Mies rakastaa mun riipparit !

  • Viestiketjun aloittaja joskus näinkin
  • Ensimmäinen viesti
joskus näinkin
Mies ihan tosisaan sanoi että tykkää paljon enemmän mun rinnoista nykyään kun ne on alkanut roikkua ja on hieman pienentyneet kun lopetin imettäminen.

Ne on siis ihan kunnon riipputissit.


Miten teidän miehet on ollut asiasta mieltä?
 
Riippuu ja ovat pienentyneet valtavasti painonpudotuksen myötä ja imetysten jälkeen. Vielä ovat ihan nätit seistessä :D (maatessa ei niinkään) Mutta juu, viimeksi lauantaina asiasta keskusteltiin ja mies totesi niiden olevan ihanat ja hyvät juuri näinkin :)
 
"vieras"
mä vannon ettei yksikään mies rakasta roikkuvia tissejä tosissaan.. tai voi pitää niistä kyllä, mutta valitsisi ennemmin kiinteät rinnat naiselleen kuin sellaiset jonka alla pysyy penaali...
 
"juu"
[QUOTE="vieras";26217670]mä vannon ettei yksikään mies rakasta roikkuvia tissejä tosissaan.. tai voi pitää niistä kyllä, mutta valitsisi ennemmin kiinteät rinnat naiselleen kuin sellaiset jonka alla pysyy penaali...[/QUOTE]

Meitä on moneksi :) kyllä mä uskon että voi tykätä. Pidän itse rinnoistani nyt enemmän kun ne hieman riippuvat - todellakin vain hieman.
 
"..."
mun mies ei muutenkaan ole aikaisemmin rintojani kommentoinut, niin toivon että ei kommentoi nytkään imetyksen loputtua.. En usko, että se nyt näitä erityisesti rakastaa, mutta rakastaa niitä osana minua :)
 
[QUOTE="vieras";26217670]mä vannon ettei yksikään mies rakasta roikkuvia tissejä tosissaan.. tai voi pitää niistä kyllä, mutta valitsisi ennemmin kiinteät rinnat naiselleen kuin sellaiset jonka alla pysyy penaali...[/QUOTE]

Minä uskon että rakastaa kun ne ovat osa miehen rakastamaa naista. Meillä olisi mahdollista hommata silarit/tehdä ripustus, mutta mies sanoi juuri lauantaina ettei sellaista tarvitse tehdä. Minä voisin mennä jos mies katsoisi tarpeelliseksi, mutta kerta häntä ei riippuminen haittaa, en näe tarpeen mennä isoon operaatioon.

Ja vannon ja vakuutan että jos minun rinnallani seisoisi kiinteärintainen, kaunis pimu, hän valitsisi minut silti :)
 
"vieras"
Fiksu mies kehuu naisensa tissejä/persettä/naamaa/mahaa vaikka olisi miten järkyttävässä kunnossa oikeasti. Se mitä hän todella ajattelee on jotain aivan muuta. Ja kuka pösilö nyt sanoisi puolisolleen että vaihtaisi mieluummin nuorempaan/kauniimpaan/parempikroppaiseen? Todella moni vaihtaisi jos voisi mutta vain hölmö paskantaa omaan pesään ja sanoo tuollaista ääneen.
 
[QUOTE="vieras";26217670]mä vannon ettei yksikään mies rakasta roikkuvia tissejä tosissaan.. tai voi pitää niistä kyllä, mutta valitsisi ennemmin kiinteät rinnat naiselleen kuin sellaiset jonka alla pysyy penaali...[/QUOTE]

Heh, tottakai on noin siinä hypoteettisessa tilanteessa, jos voi valita muuten täsmälleen saman naisen joko riippareilla tai kiinteillä tisseillä. Todellisuudessahan tällaista valintaa ei voi/tarvitse tehdä, joten ne tissit tulevat sen muun paketin kylkiäisenä ja se muu paketti on kuitenkin sen tuhat kertaa merkityksellisempi kuin ne pelkät tissit. :)
 
