Mihin palstan miehet on kadonneet?

  • Viestiketjun aloittaja mihin kadonneet?!
  • Ensimmäinen viesti
HP
Ei täällä koskaan yhtään MIEStä ole ollutkaan. Mutta vastauksena varmaan liiallisen myyrän kyykyttämisen aiheuttama uupumus tai myös ehkä ensimmäinen seksuaalinen kokemus vastakkaisen sukupuolen edustajan kannas on saattanut saada silmät aukeamaan. Itse vielä odotteleen omaa vuoroani...
 
Ei täällä koskaan yhtään MIEStä ole ollutkaan. Mutta vastauksena varmaan liiallisen myyrän kyykyttämisen aiheuttama uupumus tai myös ehkä ensimmäinen seksuaalinen kokemus vastakkaisen sukupuolen edustajan kannas on saattanut saada silmät aukeamaan. Itse vielä odotteleen omaa vuoroani...
ei varmaan siellä missä sinä olet, mutta tällä palstalla kirjottelee useampikin.
 
HP
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25848660:
ei varmaan siellä missä sinä olet, mutta tällä palstalla kirjottelee useampikin.
Joo, näinpä tais ollakkin. Vahingossa kirjottelin vertaispalstalle ja jotenkin vahingossa se viesti sitten tänne päätyikin.

No onneksi siellä on useampiakin miehiä kun täällä vertaispalstan puolella ei niitä ole oikeen näkyny.

Tervesiä kaikille täältä vertaispalstan puolelta!
 
Aries 78
Katos vaan,näkkee suakin täällä vielä näköjään? mitäs kuuluupi? oliko kiva reissu?
Oli mukava reissu lasten kanssa. Levillä oltiin kolmistaan eka viikonloppua ja sitten suunnattiin pohjoiseen siittä. Sai joka päivä olla pulkkamäessä ja ilmat ol mahtavat yhtä pilvistä päivää lukuunottamatta. Käytiin yhtenä päivänä tunturissa kelkkailemassa lasten kansa ja hieman varjoliitelemässä. Muutoin meni sukulaisia tapaillessa ja ulkona touhutessa. Parina päivänä kävästiin mettässä tulet tekemässä ja makkaraa paistettiin ja kateltiin kun kun aurinko katosi tuntureiden taakse.

Sori kauheat kirjoitusvirheet. Viime yön kasannut mersun automaattivaihteistoa ja tälle päivää tullut vajaa 12h auton ratissa. Jokunen kirjoitusvirhe tapahtunut viestissä :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aries 78
AP:ta lainaten niin eihän täällä mitään oikeita miehiä ole.. Oikeat miehet istuu parhaillaa kaljabaareissa jumalattomassa jurrissa ja vain luuserit on kotona lastensa kanssa ;)
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25848706:
En ole sääntöihin kovin tarkasti tutustunut mutta luullakseni tämä palsta ei ole tarkoitettu pelkästään naisille.
Tääl saa olla vauvasta vaariin... kait. Mut kun ap teitä miehiä tänne kaipaa (?) niin siihen vastasin että miksi pitäis olla, eikö se riitä että on kaikenlaisia nimimerkkejä, kun mistä sitä edes tietää kuka on oikea, kuka feikki... Minkäkin olen oikeasti mies. ;)
 
mihin kadonneet?!
Miksi täällä pitäisi olla miehiä? Ei kai tää mikään senssipalsta ole? :O
No mä olen kuvitellut et tää on kaksplus palsta eikä mikään naisten yksityinen hiekkalaatikko.Kukaan mistään senssipalstasta ole puhunut yhtään mitään.Kai siihen perheeseen kuuluu muitakin ku äiti ja lapset,onkai niitäkin perheitä kun on vaan isä ja lapset joten...ja missä on sanottu et tää palsta olis vain naisille?!
 
mihin kadonneet?!
Oli mukava reissu lasten kanssa. Levillä oltiin kolmistaan eka viikonloppua ja sitten suunnattiin pohjoiseen siittä. Sai joka päivä olla pulkkamäessä ja ilmat ol mahtavat yhtä pilvistä päivää lukuunottamatta. Käytiin yhtenä päivänä tunturissa kelkkailemassa lasten kansa ja hieman varjoliitelemässä. Muutoin meni sukulaisia tapaillessa ja ulkona touhutessa. Parina päivänä kävästiin mettässä tulet tekemässä ja makkaraa pasiteltiin ja kateltiin kun kun aurinko katosi tuntureiden taakse.
kuulostaa mukavalta:)
 
Beep
No mä olen kuvitellut et tää on kaksplus palsta eikä mikään naisten yksityinen hiekkalaatikko.Kukaan mistään senssipalstasta ole puhunut yhtään mitään.Kai siihen perheeseen kuuluu muitakin ku äiti ja lapset,onkai niitäkin perheitä kun on vaan isä ja lapset joten...ja missä on sanottu et tää palsta olis vain naisille?!
Ei kukaan niin oo sanonutkaan! :D
 

Yhteistyössä