Mihin töihin tai mitä opiskelemaan?

Minttu
Työ, jossa ei saa pitkään aikaan seisoo eikä istuu...esimiestyö? Minä teen sitä ja välillä liikutaan ja sitten taas istutaan paikallaan tietsikkahommissa.
Oot aika hyvin rajannut tuon, luulisin että aika harva työ löytyy noilla kriteereillä jos sulla ei ole mitään koulutusta.
 
Minttu
Työ, jossa ei saa pitkään aikaan seisoo eikä istuu...esimiestyö? Minä teen sitä ja välillä liikutaan ja sitten taas istutaan paikallaan tietsikkahommissa.
Oot aika hyvin rajannut tuon, luulisin että aika harva työ löytyy noilla kriteereillä jos sulla ei ole mitään koulutusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Työ, jossa ei saa pitkään aikaan seisoo eikä istuu...esimiestyö? Minä teen sitä ja välillä liikutaan ja sitten taas istutaan paikallaan tietsikkahommissa.
Oot aika hyvin rajannut tuon, luulisin että aika harva työ löytyy noilla kriteereillä jos sulla ei ole mitään koulutusta.
Ei ku tilanne on se että mun selkä ei kestä, jatkuvaa nostamista, seisomista tai istumista. Koulutusta ei oo. Mä kun olin hyvässä paikassa töissä ja tykkäsin siitä, mutta ku synnytyksessä meni selkä oli mun pakko irtusanoutua. Vaihdoin alaa ja sit tuli tämä taantuma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Opiskelemaan? Kannattaa hankkia koulutus. Joskus onnistuu työn ohessakin.
Niin, mutta se ala sitten eka? Mitä lähden opiskelee?
Mä oikeesti oon kaikkea miettynyt, mutta en enää keksi..... Ideoita?
No se sun pitää itse keksiä. Mikä sua kiinnostaa? Selaat opinto-oppaita, mitä koulutusta olisi tarjolla asuinpaikkakunnallasi jne.
 

Yhteistyössä