Miettimisen jälkeen kerron teille miksi olen kotona ennen muuta perhettä.

Status
Viestiketju on suljettu.
DakotanEmo
Oli todella väärin, että miehesi hakkasi sinua! Ala kipittää sinne lekuriin tarkistukseen jos millään vaan viitsit/jaksat sillä jos vastaisuudessa tapahtuu vastaavaa ja päätätte erota niin siitä on vain hyötyä sinulle.. En kyllä ehdota sinua jäämäänkään suhteeseen.
Provo, mulle on muodostunut sinusta ikävä kuva kaikkia juttuja lukiessa. Näen sieluni silmin kuinka vaikeaksi olet miehesi elämän tehnyt kaiken maailman vaatimuksilla, nalkuttamisella jne. Vaikka hän vain rakasti sinua. Se taisi olla hänen ainoa erheensä. Näistä kirjoituksista paistaa niin selvästi läpi se kuinka olet käyttänyt ja käytät hyväksesi miehesi hyväntahtoisuutta ja rakkautta sinua kohtaan. Nyt on pakko sanoa, että tavallaan ymmärrän miestäsi kun hänellä yhtä äkkiä napsahti, hän oli kurkkuaan myöten täynnä. Mutta olisi hän voinut toimia toisinkin. Lyöminen on edelleen väärin.
Mutta provo, mene itseesi, kerrankin. Heitä mäkeen tuo ylijumala asenne ja ajattele läheisiäsi. Ja mene sinne lääkäriin, just in case.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:
sitä mäkin mietin.. mitä sä haet tällä alotuksella jos sulla ei sit kumminkaan haittaa tai ole hätää??
Pitääkö jokaisella aloituksella hakea jotain? Eikö voi vaan kertoa, mitä on tapahtunut?
Koko ketju on niin ihmeellinen, ensin itkee että on hakattu ja verta tulee... sit ku kehottaa lääkäriin tai harkitsemaan suhteen jatkoa, vaikuttaa siltä että mitään ei olsi edes tapahtunut. ei kukaan voi olla tollanen miehen pahoinpitelyn jälkeen!!
 
Tuossa eräässä ketjussa Provo mietit:"Olen mennyt kaksi kertaa naimisiin
ja kummallakaan kertaa en ole rakkaudesta avioitunut, pelkkä vihkiminenkin on ollut vain muodollisuus, vaikka toiset oli ihan kirkkohäät.

Molemmissa tapauksissa olen mennyt naimisiin lähinnä siksi, että se on ollut siinä tilanteessa järkevää ja mies on sitä halunnut.

Voisikohan tämän elämän aloittaa alusta vielä kerran??? Ottaa uusinnan tai jotain???"


Ehkäpä tosiaan voisit aloittaa alusta. Vaikkapa ensin käymällä lääkärissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:
sitä mäkin mietin.. mitä sä haet tällä alotuksella jos sulla ei sit kumminkaan haittaa tai ole hätää??
Pitääkö jokaisella aloituksella hakea jotain? Eikö voi vaan kertoa, mitä on tapahtunut?
Koko ketju on niin ihmeellinen, ensin itkee että on hakattu ja verta tulee... sit ku kehottaa lääkäriin tai harkitsemaan suhteen jatkoa, vaikuttaa siltä että mitään ei olsi edes tapahtunut. ei kukaan voi olla tollanen miehen pahoinpitelyn jälkeen!!
Millainen mínun pitäisi olla?? En osaa alkaa lähtemään paikkaan jota ei ole olemassa tms. En ole itkenyt enää, tein sen aikaisemmin jo.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:
Koko ketju on niin ihmeellinen, ensin itkee että on hakattu ja verta tulee... sit ku kehottaa lääkäriin tai harkitsemaan suhteen jatkoa, vaikuttaa siltä että mitään ei olsi edes tapahtunut. ei kukaan voi olla tollanen miehen pahoinpitelyn jälkeen!!
Eikö? Oletko aivan varma? Tunnen useammankin, joka on. Olisin saattanut olla itsekin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:
Koko ketju on niin ihmeellinen, ensin itkee että on hakattu ja verta tulee... sit ku kehottaa lääkäriin tai harkitsemaan suhteen jatkoa, vaikuttaa siltä että mitään ei olsi edes tapahtunut. ei kukaan voi olla tollanen miehen pahoinpitelyn jälkeen!!
Elämä on ihmeellinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:
Koko ketju on niin ihmeellinen, ensin itkee että on hakattu ja verta tulee... sit ku kehottaa lääkäriin tai harkitsemaan suhteen jatkoa, vaikuttaa siltä että mitään ei olsi edes tapahtunut. ei kukaan voi olla tollanen miehen pahoinpitelyn jälkeen!!
Millainen sita sitten pitaisi olla?


