Mihin vuorokauden aikaan synnytyksesi käynnistyi?

Eka... Aamulla n. 7.30, mutta "lopahteli" srl:ssa, mutta koska lapsivettäkin oli lorahdellut, niin uudelleen käynnistely aloitettiin seur. iltayöstä ja synty seur vrk. klo 9.45. (mut laskettiin siis alkaneeksi tuollon reilu 25 h, vajaa 26 h aikaisemmin.

Toka... Klo 8.00, synty 11.55 (sama vrk-heh)
 
eka lapsi:supistukset alkoivat 18.00.Sairaalassa oltiin 18.30.Synnytyssalissa 19 ja poika oli 20.57 maailmassa.
Toka lapsi: supistukset alkoivat:6. sairaalassa oltiin 6.30.Poika oli 8.59 maailmassa.Molemmat pojat tähtäs 9,joka on viel mun onnennumero:)
 
Eka käynnistettiin(en muista kellonaikaa) ja vedet meni 17.30 ja seuraavana päivänä klo 13 maissa syntyi poika. Tokan supparit alkoi aamuyöstä ja vedetkin lorahti melkein samantien eli n.klo5.30 ja tyttö syntyi 11 maissa.
 
Ei alkanut yöllä kumpikaan. Ensimmäinen alkoi 7 aikaan aamulla, poika syntyi 01.22 seuraavana yönä. Toisella kertaa alkoi 12 aikaan ja tämä poika syntyi 16.55. Molemmat alkaneet lapsiveden lorahtelulla, josta on mennyt 0,5-1 tuntia siihen kun synnytyssupistukset on alkaneet.
 
supisteli koko paivan, sairaalaan ekaa kertaa klo 01, kaannytettiin takaisin, sairaalaan uudestaan kun supistuksia tuli parin minuutin valein klo 05 aamulla... en kylla nukkkunut yhtaan koko yona ja itse sanoisin etta alkoi jo ennen tuota klo 05 kun supistuksia tuli niin tiheaan koko yon, etenkin kello kolmen jalkeen.
 
Supistukset alko pe aamuyöllä neljän aikaan, kuudelta mentiin sairaalaan. Tyttö syntyi lauantaina 12.21.
Vede meni vasta kalvojen puhkaisulla ja muutenkin koko homma eteni tosi hitaasti. Epiduraalin voimin sai nukuttua vähän edes pe-la yönä.

Saa nähä miten seuraava.
 
Esikoisen kohdalla lapsivedet meni n.klo 4.50 sairaalassa oltiin klo6 ja neiti syntyi 15.57
Kuopuksen kohdalla eka supistus tuli aamulla 6.15 ja sairaalassa oltiin 7 aikaan ja neiti syntyi sitten jo klo8.12
 
Esikoisen synnytys käynnistyi aamuyöstä viiden pintaan ja syntyi ei samana, vaan seuraavana iltana klo 21.10 sektiolla.
Numero kakkonen käynnistyi iltapäivällä kolmen aikoihin ja syntyi seuraavana päivänä klo 15.18 imukupin avustuksella.
Jos tää kolmonen lähtis sit tulemaan yöllä ja pääsis 12 tunnilla :D
 
Eka oli käynnistetty synnytys, mut säännölliset supistukset alkoi 19.30 ja poika syntyi 23.10.

Toinen: säännölliset (5min. ) supparit alkoivat klo 4. Klo 6 oltiin sairaalassa ja olin 7cm auki. Toinen poika syntyi 8.39. :heart:
 
Mulla ekat sellaiset supistukset joista aloin ajattelemaan että tää on nyt menoa tuli illalla n. 10 maissa, eivät olleet vielä mitenkään säännöllisiä mutta selvästi erilaisia. Kunnon synnytyssupistukset alkoi aamuyöstä neljän ja viiden välillä ja kuuden ja viiden välillä huomasin heräileväni n. 5 min välein supistuksiin. Poika syntyi 7.51
 

Yhteistyössä