Mies laukeaa nopeasti, mikä avuksi?

  • Viestiketjun aloittaja pettymys
  • Ensimmäinen viesti
sklfksfm
saisko kohteliaasti kysyä että oletteko te jonka mies tulee liian nopeasti niin jotain ihan törkeen kuumia kissoja:) tarkoitan ihan asiallisesti sitä että jos näin niin voi olla että nalli tosiaan napsahtaa jo siitä...
Siis niin mies väittää. Ei ole kuulemma halunnut ikinä ketään yhtä paljon, ja olen sängyssä ihan älyttömän hyvä. Itse en usko tätä. Ihan perus naama, ja kroppa ok. Sängyssä en ole mikään lahna, ja aina kehuttu, mutta mutta..
 
tyutyu
Siis niin mies väittää. Ei ole kuulemma halunnut ikinä ketään yhtä paljon, ja olen sängyssä ihan älyttömän hyvä. Itse en usko tätä. Ihan perus naama, ja kroppa ok. Sängyssä en ole mikään lahna, ja aina kehuttu, mutta mutta..
joo voi olla että olet. Mulla oli kerran kauan sitten eras tyttöystävä. Tavallaan ihan "tavallisen näköinen" mutta voi pyhä maria mikä kroppa...ja sitten kerran teki mulle sellaisen jutun että kun ... tuota ..hän antoi minulle sillai takaapäin että hän oli suorana mahallaan niin jotenkin pystyi supisteleemaan vaginaansa niin että ei oo kuuna päivänä tullut toista vastaavaa....ja silloin lähti, tässä ei ollu mtään sanaa vastaan. yritin ajatella lämpöpattereita ja jotain mutta ei auta.
 
sklfksfm
joo voi olla että olet. Mulla oli kerran kauan sitten eras tyttöystävä. Tavallaan ihan "tavallisen näköinen" mutta voi pyhä maria mikä kroppa...ja sitten kerran teki mulle sellaisen jutun että kun ... tuota ..hän antoi minulle sillai takaapäin että hän oli suorana mahallaan niin jotenkin pystyi supisteleemaan vaginaansa niin että ei oo kuuna päivänä tullut toista vastaavaa....ja silloin lähti, tässä ei ollu mtään sanaa vastaan. yritin ajatella lämpöpattereita ja jotain mutta ei auta.
Heh :D Eipä ole mennyt päivääkään että mies ei olisi kehunut, ja aina jos vähänkin tulen iholle - alkaa jöpöttämään, mutta musta tuntuu että se on vaan helppo ;)

Onneksi osaa asiansa, vaikkakin minuutissa parissa, muuten olisi tää liitto loppunut vuosia sitten :D
 
tyutyu
Heh :D Eipä ole mennyt päivääkään että mies ei olisi kehunut, ja aina jos vähänkin tulen iholle - alkaa jöpöttämään, mutta musta tuntuu että se on vaan helppo ;)

Onneksi osaa asiansa, vaikkakin minuutissa parissa, muuten olisi tää liitto loppunut vuosia sitten :D
tuo juttu mistä kerroin...
ei siinä tosiaan ollut mitään sanaa vastaan. Mut kertakaikkiaan otettiin ja lypsettiin niin kertakaikkisen tehokkaalla tavalla.

Muistan tapauksen varmaan vanhainkodin kiikkutuolissakin. Joskus tosi haikeana muistelen tätä...siis itse aisiassa mulla alkaa joskus seisomaan jo pelkästä ajatuksetakin ja tästä nyt on aikaa jo -vuosia-
 
kumpi parempi
Mun mies taas ei laukea enää ollenkaan. Seisoo vaikka kuinka pitkään, mutta ei saa itse lainkaan. Nuorena toimi ihan normaalisti, mutta tähän tilanteeseen herra on päätynyt kymmenien vuosien tupakanpolton ja alkoholin käytön seurauksena.

Onneksi rakastajiltani sentään lentää mällit nopeasti.
 
sklfksfm
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30615264:
Toinen kierros vaan perään, ei enää toisella kierroksella pitäisi olla, niin herkässä, ainakaan pitäisi =)
Mies ei pysty ihan heti perään - sattuu kuulemma. ja mä en taas enää syty enää uudelleen heti perään. Himot menee kun toinen tulee.
 
"Laura"
Onko miehellä ikää minkä verran? Ikä aiheuttaa joillekin miehille liian nopean laukeamisen. Jos suhde on uusi, niin mieti haluatko loppuikäsi huonoa seksiä. Ei se siittä muutu miksikään, velttoontuu vaan.
 
aaaalku
[QUOTE="Laura";30615350]Onko miehellä ikää minkä verran? Ikä aiheuttaa joillekin miehille liian nopean laukeamisen. Jos suhde on uusi, niin mieti haluatko loppuikäsi huonoa seksiä. Ei se siittä muutu miksikään, velttoontuu vaan.[/QUOTE]

Ei kuulu sinulle miehen ikä. Taidat itse olla 2000-luvulla syntynyt kun et mitään tajua.
 
"Liisi"
Entä jos mies olisi hinkannut jo sinut valmiiksi niin herkkään kuntoon, ettei lyhyt penetraatio haittaisi? Kannattaa myö jutell miehen kanssa asiasta, jotta voitte parantaa yhteiseloanne.
 
Lopeta hässiminen. Miksi tuollaisen kumppanin kanssa edes panna, kun ei siitä mitään saa?

Ehkä sitä miestäkin kiinnostaa alkaa kehittämään itseään, kun sinua ei enää kiinnosta minuuttipanot hänen kanssaan.
Miehen viitseliäisyydestä nyt kyse, kestävyyttä voi kyllä harjoitella.
 
v69
Mulla uusi miesystävä, jonka kanssa nyt jonkin aikaa harrastettu seksiä.. ongelma on siinä että mies laukeaa todella nopeasti, itse en ehdi ollenkaan mukaan. Olen yrittänyt ymmärtää, mutta viime kerralla en mahtanut mitään. Pettymykseni näkyi naamasta ja pari kyyneltäkin tuli. Joskus mies tyydyttää minut muuten, mutta se ei ole sama asia. Haluan nauttia yhdynnästä ja saada orgasmin siinä, koska se tuntuu parhaimmalta niin. Mies kestää ehkä minuutin... :( Toinen kierroskaan ei tähän asti ole tullut kyseeseen... fiilis ehtii laskea. Harmittaa tosi paljon. Mikä avuksi? Toivoisin asiallisia vastauksia.
Muna suuhun ja nielet ekan satsin, sen jälkeen pippeli vauvareikään.
 
"lammaspaimen"
joo voi olla että olet. Mulla oli kerran kauan sitten eras tyttöystävä. Tavallaan ihan "tavallisen näköinen" mutta voi pyhä maria mikä kroppa...ja sitten kerran teki mulle sellaisen jutun että kun ... tuota ..hän antoi minulle sillai takaapäin että hän oli suorana mahallaan niin jotenkin pystyi supisteleemaan vaginaansa niin että ei oo kuuna päivänä tullut toista vastaavaa....ja silloin lähti, tässä ei ollu mtään sanaa vastaan. yritin ajatella lämpöpattereita ja jotain mutta ei auta.
Olikose se varmasti nainen?
 

Yhteistyössä