 
Mä en vaan pysty uskomaan, että ihminen, joka olis tollatavalla hakattu, ei muka yhtään pelkäis seuraavaa kertaa, tai lastensa puolesta. En vaan usko!
Ja oikeesti, niskaiskulla niitä ihmisiä saa yhdellä lyönnillä hengilta!
Ihan sairasta.
Mutta ihan on tietty jokaisen oma valinta mitä tekee, valitettavasti lapset ei saa valita :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:
Koko ketju on niin ihmeellinen, ensin itkee että on hakattu ja verta tulee... sit ku kehottaa lääkäriin tai harkitsemaan suhteen jatkoa, vaikuttaa siltä että mitään ei olsi edes tapahtunut. ei kukaan voi olla tollanen miehen pahoinpitelyn jälkeen!!
Eikö? Oletko aivan varma? Tunnen useammankin, joka on. Olisin saattanut olla itsekin.

[/quote

Olen varma!! Ja mä tunnen useamman, joka ei, itseni lukuunottaen!
 
Minä vaan
Mä oikeastaan ymmärrän sua ettet halua lähteä. Mä elän samanlaisessa suhteessa, olen elänyt kohta 20 vuotta ja loppua ei näy. Tai siis ei mua vielä ole lyöty, mutta uhattu aika h.elvetin monta kertaa. Mä aina uhoan lähteväni, mutta en mä mihinkään lähde. En mä rakasta ettei sekään mua tässä pidä. Mua pitelee pelko, miten pärjään lasten kans taloudellisesti ja laiskuus kaikkeen paperisotaan ja asioiden alusta aloittamiseen. Ainut mitä mä toivon, on että mä kuolisin niin olis helpointa. Mun ei tarvis tehdä mitään eikä tarvis menettää kasvoja koko suvun edessä. Koska meillä se olis häpeä kun sairaan puolison hylkäisin.
Eli voi tätä elämää näinkin näemmä elää, pjaskaahan tämä on, mutta kun ei ole tietoa paremmastakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
Oli todella väärin, että miehesi hakkasi sinua! Ala kipittää sinne lekuriin tarkistukseen jos millään vaan viitsit/jaksat sillä jos vastaisuudessa tapahtuu vastaavaa ja päätätte erota niin siitä on vain hyötyä sinulle.. En kyllä ehdota sinua jäämäänkään suhteeseen.
Provo, mulle on muodostunut sinusta ikävä kuva kaikkia juttuja lukiessa. Näen sieluni silmin kuinka vaikeaksi olet miehesi elämän tehnyt kaiken maailman vaatimuksilla, nalkuttamisella jne. Vaikka hän vain rakasti sinua. Se taisi olla hänen ainoa erheensä. Näistä kirjoituksista paistaa niin selvästi läpi se kuinka olet käyttänyt ja käytät hyväksesi miehesi hyväntahtoisuutta ja rakkautta sinua kohtaan. Nyt on pakko sanoa, että tavallaan ymmärrän miestäsi kun hänellä yhtä äkkiä napsahti, hän oli kurkkuaan myöten täynnä. Mutta olisi hän voinut toimia toisinkin. Lyöminen on edelleen väärin.
Mutta provo, mene itseesi, kerrankin. Heitä mäkeen tuo ylijumala asenne ja ajattele läheisiäsi. Ja mene sinne lääkäriin, just in case.
Noin mun isakin sanoi mun veljelle ja mulle, kun veli hakkasi mut. Etta ma olin tosi hankala ihminen ja han ymmartaa kuinka mun veljella vaan napsahti. Hae siina sitten apua, juu.

