Mietityttää...

  • Viestiketjun aloittaja greyone
  • Ensimmäinen viesti
greyone
Nyt on pakko avautua asiasta jossain, kun sen verran "arkaluontoisesta" asiasta kyse että eipä ole juuri ystävillekkään viitsinyt avautua... Mutta lyhykäisesti, jokunen aika takaperin mieheni kanssa baari-illan päätteekksi päädyttiin jatkoille ystäväpariskuntamme luokse ja tapahtuipa vielä niin että päädyttiin sitten kaikki neljä samaan sänkyynkin vielä, eikä tosiaan nukkumaan... Vastaavaa on tapahtunut sittemmin joitain kertoja uudelleen (siis saman pariskunnan kanssa). Oman mieheni kanssa olemme asian kanssa aivan sujut ja puhuneet, mutta kuitenkin alkanut kalvaa mielessä että olisikohan tuo parempi jättää unholaan kaikki... voiko tuosta kuitenkin pidemmän päälle tulla enemmän harmia kun huvia. Omasta miehestäni tiedän ja uskon kun hän sanoo rakastavansa minua ja itsekin rakastan vain häntä.
 
hjaa
Mun mielestäni kaikki, mikä alkaa kaivaa mielessä, on sellaista, mistä pitää puhua uudelleen. Eli siis jos sä mietit asiaa kuitenkin, niin ethän sä silloin ole täysin sujut sen asian kanssa?
Mieti mikä sua siinä haittaa tai mietityttää erityisesti ja ota asia esiin.
Tolla rintamalla ei koskaan pidä tehdä sellaista, mitä ei halua tai mitä ei koe hyväksi itselleen, puolisolleen tai parisuhteelle.
 
greyone
Mun mielestäni kaikki, mikä alkaa kaivaa mielessä, on sellaista, mistä pitää puhua uudelleen. Eli siis jos sä mietit asiaa kuitenkin, niin ethän sä silloin ole täysin sujut sen asian kanssa?
Mieti mikä sua siinä haittaa tai mietityttää erityisesti ja ota asia esiin.
Tolla rintamalla ei koskaan pidä tehdä sellaista, mitä ei halua tai mitä ei koe hyväksi itselleen, puolisolleen tai parisuhteelle.

Niin, no en näe asiaa uhkana parisuhteelleni tai sille että homma riistäytyisi käsistä minulta tai mieheltäni... tälle toiselle pariskunnallekkin olemme toki reilusti sanoneet pelisäännöt ja rajat missä mennään, mutta viimeisimmän kerran jäljiltä jäi ehkä pienoinen karvas maku suuhun miehen puheiden perusteella ja sen jälkeisistä "salaisista" viesteistä minulle (jotka tosin eivät ole salaisuudeksi jäänyt mieheltäni).
 
"Lila"
Ensinnäkin ihastumisia voi aina tapahtua ja siinähän sitä sitten ollaan..
Mutta noin yleensä, eihän noi jutut koskaan pääty hyvin. Jossain vaiheessa aina tapahtuu jotain ikävää, ja parisuhde on saanut aika pahan särön.
 
vissi ero
Voi se olla hyväksi jos se toimii parisuhteessa, siis panitteko te omienne kanssa vai vieraita tai sekä että, jos oman puolison kanssa niin eihän siinä ole mitään erikoista mutta jos sen ystävä pariskunnan puolisoa ja samassa sängyssä niin sitten se on ainakin hämmentävää.
 
greyone
Voi se olla hyväksi jos se toimii parisuhteessa, siis panitteko te omienne kanssa vai vieraita tai sekä että, jos oman puolison kanssa niin eihän siinä ole mitään erikoista mutta jos sen ystävä pariskunnan puolisoa ja samassa sängyssä niin sitten se on ainakin hämmentävää.
kyllä siinä kaikki kaikkia hoiteli (paitsi miehet toisiaan)... mutta siis yleinen mielipide näyttää olevan vahvasti se että pidemmän päälle homma ei kannata (ainakaan ko. pariskunnan kanssa. koska tosiaan minulle ja miehelleni kaikki on ollut silkkaa hauskan pitoa sovituilla säännöillä) joten täytyy tosiaan harkita vakavasti että jutellaan hieman lisää mieheni kanssa ennen kuin on liian myöhäistä!
 

Yhteistyössä