Mies kohtelee mua kuin pikkulasta.

  • Viestiketjun aloittaja aito ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti
aito ammattivalittaja
Tänään taas selitteli mun laskusta jotakin kuin lapselle plus käski mennä suihkuun ennen kuin lähdemme reissuun. Mua ottaa todella päähän. Ei kelleekkään muulle sanota noin.
 
aito ammattivalittaja
anteeks vaan mutta ainaski tän palstakirjoittelun perusteella sää vaikutat vähän toistaitoiselta joten siinä valossa ei tunnu suurelta ihmeeltä että sun ukko paapoo sua
Ihan turhaa paapoo. Mä hoidin ex miestäni 10v ja siinä samalla mä hoidin raha-asiat todella hyvin eikä mulla silloin ollut ketään apuna ja pärjättiin. Kyllä mä osaan vieläkin raha-asiat hoitaa. Ei mun puolesta tarvitse sähköposteja lähetellä jonkun laskun takia yms.
 
aito ammattivalittaja
Oletko sitten köyttäytynyt siten, että tällaiselle kohtelulle on aihetta?

Ota ohjat omiin käsiisi niin kyllä se siitä.
En ole. Kuten jo tuolla aiemmin kirjoitin osaan hoitaa raha-asiat, hoidinhan minun ja ex mieheni raha-asiat yksin 10v ja ihan hyvin se sujui. Nykyinen mies vaan haluaa jostakin syystä olla mulle kuin isä lapselleen eikä puhekkaan tehoa. Osaan hoitaa asiani itse ja joudun noloihin tilanteisiin kun mieheni lähettelee sähköpostia firmoihin joissa minä olen asiakkaana ja tietysti he soittavat minulle eikä miehelleni koska ei mies ole minun holhoojani.
 

Yhteistyössä