Sanoi se tosin kanssa, etta lyominen on vaarin. Vaikka loi itse aitiani. :|
 
DakotanEmo
Alkuperäinen kirjoittaja Tättärä:
Mä en vaan pysty uskomaan, että ihminen, joka olis tollatavalla hakattu, ei muka yhtään pelkäis seuraavaa kertaa, tai lastensa puolesta. En vaan usko!
Ja oikeesti, niskaiskulla niitä ihmisiä saa yhdellä lyönnillä hengilta!
Ihan sairasta.
Mutta ihan on tietty jokaisen oma valinta mitä tekee, valitettavasti lapset ei saa valita :(
Mä taas uskon, että provo on ihan tosissaan tuossa mitä sanoo.. Ettei mies tekisi toiste.. Mä luulen, että provo on ollut vaan niin veemäinen puolisoo miehensä kustannuksella jo kenties useita vuosia. Mies on kiltti kuin mikä, mutta nyt repesi... Siis kaikkihan on mahdollista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:
Koko ketju on niin ihmeellinen, ensin itkee että on hakattu ja verta tulee... sit ku kehottaa lääkäriin tai harkitsemaan suhteen jatkoa, vaikuttaa siltä että mitään ei olsi edes tapahtunut. ei kukaan voi olla tollanen miehen pahoinpitelyn jälkeen!!
Eikö? Oletko aivan varma? Tunnen useammankin, joka on. Olisin saattanut olla itsekin.
Muistatko Keittis, kun ennen mökille lähtöä vähän viisastelin asialla?? Kannattaisikohan minun perustaa puhelinlinja ja alkaa ennustajaksi?? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:
Koko ketju on niin ihmeellinen, ensin itkee että on hakattu ja verta tulee... sit ku kehottaa lääkäriin tai harkitsemaan suhteen jatkoa, vaikuttaa siltä että mitään ei olsi edes tapahtunut. ei kukaan voi olla tollanen miehen pahoinpitelyn jälkeen!!
Millainen sita sitten pitaisi olla?

Aijaa.. jos sun mies hakkais sut tolleen, mitä tekisit? kirjottaisitko tollasta tapahtuneesta ja miehestä?

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:
Olen varma!! Ja mä tunnen useamman, joka ei, itseni lukuunottaen!
No, valitettavasti sä erehdyt väittäessäsi, ettei kukaan voi olla sellainen. Koska sellaisia ihan oikeasti on ja varsin paljonkin kaiken lisäksi. Mä en aikoinaan olisi takuulla kehdannut mennä lääkäriin, niin nöyryyttävältä koko episodi tuntui, ellen olisi ollut asiakaspalvelussa ja tiennyt, etten sen näköisenä voi seuraavaan viikkoon mennä töihin. Joten saikkulappu oli pakko käydä hakemassa. Sen sijaan suhteenkyllä pistin poikki, mutta pelkäsin enemmän itseäni kuin sitä miestä.

