Mies pituuksista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ääh, montako naista tunnet joille kelpaisi 150cm mies? Tuon mittaisella miehellä on jo aihetta valittamiseen ja huonoon itsetuntoon, koska vastakkainen sukupuoli on valmis potkimaan päähän tämän ketjun mukaan. Mitäköhän ongelmia tuon aloittajan päässä on?
Vastakysymys: montako 150 senttistä miestä tiedät? Minä olen nähnyt elämässäni vain 1 kpl tämmöistä. Oli aika hyvän näköinen, aasialaisen oloinen mies ihanien pikkulastensa kanssa. Oli kumminkin minua skrodempi, vaikka hiukan lyhempi.

Lyhytkasvuisuus sitten erikseen.
 
Ääh, montako naista tunnet joille kelpaisi 150cm mies? Tuon mittaisella miehellä on jo aihetta valittamiseen ja huonoon itsetuntoon, koska vastakkainen sukupuoli on valmis potkimaan päähän tämän ketjun mukaan. Mitäköhän ongelmia tuon aloittajan päässä on?
Mistäs mä tiedän, kuka kenellekin kelpaisi! Itseni tiedän. Mä en pituuden vuoksi jättäisi kokematta jos mies aiheuttaisi sopivanlaisia viboja. :p
 
vierailija
Vastakysymys: montako 150 senttistä miestä tiedät? Minä olen nähnyt elämässäni vain 1 kpl tämmöistä. Oli aika hyvän näköinen, aasialaisen oloinen mies ihanien pikkulastensa kanssa. Oli kumminkin minua skrodempi, vaikka hiukan lyhempi.

Lyhytkasvuisuus sitten erikseen.
Salilla olen tavannut jopa itseäni lyhyempiä suomalaisia miehiä ja maahanmuuttajissa on tosiaan paljon tosi lyhyitä kavereita.
Olen 160cm parikymppinen mies.
 
vierailija214
Lyhyillä naisilla näkyy olevan vain pitkiä miehiä ja lyhyillä miehillä näkyy taas itseään pitempiä naisia.
Mä tiedän useita lyhyitä naisia joiden mies on selvästi alle 180cm, jotkut miehet on alle 170cm. Itse olen 169cm pitkä ja mieheni on kaksi senttiä lyhyempi. Asia ei haittaa meitä eikä pitäisi haitata ketään muutakaan. Ja olen ihan tavallinen nainen eli ei tarvitse ap:n tulla aukomaan päätänsä mulle.

Taitaa ap:ta lähinnä vituttaa oma elämänsä kun ei ole minkäänlaista miestä kun kukaan ei huoli noin hapanta ihmistä. :D
 
vierailija
Olen 170-senttinen nainen enkä suoraan sanottuna voi ottaa romanttisessa mielessä vakavasti itseäni lyhyempiä miehiä, enkä edes saman mittaisia. Pituuseroa täytyy olla miehen eduksi useampia senttejä. En pidä itseäni pinnallisena monessakaan muussa asiassa mutta asia on vaan näin, vaikka en haluaisikaan rajoittaa parinvalintaa tällä tavoin. Lyhyempien miesten iskuyrityksiä en voi ottaa vakavilla mielin. D:
 
vierailija
Olen 170-senttinen nainen enkä suoraan sanottuna voi ottaa romanttisessa mielessä vakavasti itseäni lyhyempiä miehiä, enkä edes saman mittaisia. Pituuseroa täytyy olla miehen eduksi useampia senttejä. En pidä itseäni pinnallisena monessakaan muussa asiassa mutta asia on vaan näin, vaikka en haluaisikaan rajoittaa parinvalintaa tällä tavoin. Lyhyempien miesten iskuyrityksiä en voi ottaa vakavilla mielin. D:
Joku lyhyt mies voisi ajatella sinun pituisesta naisesta samalla tavalla, ettei voi ottaa vakavasti. Varmaan huvittavaa jos jättimuija tarjoaa itseään. ;)
 
Ei ehkä sittenkään
Voisiko syynä olla, että lyhyet naiset koetaan yleisesti viehättävimpinä ja siksi pitkät miehet valitsee niitä?
Toki on sekin kuppikunta, jotka pitävät lyhyitä naisia viehättävinä.

Mutta kyllä selkeästi suositumpi naisedustaja on pitkä, hoikka ja kaunis. Kuten missit ja mallit.

Pitkiä naisia ihaillaan siinä missä pitkiä miehiäkin. He ovat sitä parhaimmistoa.

Mutta kuten sanottu: kaikille on kuitenkin kysyntää, myös lyhyille naisille ja lyhyille miehille.
 
vierailija
Toki on sekin kuppikunta, jotka pitävät lyhyitä naisia viehättävinä.

Mutta kyllä selkeästi suositumpi naisedustaja on pitkä, hoikka ja kaunis. Kuten missit ja mallit.

Pitkiä naisia ihaillaan siinä missä pitkiä miehiäkin. He ovat sitä parhaimmistoa.

Mutta kuten sanottu: kaikille on kuitenkin kysyntää, myös lyhyille naisille ja lyhyille miehille.
Ehkä ihaillaan, mutta harvemmin pituutensa vuoksi, vaikka pituus tekeekin ison osan heidän näyttävyydestään.
Ihailu on vielä eri juttu kuin kiinnostuminen/ihastuminen niin paljon, että voisi seurustella.

Pitkissä malleissa ym. on paljon naisia, joilla ei juuri seuraelämää ole ja menevät jopa hautaan saakka sinkkuna.
Ne, jotka pariutuvat, pariutuvat usein itseään huomattavasti vanhempien ja varakkaiden miesten kanssa.
Ei pitkät, kauniit ja nuoret naiset mitään halutuinta kamaa ole juurikin pariutumismielessä, vaikka ehkä kaukaa ihaillaankin.
 
vierailija
Mielestäni olisi oikeudenmukaista että lyhyet naiset jätettäisiin parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle aivan kuin lyhyetkin miehet. Ainoastaan pitkät ihmiset saisivat lisääntyä keskenään.
Tai oikeammin ikääntyneet naiset.

Tutkimusten perusteella kaiken ikäisiä miehiä viehättää eniten n. 16-22v naiset. Jos pituus tarkoittaa hyviä geenejä ja kyvykkyyttä metsästäjänä, nuoruus tarkoittaa hedelmällisyyttä.
 
vierailija
Ehkä ihaillaan, mutta harvemmin pituutensa vuoksi, vaikka pituus tekeekin ison osan heidän näyttävyydestään.
Ihailu on vielä eri juttu kuin kiinnostuminen/ihastuminen niin paljon, että voisi seurustella.

Pitkissä malleissa ym. on paljon naisia, joilla ei juuri seuraelämää ole ja menevät jopa hautaan saakka sinkkuna.
Ne, jotka pariutuvat, pariutuvat usein itseään huomattavasti vanhempien ja varakkaiden miesten kanssa.
Ei pitkät, kauniit ja nuoret naiset mitään halutuinta kamaa ole juurikin pariutumismielessä, vaikka ehkä kaukaa ihaillaankin.
Noinhan se yleensä menee, markkina-arvot kohtaavat.

Miehen markkina-arvo:
- komeus, pituus, raamikkuus
- raha, status, ammatti, koulutus

Naisen markkina-arvo:
- nuoruus
- kauneus
 

Yhteistyössä