Mihin seuraavista TOSITEEVEE-ohjelmista voisit osallistua?

  • Viestiketjun aloittaja Sosiaalimättö
  • Ensimmäinen viesti
Sosiaalimättö
a) Sinkkuäidille sulhanen/Maajussille morsian

b) Diili

c) Muodin huipulle

d) Big Brother/Treffit pimeässä

e) Suurin pudottaja/Olet mitä syöt/Dieetit vaihtoon

f) Huippumalli haussa

g) Amazing Race/Selviytyjät

h) Satuhäät
 
Ken guru
Meinasin vastata että g) Amazing Race/Selviytyjät, mutta en kyllä sittenkään haluaisi matkustaa kauhealla kiireellä yms. ja reilit on reilattu, eli tällä iällä nuo epämukavuudet ei houkuttele, ainakaan tuollaisissa extreme muodoissa kun selviytyjissä.

Olen myös niin yksityinen, etten edes lärviäni tänne laittaisi (livenä olis hauska tavata joskus joku palstalainen..-ihan OT), että siis mihinkään ohjelmaan en oikeastaan mistään syystä menisi, ellei siitä jonkun henki riippuisi.

Seuraan kyllä mielelläni muutamia noista:D.
 
huippu
f) Koska olen aina pitänyt itseäni ihan nättinä ja pienestä pitäen halunnut malliksi. Tietenkin on aikoja, jolloin pidän itseäni rumana ja mietin epäkohtia. Syy siihen, että en voi päästä kyseiseen ohjelmaan on varmasti pituuteni, jonka pitäisi olla suurempi.
 
:D
Diili olis semmonen mitä voisin vakavissani miettiä. Voisin kyllä Amazing Raceen osallistua ja oli meijän häät niin mielettömät että olis ne voitu Satuhäissäkin näyttää :D
 
näin
a) Sinkkuäidille sulhanen/Maajussille morsian
-ellen olisi naimisissa niin ehkä


b) Diili
-jos olisi kokemusta liike-elämästä niin joo

c) Muodin huipulle
-tämä olisi ehkä paras jos vaan osaisin suunnitella ja ommella :D

d) Big Brother/Treffit pimeässä
-ei ikinä!

e) Suurin pudottaja/Olet mitä syöt/Dieetit vaihtoon
-bmi ei anna myöten. Mutta suurin pudottaja voisi olla hauska.

f) Huippumalli haussa
- 162 cm, tuskin :D

g) Amazing Race/Selviytyjät
-joo

h) Satuhäät
-tuskin menisin reposteltavaksi.
 
.....
a) Sinkkuäidille sulhanen/Maajussille morsian -Olis tosi noloo saada rukkaset jossain tositeeve-ohjelmassa ja toisaalta tehdä valinta ja hyljätä joku omista sulhaskanditaateista.

b) Diili -Ei kiinnosta bisnesasiat ollenkaan ja en ikinä voisi edes kuvitella katsovani Diiliä tai vastaavia tylsiä ohjelmia, joten ei.

c) Muodin huipulle -En ole vaatesuunnittelija saati osaa ommella, joten ei.

d) Big Brother/Treffit pimeässä -Oon joskus ajatellut, että olis hauska kokeilla BB:tä, JOS sitä ei kuvattais ja televisioitais. Olis hieno kokemus sinänsä asua ventovieraiden kanssa suljetussa yhteisössä ja koettaa sopeutua. Mut mua ahdistais tosi paljon, jos mun vessareissuja ja suihkussa käymisiäkin kyyläisi joku kameran kautta, kun nyt on vielä katsojillekin mahdollista hankkia live 24/7 ja suihkukamera. Ei nämäkään siis käy, enkä haluaisi mihinkään julkiseen treffiohjelmaan.

e) Suurin pudottaja/Olet mitä syöt/Dieetit vaihtoon -Oon liian normaalipainoinen kumpaankaan.

f) Huippumalli haussa -Oon liian lyhyt ja tylsän näköinen näihin, enkä edes keiku alipainon rajoilla.

g) Amazing Race/Selviytyjät -No nää vois olla jo hauskoja kokemuksia. Ehkä amazing race paremminkin, koska en ole tarpeeksi erähenkinen selviytyjiin.

h) Satuhäät -Jos joskus ihme tapahtuis ja naimisiin pääsisin, niin en haluaisi lisästressiä siitä, että ne häät kuvattais, näytettäis telkkarissa ja vielä arvosteltaisiin toisten morsiammien toimesta.

Elikkä Amazing Race olis mun valinta, jos olis ihan pakko osallistua johonkin. Muutoin ei ole kyllä mitään halua osallistua.
 
"vieras"
a) Sinkkuäidille sulhanen/Maajussille morsian
Täytys kyllä todella helmi olla luvassa, että lähtisin Maajussille morsian ohjelmaan, Sinkkuäidille sulhanen, no way, vaikka sinkkuäiti olenkin.

b) Diili
Olisin hakenut ensimmäiselle kaudelle, jos en olisi juuri jäänyt äitiyslomalle. Vaikka viimekauden perusteella, se ei haitta olisikaan ollut ;)

c) Muodin huipulle
Jos olisin vaatealan ammattilainen, joo voisin.

d) Big Brother/Treffit pimeässä
Big Brotheriin voisin harkita, jos oisin nuorempi, Treffit pimeässä, en todellakaan!

e) Suurin pudottaja/Olet mitä syöt/Dieetit vaihtoon
Kysyin mun siskoa mukaan suurin pudottaja pari kilpailuun, ei lähteny.
Ehkä voisin harkita Olet mitä syöt tai Dieetit vaihtoon ohjelmia, tuskin kuitenkaan lähtisin tosi paikan tullen mihinkään noista.

f) Huippumalli haussa
No ei taida rahkeet riittää :)

g) Amazing Race/Selviytyjät
Amacing Race jos tuis Suomiversiona ja palkinto ois se miljoona, niin kyllä hakisin. Muuten jättäisin väliin.

h) Satuhäät
Voisin harkita, jos ois takana pidempi suhde. En siis millään puolen vuoden-vuoden suhteella siihen ohjelmaan lähtis. Tosin jos naimisiin vielä päädyn, niin kyllä se tulee tapahtumaan monen vuoden seurustelun jälkeen, pitkällä kihlauksella ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sosiaalimättö;23906692:
a) Sinkkuäidille sulhanen/Maajussille morsian

d) Big Brother/Treffit pimeässä

e) Suurin pudottaja/Olet mitä syöt/Dieetit vaihtoon

h) Satuhäät
Perustelut:
a. olishan tuo kiva jo pikku hiljaa löytää kumppani itselleen
d. BB-talossa vois olla kiva hämmentää ;)
e. päässy tota painoa tulemaan. Tsempattuna sais varmaan parempia tuloksia aikaseksi.
h. sit kun se unelmien prinssi on löytyny, niin sais ne unelmien häät mitkä vois esitellä koko kansalle :)
 

Yhteistyössä