mihin kohti keittiön seinää kuuluu se sellanen kauhateline? vääntöä miehen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja "kaalimaan kakara"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tiskitason yläpuolella ne voi kyllä likaantua. Ainakin kun minä tiskaan, siinä voi rapa lentää. Ainakin jos tiskaan jotain kattilaa tai leipomiskulhoa. Lieden takana ne höyrystyy ja kerää kaiken rasvan pintaansa.

MIKSI ne pitää olla esillä? Siksikö, kun on ostettu uusi hieno teline? Laita ne laatikkoon hyvä ihminen.
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
"vieras"
Mieluiten ei mihinkään, mutta jos pakko sellanen laittaa, niin lieden lähelle. Ei yläpuolelle, mihin tarttuu kaikki rasva, vaan johonkin lähelle niin että kokkaillessa siitä telineestä on helppo napata sopiva työkalu. Tai mä oon käsittänyt, että just se olis sen telineen idea, että ne kapustat on siinä missä niitä käytetään, helposti saatavilla. Tiskitason yläpuolella niihin voi roiskua vettä (tai kuivauskaapista valuu päälle, jos ne on sen alla) ja muutenkin, miksi se siinä olisi? Ei kai ne siinä ole hyödyksi tai nopeuta/helpota mitään vaihetta keittiössä :)
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja Täh?;27155674:
Mikä se sellainen on? Ei meidän keittiössä ole kuin liesi ja tiskitaso.
Se on se muu pöytä/tasotila mikä sieltä seinän reunustalta löytyy lieden ja tiskialtaan lisäksi. Meillä on siinä mm. leivänpaahdin, monilla on kahvinkeitin, siinä voi voidella leivät, tehdä salaattia, laskea ne ruokatarvikkeet mitä ruuanlaitossa tarvitaan....

Ap:n kysymykseen: ei lieden yläpuolelle, mutta siihen lähelle. Enemmän niillä tekee siinä kuin tiskialtaan vieressä.
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja Täh?;27155674:
Mikä se sellainen on? Ei meidän keittiössä ole kuin liesi ja tiskitaso.
Mä en ole koskaan käynyt keittiössä jossa ei ole työtasoa. Onko sulla siis vain tiskialtaat, uuni ja thats it? Ei mitään tasoja?

Eikun joo, sukulaisen kämpässä Kalliossa ei ollut työtasoa. Asunnolla oli kokoa jotain 20 neliötä :D
 

Yhteistyössä