g-kuppi
Painonnousun, raskauden ja imetyksen myötä minunkin rintani ovat tulleet raskaammiksi ja nännit ovat matalammalla. Eivät ne ole todellakaan pienemmät - päinvastoin - mutta riippuvat alempana. Mies kehuu vieläkin rintojani ihaniksi, kymmenen vuoden jälkeen. Saattaahan tuo olla, että mies on vain hienotunteinen ja hän piti niistä terhakoista parikymppisen rinnoistani enemmän.:D Mutta toisaalta: minustakin mieheni on jotenkin seksikkäämpi nykyään, vaikka ei itsekään ole yhtä soukka poika kuin kymmenen vuotta sitten.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26217727:
Heh, tottakai on noin siinä hypoteettisessa tilanteessa, jos voi valita muuten täsmälleen saman naisen joko riippareilla tai kiinteillä tisseillä. Todellisuudessahan tällaista valintaa ei voi/tarvitse tehdä, joten ne tissit tulevat sen muun paketin kylkiäisenä ja se muu paketti on kuitenkin sen tuhat kertaa merkityksellisempi kuin ne pelkät tissit. :)
noniin, kapteeni Uljas Puolustaja karautti ratsullaan paikalle kalastelemaan irtopisteitä paskapuheilla
 
[QUOTE="vieras";26217780]noniin, kapteeni Uljas Puolustaja karautti ratsullaan paikalle kalastelemaan irtopisteitä paskapuheilla[/QUOTE]

Ööh, pitääkö tämä ymmärtää niin, että olet siis eri mieltä? Ja mitä helevettiä minä teen joillain "irtopisteillä" anonyymilla keskustelupalstalla?
 
[QUOTE="vieras";26217725]Fiksu mies kehuu naisensa tissejä/persettä/naamaa/mahaa vaikka olisi miten järkyttävässä kunnossa oikeasti. Se mitä hän todella ajattelee on jotain aivan muuta. Ja kuka pösilö nyt sanoisi puolisolleen että vaihtaisi mieluummin nuorempaan/kauniimpaan/parempikroppaiseen? Todella moni vaihtaisi jos voisi mutta vain hölmö paskantaa omaan pesään ja sanoo tuollaista ääneen.[/QUOTE]

No jaa, empä tiä onko kovin fiksua valehdella sille puolisolle. Meillä molemmat tietää, ettei kumpikaan oo kedon kaunein kukkanen, mutta se ei vähennä yhtään rakkautta meijän välillä. Ja mua vähän ihmetyttää toi, että oot sitä mieltä, että mies vaihtais naisensa tosta noin vaan lennossa paremman näköseen. Tuskimpa vaan vaihtais. Oma nainen on aina oma nainen.
 
"..."
Anteeksi vaan mutta sanon suoraan että empä usko, varsinkin jos sulla on se kertomasi d-kuppi kyseessä (joita itse inhoat..luin toisen ketjun, Milanna sinun aloittamasi keskustelu sekin)
Uskon että miehesi rakastaa sinua juuri tuollaisena kuin olet, riippuvine tisseinesi kaikkine VAJAVAISUUKSINESI. Mutta riippuvat tissit tuskin on se ihanne ominaisuus jota kukaan mies erikseen kuolaa. Pakkohan niistä on tykätä jos omalla vaimolla on sellaset, mutta aivan varmasti kaikki miehet valitsisivat mieluiten kiinteät rinnat!
 
isot riipparit
en usko et kovinkaan moni mies rakastaa riippareita varsinkin jos nännit osoittaa lattiaan. EN USKO. Mutta kun vaimoa rakastaa niin "sietää" ne riipparitkin. Ei tietenkään kaikki edes siedä. Kun äijät vetää käteen niin varmasti fantasioi pystyistä rinnoista eikä lötköistä riippareista.
 
Hmmmm
Selittäkääs sitten miks esim. ton Rytkäätyksen mies ei kannata korjausleikkaukseen menoa vaikka siihen nainen vois mennä ja pätäkätkin löytyis? Voiko se kuitenkin olla että sitä naistaan rakastaa ja ihailee just semmottina kuin se on?
 
