Mies vain viikonloput kotona

Mua on alkanut ärsyttää mies, kun tulee viikonlopuksi kotiin, niin sitten se ei jaksa tehdä mitään meen kanssa, 3lasta,2koiraa ja minä. Silloin kun aloimme tapailee mulla oli 2lasta ja muistan kun rannoilla käytiin ja puistoissa. Nykyään sitä ei tunnu saavan mihinkään. Ei jaksa seistä jossain puistossa tai ranalla katsomassa omaa tytärtä leikimässä. Kotona jaksaa sitten sisällä olla tytön kanssa. Ottaa nyt vaan niin päähän tää touhu. Miksi miehet antaa itsestään ihan erillaisen kuvan kun ne on sinkkuja. Sitten kun suhde vakiintuu niin sitten muutuu mieskin. Aina kysyin että lähdetkö mukaan. Ehkä pitää sanoa seuraavaksi että mä lähen lasten kanssa puistoon, enkä kysy sitä lainkaan mukaan tai kun meen sisarten luo,isukin luo niin en pyydä mukaan laisinkaan. Mahtasko mieli muuttua. ollaan aina visusti oltu kotona lasten kanssa viikonloput kun isi/isipuoli on kotona,,ehkä pitäisi lopettaa se ja mennä lasten kanssa joka paikkaa jos ilmat sallii. Sen lapsuus on ollut kyllä hieno ja sen vanhemat on sen kanssa käynyt joka paikassa. Onko kaikki rekkamiehet noin laiskoja vai onko vain mun mies :(
 
No rekkamies löytyy täältäkin, mutta niin kyllä virtaakin touhuta perheen kanssa... Saako mies nukuttua tarpeeksi? Mietin siis että oisko todellakin vain väsynyt. Mä en kyllä moista jaksais katsella vaan lähtisin vain keskenään lapsien kera ja antaisin miehen homehtua kotona. Illalla voisin sitten lähteä itse tuulettumaan jos mies kerran hommat hoitaa kotikentällä hyvin :D
 
Lila
Ymmärrän kyllä miestäsi, hänellä on raskas, kuluttava työ. Olen huomannut, että rekkamiesten työ on raskasta autossa istumista melkein vuorokausi ympäriinsä, kun tulee kotiin viikonlopulla, haluaa vain levätä.
 
miuku
olisitko sinä virkeä ja reipas,jos 5pv viikossa,olisit töissä tien päällä? ja nukut tiensivussa rekan hytissä? minustakin kuullostaa lähinnä siltä että mies on vain väsynyt.
oma mieheni ei ole kyllä rekkamies,mutta tekee muuten raskasta työtä. viikolla ei juurikaan jaksa töiden jälkeen mitään,ihan vaan siksi koska on väsynyt.
 
Olin mukana 5päivää ja voi sanoa että aika laiskaa hommaa oli. Välillä sai odottaa monta tuntia että sai kuorman kyytiin tai satamasta kontin tai kun anettiin ohjeita mitäs sitten ja mihin sitten. Nukkuu sai hyvin yöt ja syödä sai kun halus. Niin oon nyt sitten tehnyt että lasten kanssa oon vaan mennyt johonkin jos sitä ei ol huvittanut tulla mukaan. Mihin tää suhde sitten menee jos viikonlopusin kuljetaan lasten kanssa ja se jää kotiin?? Sitten se on suunitellut harastaa jokisrallia. Ja mä käyn viikonloppusin salilla jos kerkeen :)
 
..
sama homma täällä... ei se mua haittaa vaikka ei mentäis minnekkään tai tehtäis mitään oltais vaan kotona... mutta on se ikävää kun toinen ei "jaksa" edes pitää kainalossa tms....
 

Yhteistyössä