Mies lähti kavereiden kanssa baariin

  • Viestiketjun aloittaja "A p"
  • Ensimmäinen viesti
minusta
Uusi vuosi on perhejuhla. Samoin kuin joulu. Onneksi mies on samaa mieltä. Eikä muutenkaa käytä alkoholia.

Ihania isejä oli kaupungilla liikenteessä lastensa kanssa. Lämmitti mieltä :)
 
No ikävä kyllä. Monesti niistä erikseen hypätyistä illoista on löytynyt uusi kumppani, että niinkin.
No, pitäskö mun olla aina änkeemäs miehen mukaan ja vahtailla ja kyttäillä sen tekemisiä? Ei se tolla pelillä se suhde onnistu. On meillä yhteistäkin aikaa mieheni kanssa, mutta kyllä ihminen kaipaa omiakin menoja kavereittensa kanssa. Ite olin tuulettumassa pari viikkoa taaksepäin kavereitteni kanssa ja teki hyvää.

Eli säkö oot aina kytistämässä mukana, kun miehesi on viihteelle menossa tai käy kavereitaan katsomassa? Mennään aika paljon yhdessä perheenä ja viihteellä käyntejä mulla ja miehellä on hyvin vähän ja sillonkun mennään, niin halutaan mennä yleensä omien kavereittemme kanssa, koska nähään kuitenkin joka päivä kotona ja tehään muuten melki kaikki asiat yhessä. Kai sitä voi joskus hengähtää ilman kumppania, ilman hysterisointia siitä, että mies pettää? En yhtään ihmettele, että mies pettää. Kyllä varmasti pettää jos kahlitaan ja pitää 24/7 olla muijansa kanssa kylki kyljessä ja jos sanot, että lähen baariin kavereitten kanssa, niin muija ajttelee heti, että toi pettää mua, ihan varmasti sillä on toinen. Kyllä jos ihminen pettää, niin ei sitä välttämättä baariin asti tarvi mennä, se kohde voi löytyä ihan mistä tahansa, ihan vaikka kuule naapurista. Tunnut luottavan miehees, tuli tekstistäs aivan eri kuva, mistähän mahtais johtua :confused:
 

Yhteistyössä