Mihin blogeihin sinulla on mennyt maku? Mistä blogista et pidä?

  • Viestiketjun aloittaja "mmm"
  • Ensimmäinen viesti
Kuulostaa mun blogille. Mä olen laiska ja laitan paaaaljon kuvia ja vähän tekstiä.
Ehkä näin. Mutta onneksi makuja on monia. Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Vai miten se nyt meni? :D

Mulla on välillä sanottavana lähinnä vain 5 sanaa. Jos ei ole sanottavaa, niin ei ole. Sitten laitetaan vain ne kuvat. Omassa blogissani ne kuvat kun ovat melko oleelliset ainakin silloin, kun tarkoitus on esitellä kirppislöytöjä. Ja jos ne löydöt ovat vain ihan sellaista peruskamaa (kuten esim. seuraavan postauksen löydät ovat), niin eipä niistä juuri sanottavaa irtoa. Eikä tarvitsekkaan :)

Toisaalta mulla on välillä tapana vetää ihan megapitkiä tarinoita blogiini. Kuten vaikka tuo viimeisin. Ja jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin se oli alkuun paljon pidempikin, mutta koitin hieman referoida sitä ja poistin yhden sun toisen asian, jotta edes suunnilleen pysyin asiassa.

Olenkin ajatellut niin, että blogillani on todennäköisesti aika monenlaisia lukijoista. Joku odottaa innolla kuvapainotteisisa kirppispostauksia, mutta lätinät (epäonnistuneista) laihdutuksista, tai tuunauksista ei voisi vähempää kiinnostaa. Joku toinen taas nimenomaan hakee inspiraatiota tuunauksistani ja lukee jokaisen sanan syvällä mielenkiinnolla, hypäten yli kaikki tylsät kirppispostaukset. Ja kolmas sitten odottelee, koska pääsen taas ompelukoneen ääreen ja postaan kuvia uusimmista ompeluksistani.

Ja ne muut lukijat ovat sitten jotain muuta. Luultavasti :)

Kiva, jos joku blogissani viihtyy. Edes jollakin sekametelisoppablogini osa-alueella. Ja uskon siis että sinunkin blogillasi on monenlaista lukijaa. Joku toinen tykkää kuvista enemmän, toinen taas vähemmän. Mutta ilmeisesti sulla ei ole lukijoista pulaa, eli aika moni kovasti siitä tykkää :)
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Sama juttu, että ne kuvat on mun blogissa se juttu ei niinkään teksti. Joskus postauksessa ei ole muuta kuin kuvat ja ohjeet. Välillä taas kirjoitan mistä sattuu mikä ei liity oikeasti siihen itse kuvaan mitenkään...
Juu, lukijoita on tullut tässä muutamia ja osa on niitä jotka tykkää lastenvaatteista, osa ruuasta, osa mun tuunauksista, osa ompeluista, osa perhe-elämästä...paljon kaikenlaisia
 
Viimeksi muokattu:
"lukija"
Aika moni blogi on alkanut tökkimään tässä viimisen vuoden aikana.

Entinen motherfuckin fashion nykyinen Laura Malena on menettänyt hohtonsa jo aikaa sitten, harmi sinänsä, koska tykkäsin siitä kovin. Mutta ei enää sitä matkustelua ym kiinnostavia aiheita ja kunnon tekstejä, aina semmonen räkänen pikku piipahdus, nytkin oli monien päivien tauko ja sitten ilmestyy uusista kynsistä kuva +pari riviä tekstiä... joo o.

It ain't hard to tell oli kans aikoinaan paljon parempi, avoimempi ja monipuolisempi. En ole uskaltanut viimiseen puoleen vuoteen kurkata minkälaista on tarjolla tällä hetkellä, jutut alkoi kiertää sitä "mun hiukset on tämmöset nyt-ripset ja niihin tungettava aine-mua väsyttää-töitä-mua muuten vielki väsyttää-rose kultaset korut".

Sitten on joitain blogeja joita aukasee auki vaan jos otsikko lupailee tarpeeks hyvää aihetta, esim. Mutsis on.

