tunnusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja AP kulta:
Sinä et taida olla ihan ok? Siis olisiko syytä ottaa yhteyttä ihan oikeasti mielenterveystoimistoon? Ei aikuinen käyttäydy noin. Usko pois.
Ai miten??? Kyllä varmasti menneisyydestä jääneitä kamoja monikin pikkuhiljaa hävittää, eivät vaan tunnusta.
Mutt ett tontti??? :eek: Tai siis että.. no ei mitään. *sulkee suunsa*
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja AP kulta:
Sinä et taida olla ihan ok? Siis olisiko syytä ottaa yhteyttä ihan oikeasti mielenterveystoimistoon? Ei aikuinen käyttäydy noin. Usko pois.
Ai miten??? Kyllä varmasti menneisyydestä jääneitä kamoja monikin pikkuhiljaa hävittää, eivät vaan tunnusta.
Mutt ett tontti??? :eek: Tai siis että.. no ei mitään. *sulkee suunsa*
Olisihan sen voinut myydä ja ostaa toisen vastaavan samalla rahalla tilalle, rakentaa sinne sitten tuo kesämökki.

Nyt mies sitten teki tälläisen jutun ja minusta on todella loukkaavaa tehdä yhteinen kesämökki tontille, jossa mies on hässinyt jotain tätiä, vaikkakaan ei meidän mökissämme, koska sitä ei ole silloin vielä ollut.

Todella ajattelematon mies.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja AP kulta:
Sinä et taida olla ihan ok? Siis olisiko syytä ottaa yhteyttä ihan oikeasti mielenterveystoimistoon? Ei aikuinen käyttäydy noin. Usko pois.
Ai miten??? Kyllä varmasti menneisyydestä jääneitä kamoja monikin pikkuhiljaa hävittää, eivät vaan tunnusta.
Mutt ett tontti??? :eek: Tai siis että.. no ei mitään. *sulkee suunsa*
Olisihan sen voinut myydä ja ostaa toisen vastaavan samalla rahalla tilalle, rakentaa sinne sitten tuo kesämökki.

Nyt mies sitten teki tälläisen jutun ja minusta on todella loukkaavaa tehdä yhteinen kesämökki tontille, jossa mies on hässinyt jotain tätiä, vaikkakaan ei meidän mökissämme, koska sitä ei ole silloin vielä ollut.

Todella ajattelematon mies.
Joo, ilman muuta. :xmas:

 
Ihan pakko vielä tuohon tavaran hävittämiseen.
Kyllä juu varmasti jokainen hävittää vanhoja tavaroitaan ajan mittaan, mutta varmasti aivan eri syistä.
Kuten nyt vaikka vaatteet ja lautaset. Ne vaatteet mitkä ei enään itselle sovi tai ei ole käyttänyt herranvuosiin annetaan tai myydään pois ja astiat yleensä vaihtavat omistajaa kun halutaan uudet ja hienommat tilalle ym. Harvemmin niitä sen taki tuhotaan tai heitetään pois, että joku muu niistä olisi syönyt tai että vaatekappale olisi ollut päällä exän aikana.

nyt suljen suuni... :x
 
kamoon
Hah. Me ostettiin mieheni kotitalo ja asutaan siis siinä vakituisesti. Mieheni ex-tyttöystävät ovat nukkuneet ja varmasti paljon muutakin nykyisessä tyttäreni huoneessa (joka on siis mieheni entinen huone). Eipä ole koskaan tullut ajateltua, että pitäisi polttaa talo. Ja yök, anoppi ja appiukko ovat siis köyrineet meidän makkarissa... ;-)
 

Yhteistyössä