MIES miten reagoisit jos baarista mukaan lähtenyt nainen ei yhtäkkiä haluaisikaan seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiinnostus olisi ollut selkeää, vaatteita ehtinyt jo lähteä ja kaikki hyvin. Yhtäkkiä nainen ei haluakaan ja selkeästi näet että kokee olonsa epämukavaksi. Nainen haluaakin lähteä kotiin. Miten reagoisit ja ajattelisitko heti että vika on sinussa? Vai miettisitkö että naisella ehkä jotain traumoja tms ja siksi ei pystykkään? Saattaisitko yöllä kotiin vai antaisitko vaan lähteä yksin?
 
Tiinaa ikävä
Vika löytö ennen nyk eukkoa teki noin. Ei halunnut päästää perille vaikka oltiin punkassa alasti ja suudeltiin.

Ehkä se oli ns hyvä tyttö. En mutissut vastaan vaan hellin häntä. Aamulla se kärsivällisyyteni sitten palkittiin.

On ollut paras nainen sängyssä se. Aina kun tavattiin, se alkoi sillä ;) :)
 
Voihan se mieli muuttua. Humaltuu liikaa ja alkaa väsyttämään tai jotain. Ihmisen mieli tekee kolmen promillen kännissä paljon epäloogisempiakin päätöksiä, kuin että lähtee jatkoille ja huomaa 10min päästä etten jaksakaan.
 
Mä olen tavallaan kahdesti tehnyt noin.

Normaalisti aina ilmoitin jo heti aluksi etten tykkää känniseksistä vaan pillua heruu sit vasta aamulla.

Mutta kerran lähdin selvinpäin. Ja ukon kämpästä selvisi oitis, että sillä on jo nainen tai ettei ole vielä kokonan eronnut tai jotain. Siis hiuslenksu tyynyn alla ja muita hepeneitä siellä täällä kämpässä.

Toisella kerralla oivalsin että voi videndaalis, mulla alkoi menkat! Ja vähän niinko oli mentäväkin etten sottaisi aamutuimaan vaatteitani kun ei ollut varustusta mukana.

Kerran olen lisäksi kääntynyt eteisestä takisin kun kämpässä oli kissa ja mä sille allerginen.

Ja kerran karkasin kaverin luona sohvalta miehen vierestä koska sillä oli olemattoman pieni.

Ja anteeksi kun vastasin, en ole mies. Oli vaan tylsää ja tulipa mieleen.
 
Voihan se mieli muuttua. Humaltuu liikaa ja alkaa väsyttämään tai jotain. Ihmisen mieli tekee kolmen promillen kännissä paljon epäloogisempiakin päätöksiä, kuin että lähtee jatkoille ja huomaa 10min päästä etten jaksakaan.
No tämä.
Noin voi käydä ja käy. Mitäs tohon kummemmin reagoimaan kuin tuumimaan, että saapahan yöllä ainakin nukkua ja alkaa levittämään ittelleen vuodesohvaa.
 
vierailija
Mä olen tavallaan kahdesti tehnyt noin.

Normaalisti aina ilmoitin jo heti aluksi etten tykkää känniseksistä vaan pillua heruu sit vasta aamulla.

Mutta kerran lähdin selvinpäin. Ja ukon kämpästä selvisi oitis, että sillä on jo nainen tai ettei ole vielä kokonan eronnut tai jotain. Siis hiuslenksu tyynyn alla ja muita hepeneitä siellä täällä kämpässä.

Toisella kerralla oivalsin että voi videndaalis, mulla alkoi menkat! Ja vähän niinko oli mentäväkin etten sottaisi aamutuimaan vaatteitani kun ei ollut varustusta mukana.

Kerran olen lisäksi kääntynyt eteisestä takisin kun kämpässä oli kissa ja mä sille allerginen.

Ja kerran karkasin kaverin luona sohvalta miehen vierestä koska sillä oli olemattoman pieni.

Ja anteeksi kun vastasin, en ole mies. Oli vaan tylsää ja tulipa mieleen.
Ihan mielenkiinnosta: kuinka pieni?
 
Samamies
Kyllä se yleensä aika paha paikka on. Ei siksi, että kävis kunnianpäälle tms. vaan että yleensä tuossa tilanteessa on mieletön kännipanetus. No omin käsin on sitten pakko hoitaa homma alta, joskaan eihän se ole millään muotoa sama asia. Se on vähän kuin olisi tarjolla chateaubriand, mutta pitääkin täyttää vatsa makaroneilla. Eli vatsa tulee täyteen mutta vituttaa silti.