Lemppareihin kuuluu DisneyBound, But I'm A Human Not A Sandwich, hymyillen, One Little Momma, Beatissa. Näissä ei ole sisältö muuttunut ajan saatossa huonoon suuntaan, jokaisella oma aihe alue miksi seuraan ja kiinnostaa.
 
"Hmmmmm"
Miksiköhän niin moni blogi on lähtenyt jonkun alta (kaksplus, bella jne) niin lyhyen ajan sisällä? Siitä se blogin alamäki on sitten alkanut. Ei enää panosteta blogiin ku ei kukaan ole siitä maksamassa. Aika harmi.
 
"top"
[QUOTE="Hmmmmm";30039227]Miksiköhän niin moni blogi on lähtenyt jonkun alta (kaksplus, bella jne) niin lyhyen ajan sisällä? Siitä se blogin alamäki on sitten alkanut. Ei enää panosteta blogiin ku ei kukaan ole siitä maksamassa. Aika harmi.[/QUOTE]

Täytyy sanoa, että eipä ne kovin ihmeellisiä ole olleet silloinkaan kun ovat olleen bellalla tai kaksiplussalla.
 
jjjen
[QUOTE="lukija";30037770]Aika moni blogi on alkanut tökkimään tässä viimisen vuoden aikana.

Entinen motherfuckin fashion nykyinen Laura Malena on menettänyt hohtonsa jo aikaa sitten, harmi sinänsä, koska tykkäsin siitä kovin. Mutta ei enää sitä matkustelua ym kiinnostavia aiheita ja kunnon tekstejä, aina semmonen räkänen pikku piipahdus, nytkin oli monien päivien tauko ja sitten ilmestyy uusista kynsistä kuva +pari riviä tekstiä... joo o.

It ain't hard to tell oli kans aikoinaan paljon parempi, avoimempi ja monipuolisempi. En ole uskaltanut viimiseen puoleen vuoteen kurkata minkälaista on tarjolla tällä hetkellä, jutut alkoi kiertää sitä "mun hiukset on tämmöset nyt-ripset ja niihin tungettava aine-mua väsyttää-töitä-mua muuten vielki väsyttää-rose kultaset korut".

Sitten on joitain blogeja joita aukasee auki vaan jos otsikko lupailee tarpeeks hyvää aihetta, esim. Mutsis on.

Lemppareihin kuuluu DisneyBound, But I'm A Human Not A Sandwich, hymyillen, One Little Momma, Beatissa. Näissä ei ole sisältö muuttunut ajan saatossa huonoon suuntaan, jokaisella oma aihe alue miksi seuraan ja kiinnostaa.[/QUOTE]

Musta tuntuu että Laura Malena välillä tarttee rahaa.. Niin kuin tähän sen matkaan, kun ennen sitä postas hirveästi, ja matkallakin alaston kuvia (oho piti jäädä vähän pidemmäksi aikaa), sitten matkan jälkeen .. täysi hiljaisuus.
 
"kaisu75"
Ihmettelen kyllä blogeja, joissa esitellään esim laukkuja/kenkiä pääsisällöllisesti. Tällaiset blogit antavat tekijästä hieman naiivin kuvan, olkoonkin, että ilmoittavat bloginsa olevan tarkoituksella vain "pintaraapaisua" jne höttöä. Ja sitten ne kuvat; minä uuden laukun kanssa, minä uuden LV-huivin kanssa, minä uusissa kengissäni..voi herranjestas sentään. Kyse vielä aikuisista naisista, teinit nyt vielä ymmärtäisi. Kaiken lisäksi, nämä bloggaajat eivät useinkaan ole mitään tyyliniekkoja, vaikka niin kovastii yrittävät.
 
???????????
[quote="määmää";30611727]kaikki blogit jotka pyörii vaan yhteistöiden ja ilmaisen tavaran perässä! Kuten mm.moni mamma blogi...[/quote]

ei pidä paikkansa: On monta blogia jotka eivät toimi noin!!!
 
viierass
Mie oon kyllästynyt ylipäätään blogeihin, en seuraa enää mitään enkä itse kirjoita. Koneellaoloaika on vähentynyt hurjasti, ja painokin on pudonnut puolessa vuodessa itsestään 6kg :)
 

Yhteistyössä