Miettimisen jälkeen kerron teille miksi olen kotona ennen muuta perhettä.

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
Annoin vain yhden näkökannan lisää ajateltavaksi, enkö olisi saanut? ;)
Toki, vapaa palsta.

Jatka vaan samalla kannustavalla linjalla.
Ok, siis sinä olet oikeassa, onnea valitsemallasi tiellä, kapeakatseinen kannattaakin olla :flower: Sinislmäisyydestä puhumattakaan. Et sinäkään voi tietää sitä onko se provo muksinut miestään aina silloin tällöin kun on hermonsa menettänyt, taikka huutanut pää punaisena syytöksiä. Taustalla voi olla surkea seksielämä, vieras mies/nainen, rahaongelmia, alkoholi ongelmaa, eriäviä mielipiteitä, alistamista, ylenkatsomista, väkivaltaa.. Ymmärrätkö nyt mitä ajan takaa? ;) Emmehän voi tietää kuin toisen puolen asioista, ei hänen miehensä ole täällä kertomassa omia tuntojaan.. ;)
Niin, tavallaan ymmärrän pointtisi.
Jos mies harrastaisi henkistä väkivaltaa vuosikausia, tuuppisi välillä yms, niin naisen "pimahtaminen" olisi suurimmalle osalle täysin hyväksyttävää.
 
DakotanEmo
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
Annoin vain yhden näkökannan lisää ajateltavaksi, enkö olisi saanut? ;)
Toki, vapaa palsta.

Jatka vaan samalla kannustavalla linjalla.
Ok, siis sinä olet oikeassa, onnea valitsemallasi tiellä, kapeakatseinen kannattaakin olla :flower: Sinislmäisyydestä puhumattakaan. Et sinäkään voi tietää sitä onko se provo muksinut miestään aina silloin tällöin kun on hermonsa menettänyt, taikka huutanut pää punaisena syytöksiä. Taustalla voi olla surkea seksielämä, vieras mies/nainen, rahaongelmia, alkoholi ongelmaa, eriäviä mielipiteitä, alistamista, ylenkatsomista, väkivaltaa.. Ymmärrätkö nyt mitä ajan takaa? ;) Emmehän voi tietää kuin toisen puolen asioista, ei hänen miehensä ole täällä kertomassa omia tuntojaan.. ;)

Emme tiedakaan, muuta kuin mita Provo on taalla kirjoittanut. Sina kuitenkin koit tarpeelliseksi syyttaa hanta henkisesta vakivallasta. Ilman sen suurempia perusteita noille vaitoksille.

Mutta toki se on kivempi kaivaa syita kannustusta kaipaavan kaytoksesta, kuin vaan rehdisti kannustaa. Antaa se virtuaalihalaus, jota toinen selkeasti kaipaa. Helpointa toki olisi olla kirjoittamatta mitaan.
Taitaa olla niin, että vaikka vääntäis ratakiskosta niin ei mene perille?
Toin vain toisenlaisen katsontakannan esille :xmas: Haloo? :xmas:
Miksiköhän provo on jättänyt vastaamatta minun viesteihin, ohittanut kaikki tehokkaasti ja vastannut vain muille? :whistle:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
Taitaa olla niin, että vaikka vääntäis ratakiskosta niin ei mene perille?
Toin vain toisenlaisen katsontakannan esille :xmas: Haloo? :xmas:
Miksiköhän provo on jättänyt vastaamatta minun viesteihin, ohittanut kaikki tehokkaasti ja vastannut vain muille? :whistle:
Eikös sen miehen pitänyt näillä hetkillä saapua kotiin?

 
DakotanEmo
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:
kaikki puhuu joistain aiemmista jutuista.. onko provo sit hakannu sitä miestä?? ymmärsinkö väärinn..
Puhe oli toisenlaisesta katsontakannasta, kukaan ei väitä mitään. Jos almakin sen jo tajuaisi.
 
DakotanEmo
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
Taitaa olla niin, että vaikka vääntäis ratakiskosta niin ei mene perille?
Toin vain toisenlaisen katsontakannan esille :xmas: Haloo? :xmas:
Miksiköhän provo on jättänyt vastaamatta minun viesteihin, ohittanut kaikki tehokkaasti ja vastannut vain muille? :whistle:
Eikös sen miehen pitänyt näillä hetkillä saapua kotiin?
Ohittanut tehokkaasti minun juttuni, vastannut muihin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
Annoin vain yhden näkökannan lisää ajateltavaksi, enkö olisi saanut? ;)
Toki, vapaa palsta.

Jatka vaan samalla kannustavalla linjalla.
Ok, siis sinä olet oikeassa, onnea valitsemallasi tiellä, kapeakatseinen kannattaakin olla :flower: Sinislmäisyydestä puhumattakaan. Et sinäkään voi tietää sitä onko se provo muksinut miestään aina silloin tällöin kun on hermonsa menettänyt, taikka huutanut pää punaisena syytöksiä. Taustalla voi olla surkea seksielämä, vieras mies/nainen, rahaongelmia, alkoholi ongelmaa, eriäviä mielipiteitä, alistamista, ylenkatsomista, väkivaltaa.. Ymmärrätkö nyt mitä ajan takaa? ;) Emmehän voi tietää kuin toisen puolen asioista, ei hänen miehensä ole täällä kertomassa omia tuntojaan.. ;)

Emme tiedakaan, muuta kuin mita Provo on taalla kirjoittanut. Sina kuitenkin koit tarpeelliseksi syyttaa hanta henkisesta vakivallasta. Ilman sen suurempia perusteita noille vaitoksille.

Mutta toki se on kivempi kaivaa syita kannustusta kaipaavan kaytoksesta, kuin vaan rehdisti kannustaa. Antaa se virtuaalihalaus, jota toinen selkeasti kaipaa. Helpointa toki olisi olla kirjoittamatta mitaan.
Taitaa olla niin, että vaikka vääntäis ratakiskosta niin ei mene perille?
Toin vain toisenlaisen katsontakannan esille :xmas: Haloo? :xmas:
Miksiköhän provo on jättänyt vastaamatta minun viesteihin, ohittanut kaikki tehokkaasti ja vastannut vain muille? :whistle:
Mitä osaan vastata, varmaan osa tottakin ja enhän ole kiistänyt, vaan alussa jo kirjoitin, että taisin nalkuttaa aika rankasti mökilläkin.
 
DakotanEmo
Alkuperäinen kirjoittaja Tättärä:
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
Annoin vain yhden näkökannan lisää ajateltavaksi, enkö olisi saanut? ;)
Toki, vapaa palsta.

Jatka vaan samalla kannustavalla linjalla.
Ok, siis sinä olet oikeassa, onnea valitsemallasi tiellä, kapeakatseinen kannattaakin olla :flower: Sinislmäisyydestä puhumattakaan. Et sinäkään pivoi tietää sitä onko se provo muksinut miestään aina silloin tällöin kun on hermonsa menettänyt, taikka huutanut pää punaisena syytöksiä. Taustalla voi olla surkea seksielämä, vieras mies/nainen, rahaongelmia, alkoholi ongelmaa, eriäviä mielipiteitä, alistamista, ylenkatsomista, väkivaltaa.. Ymmärrätkö nyt mitä ajan takaa? ;) Emmehän voi tietää kuin toisen puolen asioista, ei hänen miehensä ole täällä kertomassa omia tuntojaan.. ;)
Niin, tavallaan ymmärrän pointtisi.
Jos mies harrastaisi henkistä väkivaltaa vuosikausia, tuuppisi välillä yms, niin naisen "mahtaminen" olisi suurimmalle osalle täysin hyväksyttävää.
Juuri näin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
Taitaa olla niin, että vaikka vääntäis ratakiskosta niin ei mene perille?
Toin vain toisenlaisen katsontakannan esille :xmas: Haloo? :xmas:
Miksiköhän provo on jättänyt vastaamatta minun viesteihin, ohittanut kaikki tehokkaasti ja vastannut vain muille? :whistle:
Kylla ma ymmarran, etta sa toit toisen katsantokannan esille.
Ma vastaan sun katsantokantaan. Mun mielestani se on syyllistamista. Ei sen enempaa.

Kysypa Provolta, miksei han sinulle vastaa, mina en tieda sita. Kysy vaikka yv:lla, saatat paremmin saada vastauksen.
 
huh.. mä en jaksa enää tapella :ashamed: tai en ole edes halunnut tapella, mut aina välis kaikilla näytää tuohduttavan millon mikäkin asia. vielä kerran: jos tää nyt tosiaan oli totta, voin antaa sen virtuaalihalauksen jokatapauksessa

:hug: vaik ei se varmaan enää sitä kaipaakkaan :ashamed:
 
DakotanEmo
:headwall: :headwall:

Siis provolle tsemppiä nyt tilanteessa. Toivottavasti avasi silmiä monen asian suhteen ja ymmärrät tehdä oikeat ratkaisut =) :hug: :hug: voima hugiiiiiiii :hug:

Häviän ennen kuin mut kivitetään hengiltä :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
Oli todella väärin, että miehesi hakkasi sinua! Ala kipittää sinne lekuriin tarkistukseen jos millään vaan viitsit/jaksat sillä jos vastaisuudessa tapahtuu vastaavaa ja päätätte erota niin siitä on vain hyötyä sinulle.. En kyllä ehdota sinua jäämäänkään suhteeseen.
Provo, mulle on muodostunut sinusta ikävä kuva kaikkia juttuja lukiessa. Näen sieluni silmin kuinka vaikeaksi olet miehesi elämän tehnyt kaiken maailman vaatimuksilla, nalkuttamisella jne. Vaikka hän vain rakasti sinua. Se taisi olla hänen ainoa erheensä. Näistä kirjoituksista paistaa niin selvästi läpi se kuinka olet käyttänyt ja käytät hyväksesi miehesi hyväntahtoisuutta ja rakkautta sinua kohtaan. Nyt on pakko sanoa, että tavallaan ymmärrän miestäsi kun hänellä yhtä äkkiä napsahti, hän oli kurkkuaan myöten täynnä. Mutta olisi hän voinut toimia toisinkin. Lyöminen on edelleen väärin.
Mutta provo, mene itseesi, kerrankin. Heitä mäkeen tuo ylijumala asenne ja ajattele läheisiäsi. Ja mene sinne lääkäriin, just in case.
Oliko tama sita toisesta katsantokannasta kirjoittamista, ilman syyllistamista?

 
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
:headwall: :headwall:

Siis provolle tsemppiä nyt tilanteessa. Toivottavasti avasi silmiä monen asian suhteen ja ymmärrät tehdä oikeat ratkaisut =) :hug: :hug: voima hugiiiiiiii :hug:

Häviän ennen kuin mut kivitetään hengiltä :xmas:
Ma olen ihan vaaraton, en ma ketaan kivita. Mulla on vain eri mielipide kuin sulla. No hard feelings.

 
Naapuri
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
|O

Hyva nainen!

Oliko tuo se mies, joka kutsui sinua elamansa rakkaudeksi?

Ehkapa kannattaisi menna tutkimaan, mista se verinen vuoto johtuu.
:) joopa, kyllä minä olin hänen elämänsä rakkaus aikoinaan, hän olisi tehnyt mitä tahansa meidän puolestamme.

En ole ihan helppoa elämää antanut hänen elää ja siitä tämä kai sitten johtui, kai meillä olisi paljon puhuttavaakin, mutta ei vielä.
Ihan kuin ajattelisit ansainneesi pahoinpitelyn!! Vaikka nalkutat kuinka äijälle, ei hänellä ole oikeutta hakata sinua siitä edestä!!
 
jatketaan aiheesta joskus kai.

En tajunnut, että otsasta on tuo mustelma "tipahtanut" yläluomeen yön aikana, tosi siiiiistiiiiiiiiiiiiiiii ja vielä siistimpää jos kiertää koko silmän.


Kiitän keskustelusta ja nyt oikeasti ymmärrän, että lyömällä voi tappaa - ennen ihmettelin sitäkin. Nyt tiedän kuinka vahva mies (kai nainenkin) voi olla.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Naapuri:
Ihan kuin ajattelisit ansainneesi pahoinpitelyn!! Vaikka nalkutat kuinka äijälle, ei hänellä ole oikeutta hakata sinua siitä edestä!!
Aivan. Lyömiseen johtaneita syitä voi koittaa ymmärtää, mutta lyöminen ei ole koskaan hyväksyttävää.

 
DakotanEmo
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
Oli todella väärin, että miehesi hakkasi sinua! Ala kipittää sinne lekuriin tarkistukseen jos millään vaan viitsit/jaksat sillä jos vastaisuudessa tapahtuu vastaavaa ja päätätte erota niin siitä on vain hyötyä sinulle.. En kyllä ehdota sinua jäämäänkään suhteeseen.
Provo, mulle on muodostunut sinusta ikävä kuva kaikkia juttuja lukiessa. Näen sieluni silmin kuinka vaikeaksi olet miehesi elämän tehnyt kaiken maailman vaatimuksilla, nalkuttamisella jne. Vaikka hän vain rakasti sinua. Se taisi olla hänen ainoa erheensä. Näistä kirjoituksista paistaa niin selvästi läpi se kuinka olet käyttänyt ja käytät hyväksesi miehesi hyväntahtoisuutta ja rakkautta sinua kohtaan. Nyt on pakko sanoa, että tavallaan ymmärrän miestäsi kun hänellä yhtä äkkiä napsahti, hän oli kurkkuaan myöten täynnä. Mutta olisi hän voinut toimia toisinkin. Lyöminen on edelleen väärin.
Mutta provo, mene itseesi, kerrankin. Heitä mäkeen tuo ylijumala asenne ja ajattele läheisiäsi. Ja mene sinne lääkäriin, just in case.
Oliko tama sita toisesta katsantokannasta kirjoittamista, ilman syyllistamista?
Pitääkö mun sit kehua jos en juurikaan pidä tapauksesta? :xmas: Jännää, sitä valitetaan siitä kun ei uskalleta suoraan sanoa ja sitten kun sanotaan niin sekin on väärin, siis whatthef*ck? Siinä on tummennettuna mielikuva mikä mulle on tullut tyypistä, ok :xmas: Ois vissiin pitänyt tehdä uusi aloitus asian tiimoilta, tais tulla vissiin väärään asia yhteyteen?
No mut en mä voi sillekkään mitään että sä nyt olet sä, enhän?
 
DakotanEmo
Alkuperäinen kirjoittaja Naapuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
|O

Hyva nainen!

Oliko tuo se mies, joka kutsui sinua elamansa rakkaudeksi?

Ehkapa kannattaisi menna tutkimaan, mista se verinen vuoto johtuu.
:) joopa, kyllä minä olin hänen elämänsä rakkaus aikoinaan, hän olisi tehnyt mitä tahansa meidän puolestamme.

En ole ihan helppoa elämää antanut hänen elää ja siitä tämä kai sitten johtui, kai meillä olisi paljon puhuttavaakin, mutta ei vielä
.
Vaikka oletkin ollut mitä nyt olet ollut niin se ei oikeuta silti väkivaltaan. Mene sinne lääkäriin.
 
LOP
Provoo!!!!!!! Sun pitäis olla tällä hetkellä tääl pelko pepussa kertoileen, et "Apua mitä mä teen se mun hakkaaja tulee kohta himaan!!!!!!!!!!!!!!!!" Alkoiko kyllästyttään satuilu? ;)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä