Mihin ikään mennessä haluaisit, että lapsesi olisi "tehty"?

  • Viestiketjun aloittaja Tiia
  • Ensimmäinen viesti
vieras
olen aina sanonut et ennen kuin täytän 35v. niin lapset on tehty, nyt 30v ja kaksoset on ja tahtoisin viellä yhden mut mut tuo mies on toista mieltä. onneks on viellä n.4v miettimis aikaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja valkosuklaakinuski:
en halua enää yli 3-kymppisenä vauvaa. vanha ei jaksa enää :whistle:
hyvin jaksaa B)

Kyllä se ikä muuten näkyy jaksamisessa, itse jaksoin erittäin hyvin kun oli 1v9kk ikäeroiset lapset meillä kun olin 24v, kun sain kuopuksen 28-vuotiaana, niin eipä se ole jaksaminen kaikessa enää niinkuin oli ennen
:attn:
 
öttismönkiäinen
mä oon 40, ja toivoisin vielä joskus saavani vauvan :) ei nyt ihan heti kuitenkaan, mutta ennen viittääkymppiä kuitenkin.
toivoahan aina saa, mut eri asia toteutuuko se
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja valkosuklaakinuski:
en halua enää yli 3-kymppisenä vauvaa. vanha ei jaksa enää :whistle:
hyvin jaksaa B)

Kyllä se ikä muuten näkyy jaksamisessa, itse jaksoin erittäin hyvin kun oli 1v9kk ikäeroiset lapset meillä kun olin 24v, kun sain kuopuksen 28-vuotiaana, niin eipä se ole jaksaminen kaikessa enää niinkuin oli ennen
:attn:
no mä oon jaksanu varsin hyvin kolmekypäsenä ja olin vielä yksin pojan kanssa et eipä yleistetä
 
Alkuperäinen kirjoittaja valkosuklaakinuski:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja valkosuklaakinuski:
en halua enää yli 3-kymppisenä vauvaa. vanha ei jaksa enää :whistle:
hyvin jaksaa B)
mä en kyl enää jaksais niitä yöheräämisiä. viime yönä jouduin yhden kerran heräämään kun nuorin oksenti yhden kerran ja mä olen ollut koko päivän aivan raato :whistle: :/
mulla ei oo ollu mitään ongelmia vaikka joka yö joudun heräilee veskii. kääkäthän sitä paitsi kupeksii muutenki pitkin yötä joten samalla siinä hoitaa vauvanki B)
 
rapu
40v.
Esikoinen syntyi kun olin 36v. Hyvin olen jaksanut.
Ja kaikki vauvat ei valvota yöllä, että sen puoleen jaksaa. Meillä vauva lopetti yösyönnin ollessaan vajaa 2kk ja ei sen jälkeen ole tarvinnut mitään toimenpiteitä yöllä. (On nyt vajaa 8kk)

Niin ja ystäväni on 43v ja synnyttää toisen lapsen elokuussa , esikoinen on 2v.
Tietenkään ei ole kirkossa kuulutettu että toinen olisi samanlainen....
 


mulla ei oo ollu mitään ongelmia vaikka joka yö joudun heräilee veskii. kääkäthän sitä paitsi kupeksii muutenki pitkin yötä joten samalla siinä hoitaa vauvanki B) [/quote]


joo kyl mäkin muistan kun kolme nuorinta syntyi aika putkeen et tuli monta vuotta katkonaisia öitä. silloin kyl mä jaksoin ilman suurempia väsymisiä mut varmaan on jo sitä et tottunut nukkumaan yöt läpeensä niin sit tuollainen pieni katkos vetää mehut... mulle neuvolan täti selosti aikoinaan et synnytyksen jälkeen ja vissiin jo raskausaikana kehittyy jotain sellaisia hormoneja mitkä auttavat valvomisessa. tiiä häntä sitten jutteliko vaan mulle lämpimäkseen vaan olisko tuossa jotain perääkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja valkosuklaakinuski:
mulla ei oo ollu mitään ongelmia vaikka joka yö joudun heräilee veskii. kääkäthän sitä paitsi kupeksii muutenki pitkin yötä joten samalla siinä hoitaa vauvanki B)

joo kyl mäkin muistan kun kolme nuorinta syntyi aika putkeen et tuli monta vuotta katkonaisia öitä. silloin kyl mä jaksoin ilman suurempia väsymisiä mut varmaan on jo sitä et tottunut nukkumaan yöt läpeensä niin sit tuollainen pieni katkos vetää mehut... mulle neuvolan täti selosti aikoinaan et synnytyksen jälkeen ja vissiin jo raskausaikana kehittyy jotain sellaisia hormoneja mitkä auttavat valvomisessa. tiiä häntä sitten jutteliko vaan mulle lämpimäkseen vaan olisko tuossa jotain perääkin...
[/quote]

joo oon mäki kuullu mut muistaisin et ne tulee imetyksen yhteydessä jotain piristäviä hormoneja tms. tai sit puhun ihan puuta heinää, ei ois ihme tän päivän jälkee
B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja valkosuklaakinuski:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja valkosuklaakinuski:
en halua enää yli 3-kymppisenä vauvaa. vanha ei jaksa enää :whistle:
hyvin jaksaa B)
mä en kyl enää jaksais niitä yöheräämisiä. viime yönä jouduin yhden kerran heräämään kun nuorin oksenti yhden kerran ja mä olen ollut koko päivän aivan raato :whistle: :/
Paremmin mä yli kolmikymppisenä tunnun jaksavan yöheräämiset, kun neljä tuntemaani 20-26-vuotiasta, saman ikäsen lapsen äitiä...
2 vuotta tuo poika on riekkunut yöt, mutta minkäs teet :)
 

Yhteistyössä