 
DakotanEmo
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
Oli todella väärin, että miehesi hakkasi sinua! Ala kipittää sinne lekuriin tarkistukseen jos millään vaan viitsit/jaksat sillä jos vastaisuudessa tapahtuu vastaavaa ja päätätte erota niin siitä on vain hyötyä sinulle.. En kyllä ehdota sinua jäämäänkään suhteeseen.
Provo, mulle on muodostunut sinusta ikävä kuva kaikkia juttuja lukiessa. Näen sieluni silmin kuinka vaikeaksi olet miehesi elämän tehnyt kaiken maailman vaatimuksilla, nalkuttamisella jne. Vaikka hän vain rakasti sinua. Se taisi olla hänen ainoa erheensä. Näistä kirjoituksista paistaa niin selvästi läpi se kuinka olet käyttänyt ja käytät hyväksesi miehesi hyväntahtoisuutta ja rakkautta sinua kohtaan. Nyt on pakko sanoa, että tavallaan ymmärrän miestäsi kun hänellä yhtä äkkiä napsahti, hän oli kurkkuaan myöten täynnä. Mutta olisi hän voinut toimia toisinkin. Lyöminen on edelleen väärin.
Mutta provo, mene itseesi, kerrankin. Heitä mäkeen tuo ylijumala asenne ja ajattele läheisiäsi. Ja mene sinne lääkäriin, just in case.
Noin mun isakin sanoi mun veljelle ja mulle, kun veli hakkasi mut. Etta ma olin tosi hankala ihminen ja han ymmartaa kuinka mun veljella vaan napsahti. Hae siina sitten apua, juu.
Nii ja sittenkun lukee näitä vastauksia mitä täällä on niin provohan jo itsekkin kertoo saman asian.
 
Mi gorda bella
Mä en jaksa käsittää että joku ei halua erota ihan vaan sen takia ettei halua olla yh. Vaikka suhteessa olis väkivaltaa ja rakkaus ois hävinny jo aikoja sitten. En ylipäätään ymmärrä sitä että eletään suhteessa ihmisen kanssa jota ei rakasta eikä kunnioita tai että mennään naimisiin "järkisyistä." Mutta ei kai sitä aina tartte kaikkee ymmärtää.
Ap:lle sen verran että mene lääkäriin, muuta mä en osaa sanoo. Enkä kyllä jaksa olla kauheen myötätuntonenkaan koko ketjun luettuani.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Mä oikeastaan ymmärrän sua ettet halua lähteä. Mä elän samanlaisessa suhteessa, olen elänyt kohta 20 vuotta ja loppua ei näy. Tai siis ei mua vielä ole lyöty, mutta uhattu aika h.elvetin monta kertaa. Mä aina uhoan lähteväni, mutta en mä mihinkään lähde. En mä rakasta ettei sekään mua tässä pidä. Mua pitelee pelko, miten pärjään lasten kans taloudellisesti ja laiskuus kaikkeen paperisotaan ja asioiden alusta aloittamiseen. Ainut mitä mä toivon, on että mä kuolisin niin olis helpointa. Mun ei tarvis tehdä mitään eikä tarvis menettää kasvoja koko suvun edessä. Koska meillä se olis häpeä kun sairaan puolison hylkäisin.
Eli voi tätä elämää näinkin näemmä elää, pjaskaahan tämä on, mutta kun ei ole tietoa paremmastakaan.
Anteeksi vaan, mutta jos tosiaan lähteminen on kiinni vaan siittä ettei jaksa paperisotaa selvitellä niin sitten on ihan turha valittaa, säälittävää. Lapsiraukat, eipä kovin hyvää alkua elämäänsä saa..Itsekästä.
 
ahkio
Joo tässä olisi lastensuojeluviranomaisten paikka. Vanhemmat selvästi kyvyttömii takaan lapsilleen tasapainosen ja turvallisen paikan mis kasvaa aikuisiksi!
 
ootko sä provo oikeesti noin vitun tyhmä??? "ei se toista kertaa lyö,kun se niin säikähti" luuletko tosiaan että se sun ukkos muistaa seuraavan tappelun aikana tuota??
Ja on se varmaan hienoa seuraavalla kerralla miettiä että "no ei se varmaan kolmattakertaa lyö" jne... *Ja siiten lopulta selittää lapsille miksi isi tekee äidille kipeetä... On se varmaan ihanaa noita asioita pohdiskella ja todeta että "kun olen näin tyhmä ja itsekäs ja laiska etten omia lapsiani jaksa hoitaa otetaan sitten turpaan joka käänteessä" ja elämä hymyilee!!!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä