Mies lepertelee toisille naisille

  • Viestiketjun aloittaja melkokypsä
  • Ensimmäinen viesti
melkokypsä
Miehelläni on ikävä tapa osoittaa huomiota toisille naisille. Tämä tapahtuu melkein joka kerta kun olemme viihteellä. Kyseessä voi olla joku tuttumme tai joku vieraampi saman seurueen jäsen. Mies keskustelee naisen kanssa pitkään, ja alkaa halailla/kehua/kysellä outoja. Viimeisin juttu oli kun mies vietti puoli iltaa yhden tuttavamme seurassa vaikka olimmekin siis isolla porukalla istumassa iltaa. Ensin alkoi halailu, sitten mies otti valokuvan tästä naisesta ja kehui naisen näyttävän sensuellilta ja viettelevältä kuvassa. Sitten mies kysyi naiselta oliko tämä ollut hänestä koskaan kiinnostunut seksuaalisessa mielessä. Sitten taas halailtiin ja lopulta mies oli puristavinaan naisen rintoja ja kehui näitä.

Tarviiko tällaista käytöstä kestää? Miehen mielestä kaikki on vaan vitsiä joka kerta...
 
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja melkokypsä;29149965:
No kun mies vähättelee ja saa minutkin miettimään että ylireagoinko... ja kun kaikki jutut ovat hänen mielestään huumoria...
No terveisiä vaan, että ei ole huumoria jos loukkaa toista. Ja sinulle: et todellakaan ylireagoi vaan alireagoit. Takaan, että jokaista muuta paikallaolijaa hävettää miehesi puolesta ja he säälivät sinua. Ja pitävät säälittävänä.
 
Vierasmies
Miksi rehellisyys olisi pahasta? Voihan mies aidosti viihtyä uudessa seurassa ja vielä naisten kanssa? Ei se tarkoita etteikö oma kulta olisi elämänkumppani! Ottaako se niin lujille jos mies huomioi muitakin pillun omistajia?
Jotku antaa pettämisen anteeksi, mutta silti mies ei saisi jutella muille? Wtf!!
 
melkokypsä
Totta kai mies saa jutella toisten naisten kanssa, eri asia mitä juttelee! Tämä nainen oli melko nolona ja huomauttikin vielä olevansa naimisissa.

Minulla on yksi miespuolinen ystävä, josta mieheni on jatkuvasti mustasukkainen vaikka välillämme ei ole todellakaan mitään. Kieltämättä voisin laittaa miehen maistamaan omaa lääkettään.....
 
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja melkokypsä;29150042:
Totta kai mies saa jutella toisten naisten kanssa, eri asia mitä juttelee! Tämä nainen oli melko nolona ja huomauttikin vielä olevansa naimisissa.

Minulla on yksi miespuolinen ystävä, josta mieheni on jatkuvasti mustasukkainen vaikka välillämme ei ole todellakaan mitään. Kieltämättä voisin laittaa miehen maistamaan omaa lääkettään.....
Maailman surkein veto! Miksi käyttäytyisit yhtä idioottimaisesti kuin miehesi?! Teet itsestäsi pellen. Mä en tajua näitä....
 
"vieras"
Miksi rehellisyys olisi pahasta? Voihan mies aidosti viihtyä uudessa seurassa ja vielä naisten kanssa? Ei se tarkoita etteikö oma kulta olisi elämänkumppani! Ottaako se niin lujille jos mies huomioi muitakin pillun omistajia?
Jotku antaa pettämisen anteeksi, mutta silti mies ei saisi jutella muille? Wtf!!
Haluaisin, että miten suhtautuisit tyttöystävääsi/vaimoosi, joka nai muita miehiä ja sanoo, että oli vaan rehellinen ja ottaako muka lujille, kun nainen huomioi muitakin peniksen omistajia? Eihän se pillukaan käytössä kulu...:D
 
"Vierailija"
Nimimerkki Vierasmies!
Minä niin fanitan sinua. Aina kun avaat sanaisen arkkusi, haaveilen, että kohtaisin kaltaisesi oikeassa elämässä. Olet todellinen joka naisen unelma :)
 
tissi-tiinu
[QUOTE="Vierailija";29150085]Nimimerkki Vierasmies!
Minä niin fanitan sinua. Aina kun avaat sanaisen arkkusi, haaveilen, että kohtaisin kaltaisesi oikeassa elämässä. Olet todellinen joka naisen unelma :)[/QUOTE]

Niin minäkin!! Oikea namumies, todella fiksu ja empaattinen. Ja kuinka ylevät periaatteet <3 Voisimmeko kenties perustaa jonkintyyppisen fanclubin?! Olisi varmasti tulijoita jonoksi asti!
 
Ei tarvitse. Toi on todella loukkaavaa sua kohtaan. Hävettävää!

Mitens, puitteko te näitä asioita seuraavana päivänä? Onko nolona?:D
 
Miksi rehellisyys olisi pahasta? Voihan mies aidosti viihtyä uudessa seurassa ja vielä naisten kanssa? Ei se tarkoita etteikö oma kulta olisi elämänkumppani! Ottaako se niin lujille jos mies huomioi muitakin pillun omistajia?
Jotku antaa pettämisen anteeksi, mutta silti mies ei saisi jutella muille?
Wtf!!
Oletkohan nyt ihan tosissasi?:D
 
"oho"
Mun mies on viihteellä super flirtti, siis huomaavainen, ystävällinen, intensiivisen kiinnostunut, kohtelias, jne. muita naisia kohtaan. Huomaan hänen viehättävän muitakin, mutta en ole koskaan loukkaantunut tästä, eikä kukaan ole koskaan kokenut sitä kiusallisena. Itse pidän sitä aika hauskana piirteenä jopa. Luotan häneen.

MUTTA jos hänen käytöksesä alkaisi sisältää mitään seksijuttuja, edes vitsimielessä, olisi homman nimi ihan toinen. Miehesi käyttäytyy yksinkertaisesti huonosti.
 
"vieras"
Komppaan edellistä. Oma mieheni on flirtti jopa niille kaupan kassoille. Hän on huomaavainen ja kehuu kaikenikäisiä naisia ja ilmeisesti olen sitten vähän häiriintynyt kun minua se ei häiritse. Päinvastoi tulee hyvä mieli kun näkee mite otettuja jotkut naiset on kehuista ja huomiosta.

Vaan kyllä jos homma menisi halailua pidemmälle tai liian vihjailevaksi niin kyllä minäkin puuttuisin. Niin ja etenkin jossei sitä huomiota riittäisi kuitenkin eniten minulle itselleni ;)
 
"vaimoke"
Munkin mies on flirtti esim. kaupan kassoille :D huomaan joskus kun kassa kiusaantuu, kun vaimo seisoo vieressä :D mies kyllä flirttailee kaikille naisille, oli niillä ikää sitten 20v taikka 55 v, ja oli ne sitten hyvännäkösiä taikka ei :D muakaan ei moinen häiritse, ja kyllähän mäkin joskus vähän lirkuttelen esim. rautakaupan miesmyyjille....

Mutta tuo mitä ap:n mies harrastaa, on ällöä ja menee yli hyvän maun. Jopa loukkaavaa sua kohtaan. Pieni flirtti ja liian pitkälle menevä kiinnostus on ihan eri asioita.
 

Yhteistyössä