Mies lähti!

MaTu
Muistan sen kerran kun jäin kahden pienen kanssa eka kertaa "yksin" kotiin kun mies vaihtoi työpaikkaa ja alkoi työreissut.
Nyt aikaa on kulunut jo kuusi vuotta ja välillä oikein odotan että saadaan lasten kanssa olla keskenään!Kaikkeen tottuu! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaTu:
Muistan sen kerran kun jäin kahden pienen kanssa eka kertaa "yksin" kotiin kun mies vaihtoi työpaikkaa ja alkoi työreissut.
Nyt aikaa on kulunut jo kuusi vuotta ja välillä oikein odotan että saadaan lasten kanssa olla keskenään!Kaikkeen tottuu! :)
Tää on onneks vaan koulutus, joten ei pysyvä olotila. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaTu:
Muistan sen kerran kun jäin kahden pienen kanssa eka kertaa "yksin" kotiin kun mies vaihtoi työpaikkaa ja alkoi työreissut.
Nyt aikaa on kulunut jo kuusi vuotta ja välillä oikein odotan että saadaan lasten kanssa olla keskenään!Kaikkeen tottuu! :)
Peesi tähän!

Sit on taas se normaali arki ihan sekaisin kun mies tulee pyörimään jalkoihin!
 
Nalletar
Mulla lähtee mies useinkin esim. maanantai aamuna ja palailee perjantai iltana. Mä jään kahden pienen lapsen ja koiran kanssa. Omalla tavallaan mäkin nautin siitä erilaisesta arjesta. Ja jos mies tekisi vain päivätyötä niin mulla ei olisi varaa olla kotiäitinä, joten siksikään en reissutyöstä valita...
 

Yhteistyössä