[QUOTE="...";26218094]Anteeksi vaan mutta sanon suoraan että empä usko, varsinkin jos sulla on se kertomasi d-kuppi kyseessä (joita itse inhoat..luin toisen ketjun, Milanna sinun aloittamasi keskustelu sekin)
Uskon että miehesi rakastaa sinua juuri tuollaisena kuin olet, riippuvine tisseinesi kaikkine VAJAVAISUUKSINESI. Mutta riippuvat tissit tuskin on se ihanne ominaisuus jota kukaan mies erikseen kuolaa. Pakkohan niistä on tykätä jos omalla vaimolla on sellaset, mutta aivan varmasti kaikki miehet valitsisivat mieluiten kiinteät rinnat![/QUOTE]

Haluaisin saivarrella. Ainakin teoriassa (käytännöstä en tiedä) on mahdollista, että mies pitää enemmän imetyksen jälkeisistä rinnoista, vaikka ne riippuisivat enemmän, jos esim. nännit on muuttuneet herkemmiksi tai muuten jotenkin kivemmiksi. Näin naispuoleisena teoreetikkona asiaa tarkastellen.
 
Selittäkääs sitten miks esim. ton Rytkäätyksen mies ei kannata korjausleikkaukseen menoa vaikka siihen nainen vois mennä ja pätäkätkin löytyis? Voiko se kuitenkin olla että sitä naistaan rakastaa ja ihailee just semmottina kuin se on?
Jep, tästä oli lauantaina puhetta miehen kanssa. Kun minä olen sitä harkinnut. Vielä puoli vuotta sitten olin varma että menisin korjausleikkaukseen. Nyt kuitenkin huomaan että rinnat ovat kuin ovatkin palautuneet siitä missä kuosissa ne "pahimmillaan" olivat ja kuten sanottu, ne ovat somat seistessä, makuulla sitten roikkuu/häviää. Mutta tykkään niistä nyt enemmän kuin heti imetysten jälkeen.

Mies sanoi aiemmin että hänen puolestaan voin mennä leikkaukseen. Nyt sitten lauantaina taas arvoin asiaa ja kysyin mieheltä että pitäiskö se perhana ruveta aikaa varaamaan (hinnat olen jo kysellyt), niin mies vastasi että "Mitä suotta, hyvä on noinkin" jne.

Eli mun miehellä olis mahdollisuus muuttaa minua kiinteärintaiseksi silikoni/ripustus-rintaiseksi naiseksi, mutta valitsee minut sitten kuitenkin tällaisena. :) Tällä hetkellä uskon etten korjausleikkaukseen lähde. Ainakaan vielä.
 
OT
Täysin asian vierestä, mutta onko Suomessa jokin murrealue, jossa objektia ei laiteta partitiiviin rakastaa-verbin kanssa?

Tästä ketjusta:
"rakastaa mun riipparit"
ja "ihailen kunnon riipparit"
Kaksi eri kirjoittajaa (köh).
.
Tietääkö joku?
 
Haluaisin saivarrella. Ainakin teoriassa (käytännöstä en tiedä) on mahdollista, että mies pitää enemmän imetyksen jälkeisistä rinnoista, vaikka ne riippuisivat enemmän, jos esim. nännit on muuttuneet herkemmiksi tai muuten jotenkin kivemmiksi. Näin naispuoleisena teoreetikkona asiaa tarkastellen.
Aikamoista teoriaa tuo todella onkin. Käytännössä kaikki (ja kun kirjoitan "kaikki", tarkoitan niin suurta enemmistöä, että sillä vähemmistöllä ei ole käytännön merkitystä) miehet kuitenkin valitsisivat mieluummin ne kiinteät, jos ne siis olisivat ilman mitään kirurgisia tms. toimenpiteitä siirrettävissä sen naisen kroppaan, jota sattuu aivan muista syistä rakastamaan. MOT.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26225571:
Aikamoista teoriaa tuo todella onkin. Käytännössä kaikki (ja kun kirjoitan "kaikki", tarkoitan niin suurta enemmistöä, että sillä vähemmistöllä ei ole käytännön merkitystä) miehet kuitenkin valitsisivat mieluummin ne kiinteät, jos ne siis olisivat ilman mitään kirurgisia tms. toimenpiteitä siirrettävissä sen naisen kroppaan, jota sattuu aivan muista syistä rakastamaan. MOT.
No tuota en sinänsä epäile, pointtasin vaan mahdollista tuntoherkkyyttä, mutta miehillehän sillä tuskin on väliä.
 

Yhteistyössä