Mies synnytti viime yönä

Mies kertoi aamulla että oli nähnyt synnytysunia. Peräaukostaan oli vauvaa puskenut ja oli kuulemma sattunut ihan älyttömästi. Herätessään oli pelännyt ettei vaan olis paskonut sänkyyn kun niin paljon pusersi ja punnersi :D .

Mistäköhän tuollainenkin uni saa alkunsa?? Mies kertoi että älyttömän todellinen uni oli ollut ja tosissaan sattunutkin niin p******sti :D .
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Joo kyllä mua kanssa nauratti. Kysyinkin heti että sattuiko edes ja mies kertoi että niin pirusti :D . Mut ei olis naurattanut jos sängystä oikeesti olis löytynyt tuotoksia :LOL: .
Haiseva herätys olisi ollut aika naseva :D! Mielessäni täällä kuvittelen tilannetta...
 
Minä näin kans toissayönä unta, että mulla oli maha kauheen iso, tuumin, että ompas tullu jolunaikaan syötyä.
Siiten synty tyttövauva, ja nimeksi tuli Annami.
Siellä se sitten pötkötti pipo päässä nuoremman pojan sängyssä, ja sanoin unessa miehelle, että pitäsköhän meän lähtä ostaan vauvalle tarvikkeita, kun sillä ei ole mitään, niin mies tuumasi, että elähän hätäile, kyllä me sinne ikeaan sitten joskus mennään.
Eikä välittäny vauvasta yhtään.

Viimeyönä taas mentiin miehen kanssa uudestaan naimisiin
 
nyt on pakko kertoo niin hauska juttu!Joskus hurjina sinkkuvuosinani olin yksissä melko isoissa pileissä(yli 50 henkee) ja sinne osa jäi yökskin.Aamulla sit yks jätkä tuli tupakalle ja kerto siin et kauhee haju tuolla huoneessa missä hän nukku, hipsittiin sinne sitte kattomaan, niin siellähän eräs mies henkilö istu tuolin reunalla ja kakkas lattialle!kun hirnahdin nauruun, niin mies havahtu ja mutisi "mää luulin et tää oli vessa"...mut ei onneks sänkyyn kakannu :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
:LOL: :LOL: Kyllä mulla kanssa kerran eräs "yövieras" kusaisi mun olohuoneen nurkkaan :LOL: . Oli maistissa ja unissaan luuli myös menneensä vessaan.

Mutta olis kyllä oikeesti tosi noloa herätä aamulla ja huomata että pikku kakkavahinko käynyt. Ja vielä selvinpäin :LOL: .
Mies kertonu joskus että armeijassa ollessaan tupakaveri lorotti unissaan toisen tupakaverin saappaaseen

:whistle:
 
voin tässä nyt kertoo että mun tosi hyvälle ystävälle kävi kerran kännipäitees niin että kakkas parvekkeelle.Aamulla vähän sitä kasaa ihmeteltiin ku mentiin tupakalle mutta toisaalta oli onni matkassa ettei mun päälle kakannu (nukuin lattialla...) sit vasta oliski ollu mukava herätys :D
ja kun vielä olin eksän kans nii kännipäitees luulin et vessa on varattu (ei kyllä ollu) ja pissasin eksän keittiön roskikseen...eksä oli tyytyväinen ku heräs siihen et muija kusee roskikseen :headwall:
Voin kertoo et aamulla nolotti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
:LOL: :LOL: Kyllä mulla kanssa kerran eräs "yövieras" kusaisi mun olohuoneen nurkkaan :LOL: . Oli maistissa ja unissaan luuli myös menneensä vessaan.

Mutta olis kyllä oikeesti tosi noloa herätä aamulla ja huomata että pikku kakkavahinko käynyt. Ja vielä selvinpäin :LOL: .
Mies kertonu joskus että armeijassa ollessaan tupakaveri lorotti unissaan toisen tupakaverin saappaaseen

:whistle:
Ai kauheeta :LOL: :LOL: . Aloin vaan miettimään miten hirveetä olis olla autuaan tietämätön asiasta ja laittaa jalkansa saappaaseen.... :LOL: .

meiän poika pienenä oli pihalla sortseissa ja kumisaappaissa (ikää reilu vuos).
siinä leikin tiimellyksessä tuli kakki, joka kätevästi valahti sortsin puntista saappaaseen, eikä haitannu siä yhtään menoa.
Minä huomasin asian vasta, kun poika tuli sisälle, ja aloin eteisessä ihmettelemään, kun käytävän mattoon oli ilmestynyt ruskeita jalan kuvia...!!!
:x
 
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Alkuperäinen kirjoittaja marinaeukko:
Olisit nyt onnitellut, jos rakastat miestäs!
Niin niin mutta kun sitä tuotosta ei syntynyt. Kovan puskemisen ja punnertamisen tuloksena oli korkeintaan pieru...ja en mä siitä sentään onnitella jaksa :D .
*repeilee*
:LOL: :LOL: :LOL:
Juuh...punnertaa ja tulee vaan sellanen "pfiuuuh" niin ei suakaan sellasesta onniteltas...

Mua ehkä hiukan jo saattaa mahdollisesti väsyttää :whistle: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
:LOL: :LOL: Kyllä mulla kanssa kerran eräs "yövieras" kusaisi mun olohuoneen nurkkaan :LOL: . Oli maistissa ja unissaan luuli myös menneensä vessaan.

Mutta olis kyllä oikeesti tosi noloa herätä aamulla ja huomata että pikku kakkavahinko käynyt. Ja vielä selvinpäin :LOL: .
Mies kertonu joskus että armeijassa ollessaan tupakaveri lorotti unissaan toisen tupakaverin saappaaseen

:whistle:
Ai kauheeta :LOL: :LOL: . Aloin vaan miettimään miten hirveetä olis olla autuaan tietämätön asiasta ja laittaa jalkansa saappaaseen.... :LOL: .

meiän poika pienenä oli pihalla sortseissa ja kumisaappaissa (ikää reilu vuos).
siinä leikin tiimellyksessä tuli kakki, joka kätevästi valahti sortsin puntista saappaaseen, eikä haitannu siä yhtään menoa.
Minä huomasin asian vasta, kun poika tuli sisälle, ja aloin eteisessä ihmettelemään, kun käytävän mattoon oli ilmestynyt ruskeita jalan kuvia...!!!
:x
Voi apua :LOL: . Kiva kakkasäilö pojalla ollut :D . Mutta ei varmaan kyllä naurattanut pestä noita jalankuvia. Niin söpöjä kuin ne varmaan olikin ;) .
Kyllähän ne jalankuvat viä siivottua sai, mutta se liiskaantunut loppu-kakki olikin kiva rapsuttaa pois sieltä saappaan pohjasta...!
 
Minun mies ei ole synnyttänyt mutta salmiakkikossut hän on yrjönyt minun päälleni(heräsin aamulla ja ihmettelin märkää ja tahmaista oloani) ja kerran hän on pissinnut jätesäkkiin jossa oli puhtaat matot :headwall: :headwall: :headwall: Mutta nämä jutut on tapahtuneet joskus vuonna miekka ja kirves ;)
 

Yhteistyössä