Mutta on tuokin tilanne kohdattu muutaman kerran ja sen kanssa sitten pitää elää. Täytyy kyllä sanoa, että joka kerta kun on baarista kotiin jonkun naisen kanssa lähtenyt, niin kyseisen naisen kanssa on aina tullut harrastettua seksiä jossain vaiheessa. Kerran tosin kävi niin, että matkan aikana muija tuli toisiin aatoksiin ja homma jäi siihen. Ilmeisesti selvisi pitkän matkan aikana sen verran, että tajus ettei sittenkään viittis pettää...
 
vierailijaxxxxx
Kiinnostus olisi ollut selkeää, vaatteita ehtinyt jo lähteä ja kaikki hyvin. Yhtäkkiä nainen ei haluakaan ja selkeästi näet että kokee olonsa epämukavaksi. Nainen haluaakin lähteä kotiin. Miten reagoisit ja ajattelisitko heti että vika on sinussa? Vai miettisitkö että naisella ehkä jotain traumoja tms ja siksi ei pystykkään? Saattaisitko yöllä kotiin vai antaisitko vaan lähteä yksin?
No kysyisin syytä? Ja kai sitä nyt vois poskeen ottaa? Tai vaikka tehä niin että hiplais alapäätä ja antais runkata tms... Kyllä ny olis reilua jotain antaa tossa vaiheessa.

Jos pientä iloa sais, niin saattasin kyllä kotiin.

Kerran oli yks joo joka ei sitten halunnutkaan seksiä, mutta pussaili ja lypsi käsin smegmat ulos...
 
vierailija
No kysyisin syytä? Ja kai sitä nyt vois poskeen ottaa? Tai vaikka tehä niin että hiplais alapäätä ja antais runkata tms... Kyllä ny olis reilua jotain antaa tossa vaiheessa.

Jos pientä iloa sais, niin saattasin kyllä kotiin.

Kerran oli yks joo joka ei sitten halunnutkaan seksiä, mutta pussaili ja lypsi käsin smegmat ulos...
No toihan on seksiä.
 
Vika löytö ennen nyk eukkoa teki noin. Ei halunnut päästää perille vaikka oltiin punkassa alasti ja suudeltiin.

Ehkä se oli ns hyvä tyttö. En mutissut vastaan vaan hellin häntä. Aamulla se kärsivällisyyteni sitten palkittiin.

On ollut paras nainen sängyssä se. Aina kun tavattiin, se alkoi sillä ;) :)
Nohh, duoda-duoda.....

Esko nyt tunnustaa :rolleyes: että oli tuossa kohtaa ujosti harmaana kun Tiina tuli niin mukavissa muistoissa mieleen

Tiina asui Runeberginkadulla Stadissa, lähettiin Pikkuparlamentista jatkoille hänen luokse

Lusikoina ja alasti siinä aamulla kelliteltiin, Esko siinä herätessä ihaili Tiinan upeenrunsaita tissejä ja kysyi että saakos sitä pikkaisen hyväillä?

Vastaus oli että juu ja siitähän se sitten lähti vyörymään :)(y):love:

Onkos Tiina täällä joskus lukemassa? Muistaa kyllä hienot hetket meren saaristossa kun me mun veneen kajuutassa yöllä ja lämpimillä kallioilla auringonpaisteessa naatiskeltiin elämästä maailman upeimman saaristoluonnon keskellä :)
 
vierailija
Nohh, duoda-duoda.....

Esko nyt tunnustaa :rolleyes: että oli tuossa kohtaa ujosti harmaana kun Tiina tuli niin mukavissa muistoissa mieleen

Tiina asui Runeberginkadulla Stadissa, lähettiin Pikkuparlamentista jatkoille hänen luokse

Lusikoina ja alasti siinä aamulla kelliteltiin, Esko siinä herätessä ihaili Tiinan upeenrunsaita tissejä ja kysyi että saakos sitä pikkaisen hyväillä?

Vastaus oli että juu ja siitähän se sitten lähti vyörymään :)(y):love:

Onkos Tiina täällä joskus lukemassa? Muistaa kyllä hienot hetket meren saaristossa kun me mun veneen kajuutassa yöllä ja lämpimillä kallioilla auringonpaisteessa naatiskeltiin elämästä maailman upeimman saaristoluonnon keskellä :)
Ihania muistoja, huoooooh!:love: Kiva näitä on lukea.
t. ei sinun Tiina vaan pelkkä lukija
 
vierailija
Kerran on tuolla tavalla käynyt. Ei siinä mitään, ei sitä itsekään aina kykene vaikka alkuun olisi miten valmis.

Siinä juteltiin varmaan se parituntinen niitä näitä, saunottiin, laitoin jonkun leffan pyörimään ja hieroin neitosen niskoista varpaisiin (ammattia siis harjoitan). Siinä sitten väsähdettiin molemmat ja pitkälle iltapäivään nukuttiin. Siinä aloin sitten tekemään aamupalaa hänelle ja jossakin välissä kuulin kuinka ulko-ovi naksahti lukkoon. Ja sen jälkeen en ole neitosesta kuullut.

Parvekkeelta ojensin naapurin isännälle ja emännälle toisen lautasen ja heille maittoi kyllä.
 

Yhteistyössä