Mies näkee kaikessa jotain hämärää....

  • Viestiketjun aloittaja "Santsu"
  • Ensimmäinen viesti
"Santsu"
Kaveri entiseltä työpaikalta pyysi minua uimaan kanssaan, kummatkin otetaan lapset mukaan. Ollaan tämän ystävän kanssa soiteltu ja tekstailtu ja joskus nähtykin sen jälkeenkin, kun löhdin sieltä työpaikalta. Nyt pitäs sen kanssa uimaan, miehen mielestä se ei ole normaalia johtues siitä, että tämä kaveri on mies. Mun mielestä se on ok, vaikka meillä olikin vähän ns "vispilän kauppaa". Sanoin miehelle että kaveri pyysi uimaan, mutta mies sano ettei käy!! Ylireagoiko mieheni? Mun mielestä joo.
 
Peyote
Ai kato mä oon näköjään niin lääkkeissä etten lue kunnolla. Jos teillä on jotain kauppaa sen uikkarimiehen kanssa ollut, niin on aika alkeellista edes kysyä... Huono käytös, hyi!
 
Professional Griefer
[QUOTE="aapee";27466353]Mitäs paskaa tässä oli? Halusin vaan puolueettoman mielipiteen asiasta....[/QUOTE]

Äh, kommentoin väärään ketjuun :D

Mut silti, ihmettelet miks mies "näkee jotain hämärää" siinä, että lähet puolialasti keikuttelemaan miehen messiin, jonka kanssa teillä on ollut vispilänkauppaa?
 
aaapee
Äh, kommentoin väärään ketjuun :D

Mut silti, ihmettelet miks mies "näkee jotain hämärää" siinä, että lähet puolialasti keikuttelemaan miehen messiin, jonka kanssa teillä on ollut vispilänkauppaa?
No ei meillä ollut muuta, kuin jotain kuvien löhettelyä ja muutama suukki töissä... sitten jäin äitiyslomalle ja muutaman kerran ollaan nähty sen aikana, kahvilla tms. Ja nyt istuttas lasten kanssa altaassa. Mun mielestä siinä ei ole mitään ihmeellistä.
 
Saraldo
Musta nuo "muutamat suukit" menee jo rajan yli. En missään nimessä antais mieheni jatkaa ystävyyttä sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa on ollut edes jonkinlaisia tunteita.
 
jälj
Periaatteessa on ihan ok tapailla erilaisia ihmisiä ja viettää heidän kanssa aikaansa etenkin niin hyödyllisesti kuin te viemällä lapsukaiset uimaan. Mutta kuinka esität asiasi miehellesi? Joskus voi enemmän ärsyttää tapa, miten asia kerrotaan kuin itse asia. Kerrotko silmät loistaen ja ääni naurua täys vai toteatko asiallisesti vai selität niin paljon, että sinisilmäisinkin alkaa epäilemään syitäsi?

Äläkä aliarvioi miehesi vaistoja. Hän tuntee sinua ja todennäköisesti olemuksesi viestittää sellaista mielihyvää, ettei sitä voi sanoilla peitellä. Koeta siis olla lojaali miestäsi kohtaan ja mieti kuinka paljon sinusta olisi kivaa, jos miehesi lillusi uimahallissa jonkun naispuolisen työkaverinsa kanssa. Etenkin, jos nainen olisi potentiaalinen myös suhteeseen.
 
"Viima"
istuskelua altaassa, hiukan koskee kädet, Pitkiä katseita. Ja se jännitys kun lapset mukana.
Ja sä oot suukotellu vieraan kanssa ollessas raskaana toiselle. Kuvottavaa.
 
..
No kyllä tuo sun käytös tässä on jotain hämärää. Ei munkaan miehelle varmasti olis ok jos lähtisin ylipäänsä yhtään mihinkään miehen kanssa, jonka kanssa on ollut "vispilänkauppaa" meidän suhteen aikana.
 
Vain Porvoossa parisuhteessa elävillä on vastakkaista sukupuolta olevia ei sukulaisia "ystäviä". Lol.
En tiennytkään, että Porvoo on pikkukaupunki Itä-Suomen perukoilla. :D Olen nimittäin naimisissa ja edelleen paras ystävänio on vastakkaista sukupuolta. Olemme olleet ystäviä jo toista kymmentä vuotta eikä sitä muuta kummankaan pariutumisasiat. Ystävälläni on myös puoliso ja lapsi, ihan kuten minullakin. Voi vastakkaista sukupuolta olevat heterot olla myös ystäviä ilman mitään seksuaalisia viboja. Onneksi minun ja ystäväni puolisot tämän ymmärtävät. :D

Ap:n tilanne on kyllä aika ristiriitainen. Itsekään en tuossa tilanteessa luottaisi. Jos kaverin kanssa ei olisi ollut "vispilänkauppaa", varsinkaan niitä suukkoja suhteen aikana, niin sitten uimahallireissu olisi ok. Ei sillä lasten mukana ololla ole tuossa tilanteessa muuta merkitystä kuin se, että joutuvat ikävään tilanteeseen. Sinuna ap ottaisin joko miehen mukaan tai lopettaisin yhteyden pidon ja tekemisissä olemisen tunteita herättäneen kaverin kanssa.
 
"vieras"
Ei ole kovin miehelle tyypillistä pyytää naista uimaan. Etköhän sinä ihan itsekin ole mielessäsi miettinyt, että onkohan tässä kutsussa taustalla nyt jotain. Ja koska kerran se sinullakin on käynyt mielessä, niin miksi ihmettelet miehesi suhtautumista asiaan? Itse en jaksa ymmärtää ihmisiä, jotka eivät mukamas näe flirttailua. Jospa avaisit silmät ja olisit itsellesi rehellinen?
 

Yhteistyössä