Miestä ei taida kovasti kiinnostaa?

  • Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
Tavattiin kuukausi sitten, sen jälkeen tavattu toisen kerran kaksi viikkoa sitten. Kolmas tapaaminen on sovittu. Välissä ollaan lähetelty joitain tekstiviestejä. Viestittely noudattaa aina samaa kaavaa eli minä aloitan ja mies vastaa. Viestejä lähetetään ehkä noin 4 niin, että minä lähetän aina viimeisen. Aikaa kuluu noin 3 päivää ja sitten minä taas aloitan yhteydenpidon. Nyt ajattelin, että on miehen vuoro aloittaa mutta aikaa on nyt mennyt jo 6 päivää eikä mitään ole kuulunut. Mikä siinä on, että ei voi suoraan sanoa jos ei kiinnosta? Täytyy pitää varalla? En minä itsekään mitään kovin vakavaa suhdetta ole hakemassa mutta tällainen roikottaminen ärsyttää. Vai olenko liian takertuva ja tällainen on ihan normaalia?
 
"vieras"
Ettekö soittele ollenkaan? Viestejä on vähän tylsä naputella, itse mieluummin puhun jos on asiaa. Mutta joo, ei vaikuta kiinnostuneelta mieheltä tuon perusteella.
 
okispgte
No jos ette vakavaa suhdetta ole kehittelemässä niin ei 6 päivän hiljaisuus vielä tarkoita etteikö kiinnostaisi. Mutta jos ei ikinä itse ota kontaktia niin kyllähän se taitaa olla niin ettei sitä kiinnosta. Tai sitten on omituisen passiivinen friikki.
 
"..."
Miten niin pitää "varalla"? Itsehän sä itseäsi siellä pidät. Lopeta se. Miestä ei kiinnosta. Eikä sitä varsinkaan kiinnosta sun skitsoilusi aiheesta, jos hän sattuu soittamaan.
 
"..."
Ja huom. Se että sä. Elämäsi pyörii tän teeman ympärillä ja lasket päiviä ja aloitusvuoroja...mies elelee ihan tyytyväisenä elämäänsä. Tee säkin niin. Se muistaa sut korkeintaan silloin, kun puhelin piippaa ja on viestistä sen tyylistä riippuen joko ok tai vittuuntunut. Mutta sä et missään nimessä ole kiinnostuslistassa kovin korkealla. Tiedät sen itsekin.
 
njah
No ei taida kovasti kiinnostaa. Mutta ehkä hän mielessään ikään kuin pitää sua mahdollisena, eli ei ole vielä tuominnut mahdottomaksikaan. Seurailee miten käyttäydyt ja millainen ihminen olet.

Tolla tekstiviestipommituksella et kyllä mitään kovin edullista kuvaa anna...
 
"aapee"
Tavattiin netin kautta ja tuli vaan mieleen että voisiko mies olla varattu kaiken muun lisäksi? Ei minun elämä ole pyörinyt tuon miehen ympärillä vaan tässä samalla olen tapaillut kahta muutakin miestä. Tuo vaan jostain syystä on vaikuttanut kaikista kiinnostavimmalta. Ehkä myös se että minun on pitänyt olla aktiivisempi osapuoli on ollut mukavaa vaihtelua ja tehnyt miestä sen vuoksi mielenkiintoisemman. Yleensä kun tilanne on toisinpäin. Taidan kuitenkin antaa miehen olla ja keskityn noihin muihin. Tämä alkaa olla jo aika rasittavaa.
 
"vieras"
Miksi vain tekstailua? Ettekö pidä yhteyttä esim. facessa? Tapasin kans miehen jokunen viikko sit, ja me kirjoitellaan kyllä päivittäin facessa, ja mies haluaisi soitellakin enemmän, mut en itse jaksa roikkua luurissa kovin usein. Pari kertaa ehditty näkemään...
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";28607213]Miksi vain tekstailua? Ettekö pidä yhteyttä esim. facessa? Tapasin kans miehen jokunen viikko sit, ja me kirjoitellaan kyllä päivittäin facessa, ja mies haluaisi soitellakin enemmän, mut en itse jaksa roikkua luurissa kovin usein. Pari kertaa ehditty näkemään...[/QUOTE]

Koska minä en halua tätä miestä miksikään kaveriksi. Sellaista vakipanosuhdetta tässä etsin ja hän olisi ollut tällä hetkellä tarjolla olevista vaihtoehdoista parhaimman näköinen. Mielelläni olisi testannut miten nuo hommat hoituu mutta mahdollisuutta siihen ei ole ollut. Enkä minä jaksa tällaista vaivaa nähdä asian eteen joten kun mies ei tähän mennessä ole ollut aktiivinen niin saa jäädä.
 
"aapee"
[QUOTE="Vieras";28607266]Tiesikö se mies, että sä haet vakipanoa? Jos hän luulee, että haluat kunnon suhteen, joka johtaa papin aameneen?[/QUOTE]

Ei taida tietää ja myöhäistä se enää tässä on kertoa. Mies ei selvästikään ole ollut kiinnostunut niin en enää ala viestiä laittamaan että kiinnostaisiko pillu. Se vasta epätoivoista olisi.
 
"Vieras"
[QUOTE="aapee";28607297]Ei taida tietää ja myöhäistä se enää tässä on kertoa. Mies ei selvästikään ole ollut kiinnostunut niin en enää ala viestiä laittamaan että kiinnostaisiko pillu. Se vasta epätoivoista olisi.[/QUOTE]

Eli toisin sanoen: sä et ole tehnyt selväksi, mitä haet, joten syytä itseäsi. Minusta tuo on aika ilkeää, että miehen pitää ihastua suhun mielellään ihan kunnolla, vaikka sulle kyse on vaan vakipanosta. Ilmeisesti vaihdat sitten parempaan kun/jos sellainen tulee näköpiiriin. Kivaa, sulle, ja sehän on tietty pääasia.
 

Yhteistyössä