Mihin ikään mennessä haluaisit, että lapsesi olisi "tehty"?

  • Viestiketjun aloittaja Tiia
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mytty03:
oon aatellu että 38v olisi viimeinen takaraja tehä lapsia.Mitä lähempänä on 40 kasvaa kaikki riskit.Nyt kaksi lasta ja vielä ehin tekeen kolmannen jos mieli muuttuu.
Käsittääkseni jos olet ensisynnyttäjä, ja lähemmäs 40v, niin silloin riskit kasvaa.
Ei niin paljon, jos olet jo lapsia tehnyt :)
 
no joskus nuorenpana kuvittelin että joskus 25v on lapset tehty ja olihan niitä silloin jo 3kappaletta. Nykyisin en edes ajattele sitä milloin perhe on valmis. Tällähetkellä ikää 30v 4 lasta viidennen yritys meneillään. Toden näköisesti lapset on tehty n. 45 vuotiaana :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
no joskus nuorenpana kuvittelin että joskus 25v on lapset tehty ja olihan niitä silloin jo 3kappaletta. Nykyisin en edes ajattele sitä milloin perhe on valmis. Tällähetkellä ikää 30v 4 lasta viidennen yritys meneillään. Toden näköisesti lapset on tehty n. 45 vuotiaana :D
Kuin minun näppiksestäni..

 
pilkku
Mä oon aina sanonu, et mä en sit oo mikään kolmekymppinen ensisynnyttjä, et mun muksut on siihen ikään mennessä tehty. Kolmekymmentä on jo täytetty ja ainoatakaan ei vielä ole, mutta katsotaan, mitä tulee. Vai tuleeko mitään (jonossa hoitoihin), kaks haluaisin vähintään, nuorena toi luku oli neljä.
 
vuodenpäästä yritetään kolmatta,toivottavasti tärppäisi nopeesti. olisin sitten 26 kun kolmas ja viimeinen syntyisi. ennen ajattelin etten tee lapsia enää 25v jälkeen. en edes tiä miks niin ajattelin... oon aina toivonut kolmea lasta.
 
En todellakaan ole koskaan asettanut mitään yläikärajaa lapsensaannille, varsinkaan nyt kun on vaara etten saa lisää lapsia. Eli jos edes 45v. tulen raskaaksi toisen kerran, niin olen todella onnellinen. On jotenkin hullua ajatella, että lapset pitäis olla tehtynä johonkin ikään mennessä... :eek:
 

Yhteistyössä